Naiset jotka vihaavat rintsikoita!!!!??

  • Viestiketjun aloittaja Tisuli
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Höpöhöpö.
Yleinen harhaluulo että rintsikoiden epämukavuus johtuisi vain siitä että ovat vääränkokoiset.
Kun tietty koko ylitetään ja rinnat ovat roikkuvan raskaat, se on ihan varma että rintsikat tuntuvat epämukavilta(ellei ole erityisen tunnoton).
Ostan liivini aina erikoisliikkeistä myyjien avustuksella, jo ihan siitä syystä ettei sopivankokoisia löydy mistään muualta.
Liivit ovat aina olleet sopivat, mutta ympärysmitan tulee olla napakka eli toisinsanoen se väkisinkin puristaa,painaa ja hankaa tietyissä asennoissa,
Lisäksi kun rinnat ovat roikkuvat, napakan ympärysmitan lisäksi myös olkaimet joutuvat enemmän tai vähemmän kannattelemaan niitä tissejä jotta saadaan sitä tukea.
Tämä taas aiheuttaa tietysti hartiaseudun kipuja ja painaumia ihoon.
Sinulla on siis oikea koko, mutta malli ei ole paras mahdollinen. Hyvää mallia on tosi vaikea löytää. Muutaman kerran erikoisliikkeiden myyjätkin ovat vähän hermostuneet, kun minusta heidän mielestään hyvältä päälle näyttävä malli ei ole ollut minusta hyvä o_O Esimerkiksi monien kehumasta Changesta ei löydy minulle kuin yksi ainoa siedettävä malli. Toisen erikoismyymälän täti oli ihan varma, että osaa päätellä ihan katsomalla oikean mitan, ei uskonut, että ympärysmitta pitää olla se, minkä kerroin (tosin sekin vaihtelee merkeittäin), suostui sitten tuomaan senkin, kun totesi päälläolevan olevan väärän kokoinen.

Monet valittavat täällä kainaloon painavasta kaarituesta. Se on monilla merkeillä aivan turhan liian korkea, itse ainakin suosin yhden erikoisliikkeen myyjän sanoin matalaa leveää kaarta, niitä vaan on harvoissa tarjolla. Tiettyjä merkkejä minun on aivan turha edes kokeilla, nykyään pystyn jo katsomalla hylkäämään, ettei tuo ainakaan ole minulle sopiva malli.
 
vierailija
Sinulla on siis oikea koko, mutta malli ei ole paras mahdollinen. Hyvää mallia on tosi vaikea löytää. Muutaman kerran erikoisliikkeiden myyjätkin ovat vähän hermostuneet, kun minusta heidän mielestään hyvältä päälle näyttävä malli ei ole ollut minusta hyvä o_O Esimerkiksi monien kehumasta Changesta ei löydy minulle kuin yksi ainoa siedettävä malli. Toisen erikoismyymälän täti oli ihan varma, että osaa päätellä ihan katsomalla oikean mitan, ei uskonut, että ympärysmitta pitää olla se, minkä kerroin (tosin sekin vaihtelee merkeittäin), suostui sitten tuomaan senkin, kun totesi päälläolevan olevan väärän kokoinen.

Monet valittavat täällä kainaloon painavasta kaarituesta. Se on monilla merkeillä aivan turhan liian korkea, itse ainakin suosin yhden erikoisliikkeen myyjän sanoin matalaa leveää kaarta, niitä vaan on harvoissa tarjolla. Tiettyjä merkkejä minun on aivan turha edes kokeilla, nykyään pystyn jo katsomalla hylkäämään, ettei tuo ainakaan ole minulle sopiva malli.
Vo olla, että mallini on väärä mutta epäilen kyllä vahvasti.
Sen verran paljon olen eri malleja kokeillut ja tosiaan kun rinnat ovat riippuvat niin se sulkee jo alkutekijöissä suurimman osan rintsikkamalleista pois.
Mielestäni on ihan jo maalaisjärkeä, että jos kehon ympäri menee joku napakka vanne niin tietysti se puristaa ainakin tietyissä asennoissa.
Jotta se ei puristaisi, pitäisi olla niin löysällä että tuki taas kärsisi.
Jos rinnat olisivat kiinteät, olisi ihan eri asia.
Toki siihen puristukseen ja muuhun epämukavuteen tottuu kun jonkun aikaa ovat päällä.
Pitsiset ja kaarituelliset ovat niitä epämukavimpia, eli toki pieniä eroja on mutta koskaan en ole kyllä rintsikoita kyennyt pitämään mukavina..tai huomaamattomina.
 
vierailija
Naiset, menkää redditin ABraThatFits subredditiin ja opiskelkaa sieltä rintsikoista. Sen avulla tajusin pitäneeni yli kahden vuosikymmenen ajan ihan väärän kokoisia liivejä, ainainen olkainten nostelu ja hankaavat kaarituet ovat nykyään historiaa.

https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/?

https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/wiki/beginners_guide
Tässä ketjussa naiset kertovat, etteivät tarvitse rintaliivejä. Joten miksi linkität tuollaista siitä huomimatta?
 

Yhteistyössä