Naiset ja voima, sopiiko yhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GALLUPISTI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just kateltiin yks päivä miehen kanssa naisten painonnostoa. Osa niistä ihan taatusti oli teipannut kikkelinsä lahkeeseensa ja vaan teeskenteli olevansa naisia (eli hormonihirviöitä) ja osa oli tosi nättejä ja timmejä.

Se että on voimakas ja lihaksikaskin ei tarkoita että olis miehekäs. Onhan vaikka aerobiccaajatkin tosi lihaksikkaita ja kuitenkin tosi kaunisvartaloisia =)

Alkuperäinen kirjoittaja GALLUPISTI:
ja minä kun aina ole luullut että yleinen mielipide on se että naisella ei saa muut lihakset näkyä kuin vatsalihakset. aina oppii uutta :)

Outoa. :/

Musta lihas kuin lihas, kun se on luonnollisen näköinen, suurikin, on herkku.
Etenkin hauis. :p

Ja jos vaihtoehtona on rasva tai löysä nahka, ei tarvitse miettiä, kumpi näyttää paremmalta.

(niin miehellä kuin naisella)

Sopii. Olen itsekin kuntosaliaktiivi. Penkkipunnerruksessa olen saanut vain 60 kg ylös, joten 100 kg jos saa, on ainakin minua vahvempi. Ja tässä asiaan täysin objektiivinen mielipiteeni: vahva nainen ei ole ruma.

ja jumaliste niillä on hyvä kroppa! Täydellinen perse ja kiinteet rintalihakset, muutenkin lihaksikkaita kokonaisuudessaan muttei mitään nappeja popsimalla saatuja hormonihirviöitä.

itsellä kroppa taas päässyt rapistuu,mutta olen omistanut todella lihaksikkaan kropan enen kuin neitiä aloin odottaa:)
mun mielestäni on kaunista katsottavaa jos naisilla lihaksia näkyy,muttei taas jos menee yli..
itse en lähtisi koskaan mukaan sellaseen treenaamiseen..et noihin "bodari" kisoihin tms tähtäisin..

Yhteistyössä