Naiset ei osaa ajaa liukkaalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rane
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Kummallakin kortti ollut melko lyhyen ajan.

"Kuljettaja selvisi vammoitta, eikä autollekaan tullut vahinkoa.

Kumpaakin tapausta tutkitaan liikenneturvallisuuden vaarantamisena."

Tuleekohan sakkoja, vai päästääkö poliisi näin joulun alla pelkällä säikähdyksellä. Tonttuja kun on liikenteessä tavallista enemmän, niin aina sattuu ja tapahtuu.

Kuinkahan usein hyvin ajavista naisista kirjoitetaan. :whistle: No, väitän että pysyn tiellä kun lähden tänään liikenteeseen. :D Eksyä saatan, mutta sokea matkakumppanini neuvoo minut aina oikealle tielle. :D

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Kuinkahan usein hyvin ajavista naisista kirjoitetaan. :whistle: No, väitän että pysyn tiellä kun lähden tänään liikenteeseen. :D Eksyä saatan, mutta sokea matkakumppanini neuvoo minut aina oikealle tielle. :D

Itse olen ajanut 10v ja aina pysynyt tiellä7ollut aiheuttamatta kolaria tms. Mun mies taas on tössiny. Et ei naiset osaa ajaa liukkaalla juu.

mulla ollut kortti nyt 6vuotta, kertaakaan en kolaria ole ajanut, saati sakkoja saanut.

Ehkä tuohon on auttanut se, että sain ajokorttini keskellä talvea, joten opin ajamaankin heti liukkailla keleillä.

Joo, naisilta kortit pois!!! Nämä kaksi naista ovat kattava otos päätelmään; naiset eivät osaa ajaa liukkaalla. Lähdetääs kaikki akat heti viemään korttimme jepeille KÄVELLEN!

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Itse olen ajanut 10v ja aina pysynyt tiellä7ollut aiheuttamatta kolaria tms. Mun mies taas on tössiny. Et ei naiset osaa ajaa liukkaalla juu.

Mä olen kyllä itse ajanut kerran ulos juurikin liukkauden vuoksi. :D Pikkunen kurvi tuli ja sshluiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiish auto menikin omaa reittiä ja hyppäsi penkan päälle nököttämään. :D Toisenkin kerran ajoin penkkaan, mutta silloin meidän kimppuun hyökkäsi tuoli. :p

olen autoillut tooosi kauan. ajokortin sain lokakuussa ja heti sinä talvena hurautin autoni ojaan, kun tiellä oli paljon sohjoa ja vaikka ajoin mielestäni rauhallisesti, auto kippasi syvään lumiseen ojaan.
ei mitään vammoja; kuljettajan henkinen puoli tais olla se pahin :ashamed: ja auton kylkeen pieni lommo.
ja eiku seuraavana päivänä taas baanalle (isäni pakottamana, ettei tulisi ajokammoa :heart:

Yhteistyössä