Naiset auttakkee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zach
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mä todellakin ajattelisin, että haluaa vain tutustua.

Mutta mäkin olen törmännyt muunlaisiin ihmisiin. Eräs mies pyysi mua syömään, hän siis oli työkaveri. Mun mielestä työkkavereiden kanssa ei viritellä mitään juttuja... No, ajattelin että hän haluaa VAIN syömään ja mä olin naimisissakin, olin siitä maininnut joskus mutten kamalasti puhunut kuten muistakaan yksityisasioistani. Mentiin sit syömään enkä todellakaan flirttaillut tms. mut sit tää pyys kotiinsa. Sanoin, et mä lähden himaan ja sit 'sai tietää' et oon naimisissa. Se rupes väittämään et oon kusettanut sitä kun silti lähdin treffeille sen kaa, mä olin ihan järkyttynyt OIKEESTI kun en tajunnut et 'läheks syömään' ois treffikutsu. Ja tyyppi vielä tuumas, et mitä vittua se muijaa pyytäis kaverina syömään ku ei naiset ja miehet voi olla vaan kavereita... Mä en oikeesti tiennyt et tollasia ihmisiä on olemassa, ilmeisesti sun tapaama nainen oli samaa tyyppiä? :D

Njoo, raskastahan se on yrittää toimia laduntekijänä, mutta eikai se auta kuin yrittää, ja mainita tarkkaan mitä on mielessä, että ainakin joskus se kahvi tarkoittaa kahvia eikä mitään muuta. Jospa tuosta vaivannäöstä saisi palkkioksi vaikka uuden ystävän itselle ja mikseipä tytöillekin.

Noh, nyt saa olla taas puolentoista vuorokautta rauhassa kun nukkuu hyvät 10tunnin yöunet ja sitten taas meneekin seuraavat 24tuntia töissä.. Saa tänne heitellä ideoita ja keskustelua aiheesta, vastailen ja lueskelen tätä kun kerkeän :)

Siis mä todellakin ajattelisin, että haluaa vain tutustua.

Mutta mäkin olen törmännyt muunlaisiin ihmisiin. Eräs mies pyysi mua syömään, hän siis oli työkaveri. Mun mielestä työkkavereiden kanssa ei viritellä mitään juttuja... No, ajattelin että hän haluaa VAIN syömään ja mä olin naimisissakin, olin siitä maininnut joskus mutten kamalasti puhunut kuten muistakaan yksityisasioistani. Mentiin sit syömään enkä todellakaan flirttaillut tms. mut sit tää pyys kotiinsa. Sanoin, et mä lähden himaan ja sit 'sai tietää' et oon naimisissa. Se rupes väittämään et oon kusettanut sitä kun silti lähdin treffeille sen kaa, mä olin ihan järkyttynyt OIKEESTI kun en tajunnut et 'läheks syömään' ois treffikutsu. Ja tyyppi vielä tuumas, et mitä vittua se muijaa pyytäis kaverina syömään ku ei naiset ja miehet voi olla vaan kavereita... Mä en oikeesti tiennyt et tollasia ihmisiä on olemassa, ilmeisesti sun tapaama nainen oli samaa tyyppiä? :D

Mitä ilmeisemmin samaa tyyppiä olivat joo, kuulostaa hyvin samankaltaiselta.
Ehkä oikeasti jotkut naisetkin ajattelevat että mies ja nainen ei vaan voi olla ystäviä, että siinä on pakko olla jotain muutakin taustalla.. Mene ja tiedä sitten, onhan tuokin äiti saattanut vaikka jo aiemmin ihastua minuun tms, ja nyt vain tuli juuri "the tilaisuus"..

Työkavereiden joukossa olen aiemmassa työpaikassani törmännyt paljon vanhempiin n.50v naisiin jotka tulevat hakemaan ihokontaktia ja muuten lirkuttelevat työaikana, mutta enpä ole heitä osannut ajatella muuten kuin flirttailevina naisina.

[QUOTE="pasi";26041198]Ei noin munatonta "miestä" voi olla oikeasti olemassa. Vain 1 mies sadastatuhannesta jättää panematta tuollaisessa tilanteessa.[/QUOTE]

Minä näkisin tuon homman ennemmin niinpäin että zachilla sitä munaa on jos jollaki, harva mies kyllä kieltäytyisi tuossa tilanteessa, siinä olet oikeassa, ja se kertoo juurikin sen kenellä on sitä munaa tarpeeksi sanoakseen ei.

Yhteistyössä