Naiset+Autoilu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jope"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mietityttää vaan, että mitenhän monta prosenttia onnettomuuksista liikenteessä on MIESTEN aiheuttamia? Ja mikä on ero onnettomuuksien vakavuuden suhteen sukupuolten välillä?

Hupsista!

CarNextToYacht.jpg

• Tykkää
Reactions: Tam
Olipas fiksua tämä..

Ruotsin poliisi epäili aluksi rekkakuskin olleen vain lääkehumalassa, kun hän ajoi kolarin Boråsin ulkopuolella.

Kolarin varsinaiseksi syyksi on nyt kuitenkin paljastunut se, että kuski masturboi eikä keskittynyt ajamiseen.

Hollantilaiskuski oli matkalla Göteborgista Boråsiin tiistaina aamuyöllä, kun hänen ohjaamansa rekka-auto kääntyi poikittain valtatielle. Auto tukki kaiken liikenteen Göteborgin suuntaan.

Noin 30-vuotias mies vangittaneen törkeästä liikenteen vaarantamisesta ja lääkehumalassa ajamisesta sekä siveettömästä käytöksestä.

IL

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009092410304432_ul.shtml

Annetaan miesten olla hyviä edes yhdessä asiassa :saint:
Mä olen mielelläni tumpelo nainen, joka ei ymmärrä autoista mitään- huoltisikalla mulle vaihdetaan aina automaattisesti tuulilasinpyyhkijät, lamput, jne :whistle:
Eikä tarvitse ikinä olla kuskina kun joku mies haluaa ajaa- mä saan nostaa jalat ylös ja lukea ajon ajan lehteä :p

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: säpäle
Koko juttuhan on selvästi feministien syytä. Tytöt on olleet kuin parikymppiset pojat. Se siitä seuraa, kun pidetään kaiken maailman lutkamarsseja ja vaaditaan vapautta kaikesta vastuusta ja järjen käytöstä.

Annetaan miesten olla hyvä edes yhdessä asiassa :saint:
Mä olen mielelläni tumpelo nainen, joka ei ymmärrä autoista mitään- huoltisikalla mulle vaihdetaan aina automaattisesti tuulilasinpyyhkijät, lamput, jne :whistle:
Eikä tarvitse ikinä olla kuskina kun joku mies haluaa ajaa- mä saan nostaa jalat ylös ja lukea ajon ajan lehteä :p

No jaa. :D

Mulla ei ole korttia. Täällä on hyvät julkiset yhteydet. :)

kauheeta, mitähän näille tytöille on käynyt ? minun mielestäni ollut kyllä aika rohkea kuski että uskaltanu tota vauhtia ajaa eikä varmasti ole ollut ensimmäinen kerta mutta viimeinen kylläkin

Yhteistyössä