naisen pimperon koko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja smith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lisäys....Joskus kyllä voi ""palautua"" nopeesti ja jännittää niitä lihaksii jos vaikka sattuis saamaan perään toisen saman moisen...et ei sekään välttämättä oo esittämistä. Sitä on varmaan aika vaikee naisesta huomata koska se esittää. Itsekkin olen niin joskus tehnyt ja luulen, että täydestä on mennyt. Kun minä nyt en ainakaan aina yhdynnässä saa...vaikka se olis muuten ollutkin tosi ihanaa!

Kylläpä tää aihe menee jo ihan mauttomaksi..
varsinkin tuon Smithin kirjoittamat viestit hyi hitto !
ei muuta kuin reikkä reikää ja reikää! ei teille miehille mitään väliä minkälainen reikä naisella on kunhan siinä on se reikä vaan! panette vaikka paviaanin persettä ilomielin jos saisitta mahdollisuuden!

Marika, yksi nainen supisteli reikää tarkoituksella ja tunsin sen kyllä hyvin kun olin liikkumatta, mutta aivan oikein, ainakaan siinä tohinassa en sitä tunne. Vartalon aaltoilun ja vatsalihasten supistelun tuntee ja näkeekin sitten selvästi.
Ja pakko tunnustaa, en minä ainakaan tiedä milloin nainen saa oikeasti ja milloin feikkaa?
Kun olen naisten kanssa keskustellut, hekin ovat sanoneet etteivät tunne siemensyöksyä kun mies laukeaa sisään ja eivät voi varmasti sanoa onko mies lauennut sisään ennen kuin sperma valuu ulos.

uuksiin!, Olen ajatellut näin että parempi panna ja vaihtaa naista niin kauan kuin panettaa ja siltä tuntuu kuin se että seurustelisin pitkään ja haluaisin yhä kuitenkin aina uutta ja muitakin naisia. En ole pettäjä tyyppiä ja en suostu siihenkään että minua petetään. Miksi syytät miehiä? En ole ketään kotiini väkisin raahannut, kaikki ovat tulleet omasta vapaasta tahdosta ja halunneet seksiä. Voi teitä naisia kun ei muuta kuin munaa munaa munaa

palataanko alkuperäiseen kysymykseen. Kertooko siis miehen hessu hopo jalat jotain vai onko kyseessä feikkaava mikkihiiri ?
Laajan kokemukseni mukaan isojalkaisilla miehillä on isohko mutta ei jalkaan nähden liian iso. Yksi oli pieni paksu ja pahallehaiseva.
Saako suurin osa oikeasti vain hyvänolon tyydytyksen johon pitää huutaa kovaa niin mies ei huomaa feikkiä. Vai pieni huokasu ja se oli siinä. Ap. todellisuudessa on ihan sama saako kynsissäsi oikeesti vai ei jos vaihdat kuin sukkaa /naista kyllä ne sen ymmärtää. Nainen kuitenkin tarvitsee sen luottamuksen saadakseen ison O. Sinä olet vielä niitä sinne päin purjehtijoita joilla on pitkä matka satamaan.

jupiter, kokemusta naisista löytyy juuri sen vajaa 30. Alkupään 5 ensimmäistä meni kyllä ihan opetellessa, mutta nyt kun kokemusta on jo enemmän, sitä mielenkiintoisemmaksi tämä käy. Osaan kyllä myös ihastua ja rakastella ja siksi orastavan suhteen katkaisu aina alkutekijöihin koskee myös minuun. Mutta juuri nyt tuntuu että enemmän on parempi.

Jos nainen hakee huomiota ja mies haluaa pimperoa niin molemmat saa mitä haluaa.

Jalkani on 43 ja penis 16cm (eikä yhtään feikki senttejä). Jos isompijalkaisilla miehilla on isompi niin miten naisesta voi arvioida pimppiä. Totuus sai minut jo toisiin ajatuksiin että mitä suurempi kiima niin sitä väljempi pimpero. Voi kyllä pitää paikkansa.

Vaikka vaihdankin naista tiuhaan, haluaisin kuitenkin että nainen nauttii ajasta kanssani ja saa oikeasti ison OON eikä tarvittsisi feikata. Tämä on oppia tulevaa pitkää vakituista suhdetta ajatellen. Enkä edes tiedä onko kanssani feikattu? Osa pimpoista supistuu, osa kastuu ja väljenee entsestään lauetessaan?

jupiter, niin juuri oppia tänne tulin hakemaan, oikeassa olit! Kun naismäärä lisääntyy niin tunnen itseni yhä vähemmän tietäväksi. Te kun olette kaikki niin erilaisia :)

Äh Öh... , vajaa 30 pimppiä olen nähnyt ja koestanut.

Höh no en tiennyt. Luulin että tarkoitus on survoa se koko nyrkki sinne, mahtui eli ei!
Tottakai tarkoitus on tehdä hyvää oloa. Osa teistä tykkää vain hyvin hellästä kosketuksesta kielen kärjellä, eikä ainakaan klitorista saa koskea sormin ennen kuin ihan lopussa ennen laukeamista. Toiset taas haluaa kunnolla rynkytystä ja klitoriksen visputusta alusta asti ja samalla kun penis on sisällä ennen kuin tulee.
Kysyin vain kohteliaasti että montako sormea sinun mielestä on hyvä. Kokemukseni mukaan pienet isotissiset naiset haluavat sen neljä, kun mielestäni pimpero on vähän isompi kuin pitkillä pienirintaisilla

Siis ne feikkaa jotka kiristyy,lihasta on helppo supistella niin et muka sais. Mut sitten kun oikeasti lähtee ei löystymiselle voi mitään. Tosin ehkä sekin on yksilöllistä. Niinkuin kokokin ja onhan sillä väliä pitääkö pimppinsä kuosissa..

olet harvinaisen oikeassa. itse olen lueskellut naita kommentteja sen koosta ja siita milta mikakin tuntuu.
Naureskelen itsekseni naille kaikille jotka julistaa isoa munaansa ja sita etta akat vaikeroi heidan allaan.
voi olla etta nain on muta olen myos huomannut saman kuin sina etta hoikilla naisilla pimpsa on yleensa aina tiukempi kuin hieman tukevimmilla ja mulla on kuitenkin 25 vuoden kokemus niista.en kehuskele taalla etta mulla on iso muna tai etta olen taitava sita kayttelemaan vaan sanompahan vaan etta viela ei yksikaan ole valittanut ja aina ovat kysyneet voidaanko tavata uudestaan.

Siinä ap on ihan oikeassa, että pilluja on eri kokoisia ja ne käyttäytyvät orkussa erilailla. Muuten tuo yleistys ei pidä paikkansa. Oma naiseni kuuluu luokkaa lyhyt ja isorintainen, mutta kuitenkin hänella on aina ollut ns. 2 sormen pillu. Tämäkin vasta kiihoittuneena. Pillun kokoon eivät ole vaikuttaneet edes muutaman lapsen syntymä. 3 sormea sattuu ja 4 ei kannata edes yrittää, nyrkistä puhumattakaan. Kun itsekin olen pienikokoinen, n. 170cm ja hoikka, niin eipä nuo sormetkaan ole kovin paksut. Kalu taasen onkin sitten suhteettoman pitkä ja paksu, joten kalun pohjaamiset pillussa ovat tavallisia. Oma käsitykseni on, että pienillä pyöreillä isorintaisilla naisilla on pienet lihaisat pillut, kun taas hoikilla pidemmillä on väljemmät.

Pillun suopistelusta sanoisin, että samankin pillun käyttäytyminen riippuu ihan orkun voimakkuudesta. Tavallisessa orkussa pillu ei välttämättä supistu, mutta voimakkaassa orkussa koko pillu supistelee rytmikkäästi ja lypsää kalua kuin viimeistä päivää. Tätä ei voi olla huomaamatta. Sellaista kyytiä kun ei kestä pitkään laukeamatta mitenkään.

Pillu on venyvä käsite, tuleehan sieltä ulos kokonainen ihminenkin. Miettikääpäs sitä paksumulkut ja kurttupallit kun seuraavan kerran pääsette melaanne kastamaan

Järki käteen miehet!! Naisen ulkomuodosta,pituudesta eikä paksuudesta voi mitenkään saada selville tavaran kokoa...eikä miehenkään vehkeet ole verrannollisia esim kengän numeroon On isoja miehiä joilla on pienet munat ja pieniä kohl isot Millainen mulla olis? Pituus on 162,painoa n 85 ja kuppikoko 95D...pankaa viisaat päät yhteen ja kertokaa?

Niinpä niin, montako kertaa Vanha setä on ollut synnytyksissä mukana?? Minä olen ollut monta kertaa ja aina on jouduttu väliliha leikkaamaan. Silti suuri on ollut se kipu, kun juniori on tullut pillusta läpi. Tuolla kivuliaalla synnytyksellä ja naisen pillun koolla normaalissa tilassa ei ole mitään yhtäläisyyttä, ei ennen, eikä jälkeen synnytyksen. Kannattaisi sedänkin vähän tutustua naisten anatomiaan. Toisilta synnytys käy kun vähän kyykistyy, toisilla pienipilluisilla siihen menee se pitkä aika ja paljon kipuja.

Ehkäpä naisilla on niin monia erilaisia orgasmejakin että siksi asiasta ei päästä selvyyteen. Sanotaanhan sitä että orgasmin voi tuntea vaikka sormen päässä. Orgasmi ja siemensyöksy on eri asia.

http://m2.femorg.com/0605-19k/indexmp.html

http://www.the-female-orgasm.com/freesamples.html

käykääpä katsomassa videoclippejä...niissä näkyy kuinka pillu supistelee, kun nainen saa orkun...esim. nainen nimeltä Lori..siinä on oikein kiimainen orkku..huh!

Yhteistyössä