Naisen piiskaamisesta

  • Viestiketjun aloittaja mies 39
  • Ensimmäinen viesti
Kaipaan miehen vyötä
Olen todella uusi näissä kuvioissa, sillä en olisi uskonut saavani naiseni piiskaamisesta mitään kiksejä. Tuo naisenpuoli on aika pitkään tuossa provosoinut, ja eilen sitten puolitosissani annoin vähän palaa, eli piiskasin. Yllätyksekseni huomasin, että oli vasin kiihottavaa. Olin vähän vihainen, kun väsyin jankuttamaan mielestäni turhanpäiväisestä asiasta, joten tuumasta toimeen, nainen kainaloon ja luja löylyytys pyllylle. Kämmentäni vaan käytin, housut kuitenkin kiskoin alas, kun pääsin pieksemisen makuun. Ollipas varsinainen turn on, molemmat kävimme tosi kuumina. Taidan jatkaa samaan malliin. -Kertokaa muutkin ensikokemuksistanne!
Jalkoväliäni kihelmöi, kun mieheni irroittaa vyönsä ja komentaa minua riisumaan housuni. Mies läimäyttää pakaroille pari kertaa ja kiihtyy itsekin niin, että hän työntää kyrpänsä vittuuni ja alkaa panna ja laukeaa nopeasti sisääni. Mies tarttuu uudelleen vyöhönsä ja nyt hän pystyy piiskaamaan pakarani araksi. Sen jälkeen on ihanaa saada vielä kunnolla kyrpää takaa ja edestä. Käsittelyn jälkeen olen raukea ja onnellinen, vaikka pakarani ja molemmat reikäni ovat arat.
 
Viimeksi muokattu:
Vitsatyttö
Jalkoväliäni kihelmöi, kun mieheni irroittaa vyönsä ja komentaa minua riisumaan housuni. Mies läimäyttää pakaroille pari kertaa ja kiihtyy itsekin niin, että hän työntää kyrpänsä vittuuni ja alkaa panna ja laukeaa nopeasti sisääni. Mies tarttuu uudelleen vyöhönsä ja nyt hän pystyy piiskaamaan pakarani araksi. Sen jälkeen on ihanaa saada vielä kunnolla kyrpää takaa ja edestä. Käsittelyn jälkeen olen raukea ja onnellinen, vaikka pakarani ja molemmat reikäni ovat arat.
Pitän pitkistä hellistä Vitsomisesta kokoalapääni vitsotaan yksittäisel vitsalla tai vitsakimpolla vähintään 15 minutin vitsan saanti on poikaa minulle reisien välikostuu vitsottaissa en anna pimppiä koskaan vitsan jälkeen parin kolmen päivän päästä menen kultani päälle annan kyytiä kunnolla pimppi saa vuuhkasta laukasen kultani vähintään parikertaa naitaan pimppikuivaksi.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kesä on tulossa hetkenpäästä koivuvitsat ovat parhaimmillaan ototan saavani Pyrtölleni hyvästi vitsaa käytämme yleensä vitsakimppua sillä kylvetettään lantiolta puoleenväliin reittä tunnen olevani teinityttö kun sylissä piiskataan vaikka ikää on tuplaten Nautin Tästäkaikesta.
 
vierailija
Mies on pari kertaa houkutellut sidottavaksi ja piiskattavaksi. Kyllähän se sattuu varsinkin kun tulee vitsaa tai vyötä suoraan pimppiin. Mutta olen minä pari kertaa saanutkin varsinkin kun samalla tungetaan tulppaa pyllyreikään. Ja mies vinkuu innosta ja meinaa laueta housuihinsa.
 
vierailija
Mies on pari kertaa houkutellut sidottavaksi ja piiskattavaksi. Kyllähän se sattuu varsinkin kun tulee vitsaa tai vyötä suoraan pimppiin. Mutta olen minä pari kertaa saanutkin varsinkin kun samalla tungetaan tulppaa pyllyreikään. Ja mies vinkuu innosta ja meinaa laueta housuihinsa.
Oikeastaan parasta siinä on se avuttomuuden tunne kun ensin hivelläään hellästi ja sitten käykin jo läiskis ja edes huutaa ei oikein voi kun on suukapula. Ja kovin on kiltti mies sitten seuraavan viikon, varmaan haluaa taas päästä alistamaan.
 

Yhteistyössä