Naisen orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyvä

Vieras
Hej, en tiedä voiko tähän foorumiin laittaa vakavia viestejä mutta kysyisin naisilta onko tavallista saada orgasmia joka jatkuu ja jatkuu.

Eilen kun rakasteltiin tyttöystäväni kanssa hän sai orgasmin joka ei meinannut loppua ollenkaan. Hän vain huusi ja ja itki/nauroi ja homma jatkui.

Itse en aikasemmin sellaista ole kokenut, mutta se oli hienoa.

Miten te muut naiset ?

Omani menee melko selkeästi siten, että nousua kestää kerrasta riippuen joooonkin aikaa ja sitten räjähtää. Mutta olen kyllä törmännyt muutamaan naiseen matkani varrella, joilla on ollut kuvaamasi lainen orkku. Eli vähän kuin se itse korkein huippu jäisi saavuttamatta ja sitä jää "keikkumaan" jumalattomaan nautinnon poltteeseen. Hmmm.. ja hekin reagoivat samoin: vapinaa, riuhdontaa, puremista, huutoa, itkua ja naurua.. sekopäistä :) mutta varmasti mielenkiintoisen nautinnollista:)

Parasta on kuitenkin se, kun orkkuja tulee useampi peräkkäin. Sen kyllä tuntee siitä ensimmäisestä, että tämä ei jää tähän. Kun siinä sitten vähän aikaa malttaa odottaa, niin kyllä niitä sieltä alkaa taas tulla, ihan niin pitkään kuin ukkoraukka vaan jaksaa... Siinä on sitten kyllä miehen olkapäät purtu ja selkä raavittu, eikä naapurit todennäköisesti jää osattomiksi... Eli ei se välttämättä ole yksi ylipitkä, vaan mahdottoman monta peräkkäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Brod:
Parasta on kuitenkin se, kun orkkuja tulee useampi peräkkäin. Sen kyllä tuntee siitä ensimmäisestä, että tämä ei jää tähän. Kun siinä sitten vähän aikaa malttaa odottaa, niin kyllä niitä sieltä alkaa taas tulla, ihan niin pitkään kuin ukkoraukka vaan jaksaa... Siinä on sitten kyllä miehen olkapäät purtu ja selkä raavittu, eikä naapurit todennäköisesti jää osattomiksi... Eli ei se välttämättä ole yksi ylipitkä, vaan mahdottoman monta peräkkäin.

Joo, noita monta peräkkäin ollaan koettu-HIENOJA- ja myös tosi voimakkaita kerta "rysäyksiä", mutta tämä piiitkä oli uutta.

Mikä teidän naisten mielestä on paras ?

Olen nainen ja haluaisin omalta kohdaltani mainita tämän: kun tilanne on oikea ja tunteet kumppania kohtaan vahvat eikä mieltä paina mitkään turhat paineet, saan pitkiä orgasmeja jotka tuntuvat jatkuvan loputtomiin, niin kauan että joskus ihmetellään voiko se olla edes mahdollista. Kyllä se vaan voi. Olemme mieheni kanssa oppineet tuntemaan toisemme fyysisesti niin hyvin että "osuu aina oikeaan paikkaan". Mutta joskus joku ulkoinen tekijä saattaa lievittää tunnetta niin että orgasmi onkin vain onneton "aaaaah". Mutta ei se mitään, joskus isompi, joskus pienempi. Kaikki käy.

Joo, mä en hirveesti pidä noista pitkistä orgasmeista. On paljon mukavampaa "räjähtää" kerralla. Ja joskus tulee monta peräkkäin, mut nekin on kivempia kuin sellainen pitkäkestoinen. Just, koska pitkäkestoisessa alkaa tärisemään ja tulee just itkua ja naurua ja ties mitä. Ei niin kiva kuin kertarysäys.

Itse en saa koskaan orgasmia yhdynnässä. Yhden kerran olen saanut, kun mies jaksoi tyydyttää minua melkein puolitoista tuntia kielellään ja sormillaan. Itsetyydytyksestä saan joka kerta. Mutta yhdynnässä on vaikea tai mahdotonta kiihottaa itseään sormilla, koska tuntuu, että käsi on vain tiellä, eikä rytmiä saa oikeanlaiseksi, kun mies tökkii samalla. Pystyn kyllä rentoutumaan miehen seurassa, mutta silti en saa :(

Kyllä vaihtelu virkistää, eli välillä jää orgasmit tulematta, mutta silti on "tyydyttynyt" olo ja sitten taas välillä viedään ihan täysillä! Edellisen orgasmiongelmaan en osaa sanoa... pitäisikö kokeilla eriasentoja, hankkia joku klitorista hellivä vekotin, jotta seksiin tulisi lisäpotkua?

Alkuperäinen kirjoittaja Ei orgasmia:
Itse en saa koskaan orgasmia yhdynnässä. Yhden kerran olen saanut, kun mies jaksoi tyydyttää minua melkein puolitoista tuntia kielellään ja sormillaan. Itsetyydytyksestä saan joka kerta. Mutta yhdynnässä on vaikea tai mahdotonta kiihottaa itseään sormilla, koska tuntuu, että käsi on vain tiellä, eikä rytmiä saa oikeanlaiseksi, kun mies tökkii samalla. Pystyn kyllä rentoutumaan miehen seurassa, mutta silti en saa :(

Hmmm. Kovin vaikeaa hahmottaa, mikä kenelläkin on ongelmana, kun ei orgasmia yhdyssä saa. Itselläni ei ko asiassa ole koskaan ongelmaa ollut. Olen aina ollut hiukan "heittäytyjä" seksin suhteen. Ihan yleisellä tasolla, orgasmin saavuttamattomuus yhdynnässä on kaiketi yleensä kiinni korvavälistä. Enkä nyt halua mitenkään ikävästi sanoa, mutta tuo "mies tökkii samalla"- lausahdus jotenkin tarttui korvaani ja hmm luo oman kuvansa kirjoittajan suhtautumisesta seksiin. Kuinka vapautunut olet seksissä? Kuinka sinut olet itsesi kanssa?

Olen Nennen kanssa samaa mieltä siitä että homma lähtee korvien välistä. Sille kirjoittajalle ja miksei muillekin jotka eivät orgasmia saa, antaisin vinkiksi seuraavaa: Esileikki on tärkeää ja siitä on helppo aloittaa. Kun mies hyväilee vartaloasi, rintojasi, kasvoja, takamustasi tai etumustasi, keskity siihen miltä tämä hyväily tuntuu. Kun klitoristasi hyväillään, keskity miettimään kuinka hyvältä se tuntuukaan äläkä häpeile näyttää sitä. Tunne kuinka kostut ja vaginasi valmistautuu ihanaan yhdyntään. Älä odota sitä väkisin äläkä hoputa itseäsi vaan kuuntele kehoasi ja nauti joka minuutista. Rakastele kaikilla aisteilla, opettele nauttimaan toisen ihmisen lämmöstä ja kosketuksesta, tuoksusta, äänestä, siitä miltä hänen suudelmansa maistuvat ajattele kuinka eroottista olisi seurata rakasteluanne "kuin kärpäsenä katossa". Naisen orgasmi ei ole suoritus, se on oman nautinnon huipentuma.

wauwauwau, kirjoitti periaatteessa ihan hyvin. Mutta sinulle, joka et saa orgasmia yhdynnässä. Sinun pitää oppia hyväksymään itsesi ja myös oppia tunnustamaan sen merkitys, ja se että partnerisi hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Jos näissä on vaikeuksia, ongelma on joko sinussa tai partnerissasi :) Mutta onneksi asioista voi keskustella ja minun ohjeeni onkin se että KESKUSTELE.

Itse olen saanut orgasmin vain kahden miehen kanssa. Seurustelin aikanaan suhteellisen pitkän ajan ex:ni kanssa ja vaikka olimme kuinka vapautuneita ja kokeiltiin vaikka mitä, en koskaan saanut, en kertaakaan. Se, kenen kanssa sitten koin ekan orgasmini, ei juurikaan ollut mikään pitkä suhde, mutta tunnetasolla erittäin erilainen. Meillä oli yhteys keskenämme muutenkin. Hänen jälkeensä olin yhdessä lyhessä suhteessa ja taaskaan ei onnistunut.

Nykyisen kumppanini kanssa onnistuu kyllä :) Hänen kanssaan se on kaiken lisäksi erittäin helppoa. Ei tarvitse hakea mitään poppaskonsteja. Olemme hänen kanssaan keskustelleetkin asiasta ja luulen, että syy siihen "helppouteen" on siinä, että ajattelemme seksistä ja kaikesta fyysisestä kanssakäymisestä samalla tavalla. Eli, että sen pitää olla molemminpuolista; saamista ja antamista kummaltakin. (Toki moni tietysti ajatteleekin näin). Olen hänen kanssaan kokenut orgasmin yhtäaikaa. ts. se on aika tavallista meille.

Ihan käytännön vinkiksi sinulle, joka ei saa orgasmia yhdynnässä. Ole sinä miehen päällä (hajareisin) ja nojaudu eteenpäin tai kallista lantiotasi niin, että samalla, kun liikut, myös klitoriksesi hankautuu ja kiihottuu. Ei tarvitse käsiä eikä miettiä rytmiä. Opit sen pian kyllä, mikä rupeaa tuntumaan hyvältä.

Mä en saa kuin klittaorgasmin, joko käsin tai lelulla, mut niilläkin kestää harvinaisen kauan. Olen täysin vapautunut seksin suhteen, joten kyse ei ole "korvien välistä" mun kohdalla. Luulin pitkään itsekin sen olevan syy. Mä oon vaan "vaikeasti rakentunut" eli fysiikka on vaan sellainen. Joillakin naisillahan tulee toi yhdyntäorgasmiherkkyys vasta synnytyksen myötä. Saa nähdä tuleeko siis tilanne joskus eteen.

Minäkään en usko siihen, että yhdyntäorgasmin saavuttaminen olisi korvien välissä. Voin olla sängyssä täysin vapautunut ja rento, mutta se ei vaan onnistu. Omin käsin voin saada ihan parissa minuutissa. Olen hyväksynyt asian ja pärjään sen kanssa, en haikaile seksiterapeutin pakeille.

Eräässä lehdessä oli jokunen vuosi sitten artikkeli, jossa kerrottiin sensaatiomaisesta uudesta voiteesta, jota hieromalla naisen genitaalialuelle nainen saisi multiorgasmeja.

Artikkelissa todettiin- MUTTA voiteesta ei ole mitään apua, mikäli naisen verestä puuttuu oksitosiini niminen aivolisäkehormoni, joka aikaansaa naisella nänni- ja klitoriserektion, emättimen kostumisen ja on edellytyksenä orgasmin saamiselle.

Oksitosinihormoni poistuu naisen verestä, mikäli nainen on vihainen, äkäinen, tai huonolla tuulella, koska adrenaliinihormoni syrjäyttää oksitosinihormonin naisen veresstä. Tällöin nainen ei kiihoitu, eikä saa orgasmia, yrittipä mies mitä tahansa.

Tilanne on siis vastaava kuin miehellä, mikäli mies ei kiihotu ja veri ei virtaa peniksen paisuvaiskudokseen, niin seisokkia ei synny. Sama pätee myös naisilla. Mikäli klitta ja häppärit eivät eivät saa seisokkia, eikä emätin kostu, niin turha on odottaa orkkujakaan.