naisen orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miltä tuntuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miltä tuntuu

Vieras
Lähelle kolmenkympin ikää olen päässyt enkä vielä yhtään orgasmia kokenut. Seksisuhteita ei tosin kovin montaa ole ollut alle 5. Pitkiä suhteita pari.
Kieltämättä halut on vähän hukassa, kun se ei niin ihmeelliseltä tunnu. Olen osannut elää tämän kanssa, mutta eipä tuo seksielämä niin kovin kiinnostavalta tunnu. Suhde on vakituinen enkä miestä lähde vaihtamaan. Hän on vielä kokemattomampi. Vilkkaampi seksielämä kuitenkin kiinnostaa. Varmasti olisin halukkaampi, jos saisin orkun edes joskus.
Kun mies edes osaisi kuvitella, että miltä tuntuu kun ei ikinä saa. Onneksi mies on ymmärtäväinen. Ja haluaisi varmasti oppia paremmaksi rakastajaksi, mutta olemme aika perinteisiä emmekä niin avoimesti keskustele näistä asioista.

Et ole yksin. Tilastojen mukaan vain pieni osa naisista saa aina orgasmin. Osa saa joskus ja melko suuri joukko ei sitä koe yhdynnässä koskaan. Omin käsin onneen on paras tie. Ikiävää, mutta katkera totuus. Sitten miehet ihmettelevät, miksei naista kiinnosta seksi! Lukekaa Helmi-sivuilta artikkeli klitoriksesta.

Kannattaa itse opetella omat herkät kohtansa, sitten osaa miehelle vinkata mistä tuntuu hyvälle. Itse saan helpoiten kun mies on päällä ja tulee tarpeeksi painetta klitalle. Ainoo vaan että kun itse alan laukeamaan niin mies kiihottuu kait siitä ja tulee joskus liian aikaisin ja mulla jää homma kesken.

Jostain kirjasta voisi olla apua, ottaisitte sen iltalukemiseksi ja yhdessä tekisitte koskettelun löytöretken, ei orgasmi hakuisesti vaan ihan hellien ja tutkien toista.

Kyllä se niin on, että kun seksielämä on kunnossa niin sitä haluaakin enemmän ja enemmän... En olisi uskonut ellei tämä olisi tapahtunut minulle. Exäni ei ollut alun jälkeen enää kiinnostunutkaan millään lailla siitä saanko tyydytystä seksistä vai en. Yksikään mies ei taatusti olisi jatkanut vastaavassa tilanteessa, jossa toinen (sanotaan vaikka minä) saisin orgasmin joka kerta rakastellessamme ja mies saisi vain ehkä kerran kuukaudessa... Kukaan mies ei jatkaisi sellaista suhdetta kuin sen kuukauden korkeintaan! No minä sinnittelin ja yritin olla innostunut, mutta totaalinen seksikuolema iski. Ja se oli kamalaa. Seksi ei kiinnostanut yhtään.

Onneksi meillä meni poikki ja tapasin sitten aikanaan nykyisen miesystäväni. Ei tuntisi vanha mies minua samaksi naiseksi, olen niin kiihkeä, halukas ja kuuma nykyään! Ajattelen ensinnäkin seksiä päivittäin, myös vieraitten miesten kanssa, mutta en kyllä toteuta. Nykyiseni on alusta asti tehnyt selväksi että hän todella nauttii antaessaan minulle nautintoa ja haluaa opetella ne kikat, jotka juuri minua kiihottavat. Ja niin hän myös tekee. Olen lapsesta saakka masturboinut ja tiedän miten vartaloni toimii. Uskon että siitä on oleellista apua. Saathan ap orgasmin yksinäsi varmaan? Jos et niin mars harjoittelemaan. Kylvyssä tai suihkussa kokeilemaan. Minun muuttuneeseen seksuaalisuuteni vaikuttaa myös se, että mies huomioi minua pienin teoin pitkin päivää kauniilla viesteillä, välillä ostelee leluja lahjaksi ym. ja kaiken kaikkiaan tekee selväksi että hän on hulluna minuun, myös silloin kun emme harrasta seksiä.

Vanha totuushan kuuluu, että mies tarvitsee seksiä, voidakseen antaa ja haluta hellyyttä. Nainen taas tarvitsee hellyyttä voidakseen antaa ja haluta seksiä.

Miesten, joitten nainen ei halua harrastaa seksiä, kannattaisi vähän miettiä että onko mahdollisesti omassa toiminnassa vikaa... Pienten lasten äidit ovat usein todella väsyneitä. Voisiko mies osallistua enemmän, antaa äidin levätä ja siten pirteämpänä taas haluta seksiäkin enemmän? Koska kyllä se seksi on parempaa jos molemmat ovat täysillä mukana ja haluavat tuottaa nautintoa toisilleen! Siksi myös tunteet ovat tärkeät. En usko että seksi tuntemattoman kanssa voi olla niin tyydyttävää kuin oman rakastetun.

Ap:lle toivoisin parempaa jatkoa. Yritä saada mies innostumaan uusista jutuista, jotka saattaisivat olla molemmille hyväksi. Etsikää uusi paikka rakastella, hommailkaa eri kellonaikaan (herätä vaikka suuseksillä...), välillä odottamatonta pikaseksiä, välillä taas panostaen aikaan ja romantiikkaan... Ei se välttämättä ole paha, että mies on kokematon. Kaikki me ollaan joskus oltu! Opetelkaa yhdessä, mikäs sen mukavampaa! :-) Yksi hyvä juttu on jos näytät miehelle vaikka kädestä pitäen miten tyydytät itsesi. Kun voit saada omin käsin tehdyn orgasmin hänen lähellään, ehkä voit saada sen myös hänen kanssaan? Asennoista minusta paras on se perinteinen lähetyssaarnaaja, jossa mies pääsee etupuolella tosi hyvälle, jolloin hänen häpyluunsa kiihottaa klitoristasi. Jotkut naiset taas pitävät ratsastamisesta, jollon mies tai itsekin voit hyväillä klitoristasi, ja saat itse määrätä vauhdin. Kaiken kaikkiaan suosittelen lämpimästi puhumaan näistä asioista ihan suoraan. Mikään muu ei auta niin paljon kuin suora puhe. Miehet kun eivät ole ajatuksen lukijoita, kuten ei me naisetkaan.

Ja vielä kysymykseesi miltä se orgasmi tuntuu, sitä on tosi vaikea kuvailla, mutta kyllä sen sitten tietää kun se tulee! :-)Minulla alkaa kasvaa sellainen kutkuttava hyvän olon tunne, jonka keskus on jalkovälissäni. Tästä tunteesta pidän itse asiassa enemmän kuin itse laukeamisesta. Joskus orgasmi on niin raju, että tuntuu että silmissä mustuu ja näen tähtiä, kuin ilotulitusta. Toisinaan tuntuu kuin valtava hyvänolon aalto pyyhkäisisi ylitseni ja painaisi minut sängyn läpi, lattian läpi, talon alimpaan kerrokseen ja sieltä maan läpi Kiinaan asti. Silloin ei saa kättäkään nostettua, on niin painava mutta hyvä olo. Orgasmissa tuntuu kuin pillusta lähtisi hyvänolon sykäyksiä, niinkuin veteen piirtyvät ympyrät kun sinne heittää painavan kiven. Toivottavasti saat kokea sen myös!

Eve kuvaili aika hyvin tuon naisen orgasmin! Tuolta minustakin suunnilleen tuntuu :)

Mutta kertokaas poijaat vastaavasti, miltä miehen orgasmi tuntuu? Siitäkin olisi kiva kuulla kuvauksia...

Miehen orkku tuntuu kutakuinkin samalta. Sellainen tajunna räjäyttävä orkku tulee usein silloin, kun nainen ensin ratsastaessa saanut omansa ja oma okku lähtee pillun jälkijäristyksistä. Silloin kun nainen vielä puristaa ja himoitsee miestä henkensä kaupalla. Silloin orkku tuntuu siltä, kuin atomipommi räjähtäisin mulkussa ja puolet selkäydinnesteestä lentäisi pillun taivaalle. Silloin tajunnan menetys ei ole kaukana.

Joskus saan ja minä puolestani kuvailisin seuraavasti... Hyvän olon tunne vain kasvaa, tulee todella usvaisen ihana olo samalla kuin joku repisi minuuden suoja verhot pois... Silloin olen haavoittuvaisillani! Saattaa olla jopa liikutuksen aiheuttamat onnen kyyneleet poskilla!

Joskus saan ja minä puolestani kuvailisin seuraavasti... Hyvän olon tunne vain kasvaa, tulee todella usvaisen ihana olo samalla kuin joku repisi minuuden suoja verhot pois... Silloin olen haavoittuvaisillani! Saattaa olla jopa liikutuksen aiheuttamat onnen kyyneleet poskilla!

Tässä ketjussa heitettiin kysymys miltä miehen orgasmi tuntuu. Se tuntuu aika samalta kuin kuvauksesta saattoi lukea naisen orgasmista. Mikä ei sinänsä ole ihme että luonto ei yleensä haaskaa resurssejaan jonkin ihan erilaisen kehittelyyn. Miettikää vaikka sitä miltä selän hieronta baby-oililla liukastettuna tuntuu. No sehän tuntuu täsmälleen samalta olipa hierottava mies tai nainen.

Miehen orgasmi lienee kuitenkin siinä suhteessa erilainen kuin naisen, että se keskittyy aivan täysin penikseen, siinä missä epäilen naisen orgasmin säteilevän rintoihin ja muuallekin kehoon (koska keho ikäänkuin valmistautuu raskauteen ja siihen liittyviin toimintoihin). Olen joskus sanonut kyynisesti että orgasmin alkaessa, miehen maailmassa ei ole muuta kuin se oma kovettuva penis. Sen voisi sanoa jotenkin paremminkin, mutta niin se vaan tuntuu olevan.

Itse pidän orgasmin alkuhetkeä, siis sitä kun peniksen alaosa muuttuu sellaiseksi että sen koskeminen tuntuu mielettömän hyvältä ja penis kovettuu erittäin kovaksi, parhaimpana tunteena mitä ruumis voi miehelle tarjota. Hetkeä voi pitkittää melko pitkäänkin ainakin itsetyydytyksessä, vetämällä edestakaisin niin hitaasti kuin suinkin mahdollista. Sperman sykkivä lentäminen tuntuu niinikään hyvältä mutta se on samalla laskeva tunne siinä missä orgasmin alku on nouseva tunne.