Naisen orgasmi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmmm.....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mies ainakin tuntee. Ne lantionpohjan lihaksethan siinä supistelee, eiköhän niitä jokainen osaa supistella ilman orgasmiakin?

Mulla ne saattaa supistella kiihottuessa ilman orgasmiakin. Jos saan saan useesti useammin kuin kerran peräkkäin ja kyllä mun mies on kysynyt montako kertaa, joten ei kai se niitä sitten niin tarkkaan tunne.

Hmmm, ei kai se emätin välttämättä oraalissa vapise vaan jo ihan klitoris itsessään?

Kyllä se emätin sykkii silloin kun saa, ainakin voisin väittää tunnistavani aidot orkut. Klitoris heiluu siinä mukana:D

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27341527:
Täh?! Ja sekö ei siis ole mahdollista, että yksikään nainen ei vaan ole katsonut tarpeelliseksi feikata sitä orgasmiaan?

En tarkoittanut sitä. Hienoa on, että sulla on ollut sellaisia rehellisiä kumppaneita!

Mä meinasin sitä, että jos miehen pitää erikseen kysyä, et "sait sä?" Niin, eikö mies silloin tiedä asiaa....?

Tai sitten jos nainen vuosikausia feikkaa, niin eikö mies tiedä tai huomaa asiaa...?

Kyllä se emätin sykkii silloin kun saa, ainakin voisin väittää tunnistavani aidot orkut. Klitoris heiluu siinä mukana:D
Se klitorishan ulottuu sinne syvemmälle emättimen seinämien molemmille puolille näkymättömiin, joten kai se on vähän yksilöllistä mistä sitä saa kiihotettua. Tämän takia jotkut saa orgasmin yhdynnästä pelkästään, mutta varmaan useimmat ei. Sen takia ehkä se sykintäkin tuntuu erilailla eri naisilla. Ja varmasti myös se vaihtelee, miten paljon ne lantion muut lihakset supistelee. Luulisi kyllä että ton feikkauksen paljastaa joku muu kun se miltä pimppi tuntuu orgasmin aikana. Jos mä en ole saanut seksin aikana niin kyllä mun mies sen tietää, vaikka olisin ollut todella kiihottunut(jolloin mulla siis lihakset ja klitoriskin(?) supistelee)

Mulla ei vissiin sitten ilolihakset niin kauheasti supistele, kun mies ei aina huomaa sainko vaiko en. Eikä mulla kyllä mitään nesteistä sieltä turskahtele.

Kuulun niihin onnellisiin 5%:in jotka saavat orgasmin aina halutessaan.
Orgasmi on päänsisäinen asia, aika monella naisella on joko omankehon tuntemus huono tai sitten ei vaan pään sisällä kaikki toimi niin kuin pitää.

Mutta itsetutkiskelun kautta olenkin tehnyt paljon harjoituksia. Härkkinyt alapäätäni eri tavoin ja opetellut sen orgasmin oman käden kautta. En varmaan ilman tätä itsetutkiskelua olisi itsekään oppinut saamaan yhdynnässä.

Se klitorishan ulottuu sinne syvemmälle emättimen seinämien molemmille puolille näkymättömiin, joten kai se on vähän yksilöllistä mistä sitä saa kiihotettua. Tämän takia jotkut saa orgasmin yhdynnästä pelkästään, mutta varmaan useimmat ei. Sen takia ehkä se sykintäkin tuntuu erilailla eri naisilla. Ja varmasti myös se vaihtelee, miten paljon ne lantion muut lihakset supistelee. Luulisi kyllä että ton feikkauksen paljastaa joku muu kun se miltä pimppi tuntuu orgasmin aikana. Jos mä en ole saanut seksin aikana niin kyllä mun mies sen tietää, vaikka olisin ollut todella kiihottunut(jolloin mulla siis lihakset ja klitoriskin(?) supistelee)

AIWAN! Mielestäni orgasmin voi ainoastaan tietää oikeaksi (jos nyt joku hyvänpäiväntuttu) jos kostuu kunnolla!

Mulla ei vissiin sitten ilolihakset niin kauheasti supistele, kun mies ei aina huomaa sainko vaiko en. Eikä mulla kyllä mitään nesteistä sieltä turskahtele.

Kuulun niihin onnellisiin 5%:in jotka saavat orgasmin aina halutessaan.
Orgasmi on päänsisäinen asia, aika monella naisella on joko omankehon tuntemus huono tai sitten ei vaan pään sisällä kaikki toimi niin kuin pitää.

Mutta itsetutkiskelun kautta olenkin tehnyt paljon harjoituksia. Härkkinyt alapäätäni eri tavoin ja opetellut sen orgasmin oman käden kautta. En varmaan ilman tätä itsetutkiskelua olisi itsekään oppinut saamaan yhdynnässä.

Kovasti olen minäkin itsetutkiskelua harrastanut ja sauvoja ym. käytellyt, mutta koskaan en ole vaginaorgasmia saanut. Ainoastaan saan jos klitorista stimuloidaan yhdynnän aikana ja tämä on usein helpointa tehdä itse... Harmittaa kyllä välillä, mutta ehkä tärkeintä on että saa edes jotenkin. Ilman orgasmia jää jotenkin vaillinainen olo.
Vinkkejä otetaan vastaan miten vaginaorgasmin voisi oppia saamaan!

Yhteistyössä