Naisen Orgasmi yhdynnässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nekkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nekkis

Vieras
Mietityttää seuraava:

Voiko orkun saamista yhdynnässä harjoitella mitenkään? Itse saan kunnolla klitoris-kiihotuksen avulla, mutta yhdynnässä vain sellaisen tietyn hyvänolon tunteen, muttei mitään suurta laukeamista. Tämä aiheuttaa sen, että minua myös panettaa koko ajan, jos en ole lauennut kunnolla. Olen kyllä ihan tyytyväinen tähän tilanteeseen, kunhan vain kyselen-aina on varaa parantaa.

Lantionpohjalihasten harjoittelulla olen päässyt nykyiseen tilanteeseen, ennen ei tuntunut ""missään"" (hyvältä kyllä mutta siinä se.)

Mä saan yhä orkun vain sillai, että klittaa kiihotetaan, jonka teen yleensä delfiinillä (tai karhulla. Orkku on nykyään kylläkin vaginaorkku, jota se ei ole ollut aikaisemmin

Mä luulen, että kun sä avitat itseäsi samalla kun mies painaa sua niin rupeat saamaan vaginaorkkuja väkisinkin. Jotenkin sen huomaa sen eron sitten kun orkku alkaa tulla vaginan puolelta, klittaorkku on erilainen. Eli avitat itseäsi kun mies painaa sua ja niin kauan painatte että saat orkun ja kun jatkat tällä tavalla, jossain vaiheessa huomaatkin että orkut voi ola erilaisia ja sitten ne onkin vaginaorkkuja.

Mutta mä yhä tartten sen klittakiihotuksen vaikka vian ihan vähän vain, jotta saan sen vaginaorkunkin, mutta ei se mitään haittaa, miten se tulee, kunhan tulee, Uuh. ;)

Yhteistyössä