NAISEN ORGASMI, miten on? Asiallisesti kiitos.

  • Viestiketjun aloittaja Ei kestä kiittää
  • Ensimmäinen viesti
"Tara"
[QUOTE="hmm";24248548]mh, mitä sinulla siellä vaginassa on nukkessasi jos saat silloin emätinorgasmeja? :)[/QUOTE]

Ei ole vaginassani nukkuessani yhtään mitään, mutta tiedän tasan tarkaan eron tuntemuksissani, kun kyseessä on orgasmi, joka tulee klitorista stimuloimalla / emätinorgasmi, joka on huomattavasti voimakkaampi kokemus, kun siis koko vagina supistelee.

Etkö ole kuullut ennen termiä emätinorgasmi, vai luulitko, että silloin siellä emättimessä täytyy todellakin myös olla jotain?
 
Aiheesta lukenut
[QUOTE="vieras";24248681]Taitaa olla yleinen harhaluulo että naiselta tulee pissa alle, vaikka kyse onkin ejakulaatiosta.

Tämäkin on asia mistä pitäisi puhua paljon enemmän! Ei tarvitsisi kenenkään hävetä tai miettiä mitä sieltä alapäästä purkautuu ejakulaation hetkellä.[/QUOTE]

Luin juuri taannoin englanninkielisiä referaatteja aiheesta - suomenkielisiä ei taida ollakaan. Se naisen ejakulaationeste - sikäli kuin sitä on tutkimusoloissa saatu talteen - on peräisin virtsarakosta ja sisältää enimmäkseen vettä ja ureaa.
 
Aiheesta lukenut
[QUOTE="Tara";24253061]Ei ole vaginassani nukkuessani yhtään mitään, mutta tiedän tasan tarkaan eron tuntemuksissani, kun kyseessä on orgasmi, joka tulee klitorista stimuloimalla / emätinorgasmi, joka on huomattavasti voimakkaampi kokemus, kun siis koko vagina supistelee.

Etkö ole kuullut ennen termiä emätinorgasmi, vai luulitko, että silloin siellä emättimessä täytyy todellakin myös olla jotain?[/QUOTE]

Kyllä koko vagina supistelee yleensä orgasmin yhteydessä, jos lihakset ovat kunnossa. Ja samaa paisuvaiskudostahan siellä on kuin klitoriksessakin.
 
vierahinen
Saan orgasmin vain sormin, en suuseksissä enkä yhdynnässä. Ja kerta riittää, sen jälkeen alapää on niin herkkä, ettei kestä kosketusta joka melkein jo sattuu, tuntuu liian hyvältä. Mutta nautin kyllä seksistä erittäin paljon, yleensä haluan tulla mieheni jälkeen, ettei minulla vain vahingossakaan into lopahda oman orgasmin jälkeen.
 
tyttö_kohta 17
oon vieläkin neitsyt, mutta mahtavia orgasmeja olen silti saanut. sanotaannhan että joskus on huonot kortit, vaikkakin onneks on hyvä käsi. mutta niiin klitorista tärisyttämällä ja hieromalla saan mahtavia orkkuja....joskus kaksi tai kolme kertaa päivässä ja joskus vähemmän...viikosta riippuen, kuinka monesti ja kuinka monena päivänä...
 
"titityy"
Mulle riittää yksi orgasmi, himosi katoaa sen jälkeen. Voin toki jatkaa vielä seksiä, mutta en tykkää että esim. käsin kosketellaan alapäätä enää. Tulen muutenkin todella helposti kun olen oikein kiihottunut, vähän harmillisen helposti.
 
"hmmmmmm"
se on muuten mielenkiintonen tuo naisen ejekulaatio...ekalla kerralla tunne oli hämmästyttävä kun siellä alapäässä kielen kanssa hääräsi ja yht äkkiä alkoi vääntelehtimään ja samalla tuli suihku joka kasteli koko naaman... :) eka luulin inkonttinenssiksi mutta haju/maku oli eri...

sen jälkeen on osannut jo varoa... :p
 
vierailija
Te naiset olette todella mahtavia olentoja täällä. Itse seksissä haluan naiselle nautintoa kun itse saan siitä nautinnon kun nainen tykkää. Kiitos että olette olemassa
 
vierailija
Ennen sain helposti orgasmeja ja halusin seksiä monta kertaa päivässä. Nyt syön minipillereitä ja halut hävinny melkein täysin. Vaikka nautin edelleen seksistä, kun siihen saa ruhdyttyä, en kuitenkaan enää tule. En sitten millään! Ja harmittaa niin jäätävästi! Varmaan pitäis lopettaa noi pillerit, niin sais takaisin oman itsensä, mutta monta asiaa miksi syön pillereitä, eikä se ole niin yksinkertaista lopettaakaan.
 

Yhteistyössä