Naisen masturbointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blueice
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Villi veikkaus että kaikki käy lukemassa otsikon mutta ei uskalla vastata. Ainakaan kirjautuneet, muuten kyllä selittävät karvojensa ajelut ja tiputtelujen määrät, tikutukset ja sormisymisensä. :) Meillä lähes joka kerta.

Ei ole aviomiestä, mutta mies kuitenkin, semmoinen osa-aikainen. Olen senverran paikoistani herkkä, että kyllä orgasmi tulee taitamattomammankin uroon käsittelyssä.
Kai joskus, kauan sitten oli tilanteita, että joutui sormin auttamaan tai pyytämään kumppanin sen tekemään. Mutta nykyään, no problems.

Jos en sitä yhdynnässä saa niin miehen kanssa saadaan orgasmi mulle muulla tavoin. Mulla on rinnat tosi "seksuaaliherkät" niin ei miehen tarvitse niitä kauaa hieroa, näykkiä tms. ja itse samalla hieron itseäni miestä vasten kun huippu jo saavutetaan.
Harvemmin tarvitsee sitä yksin itselleni saada. Paitsi silloin tietysti, kun mies on pois ja itseäni haluttais kovasti.

...Tai sitten jään kokonaan ilman. Mutta tätäkin harvemmin. Joskus se seksi voi olla kivaa ilman orgasmiakin. Ei miehetkään aina saa orgasmia, se ei ole mikään itsestäänselvyys, ja väitän että on olemassa myös miehiä jotka eivät ole koskaan saaneet orgasmia. Laukeaminen ja orgasmihan kun on eri juttu..

...Tai sitten jään kokonaan ilman. Mutta tätäkin harvemmin. Joskus se seksi voi olla kivaa ilman orgasmiakin. Ei miehetkään aina saa orgasmia, se ei ole mikään itsestäänselvyys, ja väitän että on olemassa myös miehiä jotka eivät ole koskaan saaneet orgasmia. Laukeaminen ja orgasmihan kun on eri juttu..

Joka kerta kun mies laukeaa mies saa myös orgasmin.

Aika harvassa on ne miehet ketkä eivät yhdynnässä orgasmia saa.

Toki ymmärrän naisten katkeruuden kun jäävät ilman yhdyntä orgasmia ja siitähän se katkeruus sikiää mutta se on voi voi vaan miehet saavat 99,99% yhdynnöistä orgasmin :)

En masturboi seksin jälkeen. Yleensä laukean jo seksin aikana kun mies hyväilee paikkoja samalla kun pannaan. Jos jään joskus ilman niin ei ole tullut edes mieleen hoidella itseään. Saan kuitenkin mielettömästi tyydytystä seksistä ilman laukeamistakin.. Miehen ollessa työmatkoilla käytänkin sitten oman käden oikeutta ;)

Yhteistyössä