Naisen käsien sitominen jne

• Viestiketjun aloittaja KirsikkaTikkari
  • Ensimmäinen viesti
KirsikkaTikkari
Kysymys varsinkin miehille, miksi kaikki seksikumppanini haluavat aina olla niiät "dominoivia" ja "ottaa" mut, esim seksin aikana kaikki ottavat käsistä kiinni niin etten voi liikkua tms, ja haluavat aina olla päällä sekä muutenkin dominoida tilannetta? Minkälainen nainen herättää miehessä halun dominoida, purra jne.. olenko vain aina valinnut sellaisia kumppaneita, haluisin itsekin joskus olla "dominoiva" mutta se ei onnistu, kukaan seksikumppani ei ole lämmennyt vaan vaihtaa aina mut päältä pois ja ottaa käsistä kiinni jne... Olen 30 vuotias, pienikokoinen, isorintainen ja muodokas vaalea nainen, sellainen kiltinnäköinen, jos se johtuu siitä?

mua ainakin...
sais dominoida ihan millon vaan. Yleensä naiset ovat vaan niin varautuneita, etteivät uskalla tai sitten ovat niin epävarmoja otteissaan, ettei se tunnu yhtään vakuuttavalta tai mielenkiintoiselta.

hjklö
sais dominoida ihan millon vaan. Yleensä naiset ovat vaan niin varautuneita, etteivät uskalla tai sitten ovat niin epävarmoja otteissaan, ettei se tunnu yhtään vakuuttavalta tai mielenkiintoiselta.
Mulla on toisinpäin tavallaan. Nainen siis pyytää mua raiskaamaan sen. No, onhan niistä käsistä kiva pitää kiinni ja oon huomannu että "väkivalta", käytännössä katsoen lähinnä aktiivinen liikkuminen lisää nautintoa. Ongelmana on kuitenkin naisen ahtaat paikat, ja häntä sattuu. Mun täytyisi siis raiskata muualta kuin pimpistä. Se on vähän vaikeaa ja jollain tavalla epäluonnollista - tai siis helpompaahan olisi vain panna reikään yksinkertaisesti.

Siltikään nainen itse ei ole erityisen aktiivinen. Aiempi petikumppani jopa melkein vaikutti nukkuvan. Kummallakin tähän kuitenkin liittyy paljolti se, että se auttaa kivun kestämisessä, joten ymmärrän sen. Ei se muutenkaan erityisemmin haittaa, ettei seksi ole erityistä. Saan siitä kuitenkin itse nautintoa. Jos nainen ei saa niin.. saisi luvan tehdä itse asialle jotakin, tai enpä tiedä.

Kuitenkin haluaisin sanoa, että kaipaisin juurikin aktiivistakin naista.

Viimeksi muokattu:
hjklö
ai niin, ja olet siis varmasti vain ollut väärien miesten kanssa, tai sitten todella oletkin vain niin heikko, että kun yrität dominoida, mies ei edes huomaa sitä, vaan alkaa itse dominoida.

Mies 50
hjklö:llä teksteissä paljolti samaa mitä itse olen kokenut.
Ensinnäkin ap:lla on ollut aivan vääriä kumppaneita, siis suhteessa omaan luonteeseesi.

Minulla samoja kokemuksia kuin hjklö:llä, jotkut naiset oikein haluaa että heidät otetaan rajusti, suorastaan raiskaamalla. Puhuvat ja pyytävät sitä oikein voimalla, noh sehän kuuluu siihen suhteen leikkiin. Usein antaa todella paljon koko leikkiin.
Minkälaisia "ottajia" naiset sit ovat..............sanoisin suoraan että aika surkeita, keskimäärin.
On todella harvassa naiset jotka uskaltavat, osaavat, taitavat ja innolla ottavat miehen. Ja uskokaa tai älkää, useimmat miehet pitävät siitä että nainen syöksyy kimppuun ja "raiskaa" miehen, niin se vaan menee.
Kaikki tuo kuitenkin kuuluu leikkiin, aikuiseen avoimeen ja rohkeaankin seksiin. Raiskaukset ei siis ole "sellaisia" raiskauksia.
Mielestäni miehessä on jotain vikaa jos aina haluaa olla kuin kukko tunkiolla, panna naisensa matalaksi panemalla.
Oikeastaan naisessakin on jokin lääkitys pielessä jos aina alistuu moiseen.

narttu
Kokemuksieni mukaan harva mies haluaa sitoa.
Haaveenani on edelleenkin että minut sidotaan silkkihuivein sekä jaloista että käsistä.
En toki halua mitään raakuuksia enkä erityisen rajuakaan seksiä, mutta miehet, ajatelkaa mitä kaikkea hellää voisitte keksiä naisellenne lämmittelyksi hänen ollessaan "puolustuskyvytön"?

Itse olen joskus aika dominoiva, riisun miehen jotensakin ronskein ottein, "paiskaan" hänet sänkyyn tai matolle ja käyn päälle.
Siitä se sitten alkaa ja päättyy yleensä ihanaan ja rentoon oloon. Molemmilla.

Mies 50
Juuri noin saat miehen sormesi ympärille, olemalla toisinaan se joka ottaa miehestä mittaa.
Arvaa vaan kuinka moni mies kaipaisi laistasi narttua.
Kyllä se niin vaan menee että hyvällä seksillä nainen vie miestä kuin kuoriämpäriä.

Enska
Alkuperäiselle kirjoittajalle, olet niin kaunis, upea ja viehättävä, etteivät miehet ole oikein tienneet "miten päin" olisivat olleet kanssasi. Tunnistan tuon hurmaantumisen itsessänikin, kun saan rakastella todella hemaisevaa naista. Siinä jotenkin ne "alkukantaiset" miehen vaistot heräävät.

Yhteistyössä