naisen ja miehen koko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtija

Vieras
Olen hieman pohtinut, että on tyhmää kun naiset eivät voi itse tietää varmasti minkä kokoisia sisältä ovat. Voihan sitä mieheltään kysyä, että mitä hän on mieltä muihin verrattua..Minä en kyllä kysy..en haluaisi kuulla..olet sä kyllä aika löysä muihin verrattuna, ei kiitos! Vaikka ei mies tommosta sanois, vaikka ois totta! Mieheni päinvastoin kehuu kuinka tiukka olen..mutta tiedä häntä..
No mutta naisillahan syvyys vaihtelee aika paljon,ja tietääkseni myös "leveys", lihaksia treenaamalla voi vaikuttaa vähän.
Asiasta kolmanteen olisi kamalaa, jos pari harrastaisi yhdessä seksiä vasta naimisissa ja selviäisi, että naisella on keskimääräistä suurempi ja miehellä taas pienempi.. tai päinvastoin. Onko kelleen käynyt näin?
Onneksi mieheni ja minä olemme sopivia.
Voiko muuten mistään ulkoisesti päätellä kokoa? Onko pienillä ja hentorakenteisilla pienet? Ja voimakasrakenteisilla isot? Vaikuttaako pituus pituuteen? Muutamiin miehiin on tämä sääntö pätenyt, mutta onko sama naisilla? siis jos on todella pitkä ja hontelo= on pitkä ja melko ohut. Jos on pitkä ja jykevä= on suuri, jos pieni ja siro= hyvin pieni, jos lyhyt ja jykevä= on lyhyt ja paksu, Olenko väärässä? Oma mieheni on normaalikokoinen ja myös se on normaalikokoinen.
Kertokaa omia kokemuksia.

Varmin tapa selvittää miehen mulkun koko on joko käsikopelo ja/tai silmämääräinen arviointi, joka on luonnollista helpointa kun mies on alasti genitaalien kohdalta. Jos mitään edellä mainituista ei ole mahdollista soveltaa kiinnostuksen kohteeseen, kannattaa muistaa mitä vanha kansa sanoi: Miehen jalkaterän pituus miinus nenän pituus, siinä se mulkun mitta on!

Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
Varmin tapa selvittää miehen mulkun koko on joko käsikopelo ja/tai silmämääräinen arviointi, joka on luonnollista helpointa kun mies on alasti genitaalien kohdalta. Jos mitään edellä mainituista ei ole mahdollista soveltaa kiinnostuksen kohteeseen, kannattaa muistaa mitä vanha kansa sanoi: Miehen jalkaterän pituus miinus nenän pituus, siinä se mulkun mitta on!
Tuohon viimeiseen lauseeseen ei kyllä kannata enää uskoa Mun eräällä tuttavalla on iso jalka ja sellainen normaali nenä(ei iso)...ja vehje on varmaan vähän yli 15cm pitkä juhla kunnossa

Alkuperäinen kirjoittaja n43:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
Tuohon viimeiseen lauseeseen ei kyllä kannata enää uskoa Mun eräällä tuttavalla on iso jalka ja sellainen normaali nenä(ei iso)...ja vehje on varmaan vähän yli 15cm pitkä juhla kunnossa

Samat sanat - tein laskutoimituksen, miehen jalka-nenä..jessus, sen mukaan kalun pitäisi olla ainakin 20 ja on 'vaan' noin 15.

Ei voi toisaankaa päätellä. Minä olen vajaa 170cm, normaali vartaloinen 67kg, jalka 42 ja tavanomainen nenä. Kuitenkin kalun koko on selvästi tavanomaista isompi, sekä paksumpi. Toisinsanoen ainut mistä joitan voi kalunkoosta huomata, on pullottava etumus. Tosin kalu ei ole lepotilassa kuin n. 12cm, joten eipä sitä paljoa huomaa. Vaimolla taasen on leveä synnyttäjän lantio, mutta paikat ovat pienet. Toisisanoen olemme aika eri paria, mutta hyvin on tultu toimeen. Ulkonäöstä ei kumminkaan voi päätellä yhtään mitään.

En usko, että ulkoapäin voi päätellä miehen munan kokoa.
Mun mieheni on suht isokokonen ja muutenkin miehekkäänoloinen. Kalu on sitten kuitenkin jäänyt pikkupoika-asteelle, eli todella mitättömän pieni. Koskaan en kenelläkään ole nähnyt niin pientä. Hän itsekään ei ole törmännyt edes armeijassa yhtä pieneen.
Eli jalkoväli ja muu ulkonäkö ei korreloi.

Olen tavannut kerran miehen hänellä oli tosi iso En varmaan valehtele jos sanon että pisimpiä joita olen lukenut,ei sopinu kun puolet sisälle,ja tuntu kohdus,ettei se sopinu pitemmälle,mutta kun se koskee siihen nipukkaan kohdunpohjas,,,arvaa mitkä orkut...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Tämä tapahtui kun olin eroomas,ja elämä kaikki ylös-alas ja missasin -etten voinu iskee ,,,,,,

Yhteistyössä