Naisen ejakulointi

Meikäläisellä ruiskuaa välillä joka kerta ja välillä taukoa. Ja sitä tulee paljon :D ! Tosin välillä pidätän, kun jatkuva patjan pesu ei innosta... Ja ei siinä pyyhkeet tms.oikein auta asiaa...
Oma mies tykkää kuulemma kun ruiskuaa kunnolla=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:
No kukapa ei :p . Ei ole omalle kohdalle vain sellaista naista sattunut, harmi. Minkähänlainen sen koostumus on, onks se kuin vettä vai paksumpaa niin kuin sperma? :snotty:

Se vähän vaihtelee (siis ainakin mulla) kuukautiskierron mukaan. Välillä väritöntä, välillä hieman punertavaa. Aika "ohutta" se on, koostumukseltaan vähän niinku virtsaa.
Ja tuo mies on juonut sitä ihan vatsansa täyteen useemman kerran kun olen oikein antanut tulla... :whistle: Kerran maistoin sitä itse, ja silloin aika neutraalin makuista... :ashamed:
Että näin täällä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Booris:
Ai sitä voi pidättää? Pitääköhän ens kerralla antaa mennä kun tuntuu että virtsattaa, josko se onkin vain ulos pyrkivä ejakulaationeste..

Juu voi pidättää, minä ainakin osaan sen =) On toki kertoja jolloin tullu väkisin, mutta kun ilolihakset nykyään hyvässä kunnossa niin se onnistuu.
- Anna ihmeessä palaa ensi kerralla, mies varmasti tykkää :D
 
en oo koskaa ees tajunnut et se kauhee pissa hätä seksin aikana vois olla tätä... tän luettua päätin yksi kokeilla tätä ja sieltähän se tuli... mut mistä voi olla ihan sata varma ettei se nyt kuitenkin ole pissaa? valkonen pyyhe alla, ei näyttänyt keltaselta eikä haissu millekään. jätkäkaveri tykkäis tästä. ollaan asiasta puhuttu, mut en uskalla kokeilla, kun pelottaa et se on kuitenkin virtsaa.. millä mä voin varmistaa asian kunnolla? ens kerralla purkki alle ja tutkiin nesteen kunnolla vai? :D
 
CVT
Ei se virtsaa oo. Googleta naisen ejakulointi. Meillä kans pitkä aika pidäteltiin pissaamisen pelossa, mutta nyt roiskuu milloin mihinkin. Useimmiten tosin saunassa, selviää vähemmällä pyykkäämisellä. Niin eikä se oikeastaan maistu millekkään.
 
Olu-wa
Alkuperäinen kirjoittaja olio26:
en oo koskaa ees tajunnut et se kauhee pissa hätä seksin aikana vois olla tätä... tän luettua päätin yksi kokeilla tätä ja sieltähän se tuli... mut mistä voi olla ihan sata varma ettei se nyt kuitenkin ole pissaa? valkonen pyyhe alla, ei näyttänyt keltaselta eikä haissu millekään. jätkäkaveri tykkäis tästä. ollaan asiasta puhuttu, mut en uskalla kokeilla, kun pelottaa et se on kuitenkin virtsaa.. millä mä voin varmistaa asian kunnolla? ens kerralla purkki alle ja tutkiin nesteen kunnolla vai? :D
Jos on pissaa niin kyllä se sille sit haisee. :D
 
no ei ole pissaa tai sit on äärimmäisen laimeeta pissaa ja miten se tossa tilanteessa ois niin laimeeta? Monesti olen ejakuloinut jota en voi itse tietää millon tapahtuu ja millon ei.....kun on kunnolla rentoutunut, aika ja paikka oikea, on saanut jo pari orgasmia ja sit saa kunnon orgasmin esim suuseksin yhteydessä niin et samalla "ärsytetään" Gpistettä...miehen kasvoille monesti tirskahdeltu ja mies maistanut nestettä...ei maistu pissalle, todistettu on siis :D
 

Yhteistyössä