naisen ejakulaatio :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
minulla tulee nestettä runsaasti kun kiihotun ja myös silloin kun saan orgasmin.eihän tässä muuten mitään,mutta tätä nestettä tulee PALJON,tuntuu kuin pissa tulisi,vaikkei tulekkaan :D no miestä tämä ei kuulemma haittaa tai ällötä,mutta itseä kuitenkin nolottaa aina,enkä pysty rentoutumaan,vaan yritän "pidätellä"..no,jos pidättelen niin silloin en saa orgasmiakaan..monesti suuseksin aikana tulee ja pelottaa että miestä alkaa ällöttämään,eikä vaan sano sitä minulle :( onko tähän olemassa mitään lääkettä tai keinoa jolla saisi loppumaan??kun todellakin lakanat ihan märät aina touhuamisen jälkeen...

[QUOTE="ap";22700884]en usko et ihan noin harvinaista kuitenkaan,ku aika moni kaveriki valitellu samaa :) onnellinen kyllä olisin jos kuuluisin siihen toiseen ryhmään.tämä kun ei ole mikään kiva juttu..[/QUOTE]

No mä tiedän kyllä miehiä, joiden mielestä se on tosi kiva juttu:)
mut ei se munkaan mielestä ole... Vaik miksipä sitä häpeemään:)

Niin kostuu vai "ruutaa" nestettä, normaaliahan se on että kostuu hyvin ja kunnon mies pitää siitä huolen mutta se että orkun tullen ruikauttaa on harvinaista.

Alkuperäinen kirjoittaja selvennystä asiaan;22701037:
Niin kostuu vai "ruutaa" nestettä, normaaliahan se on että kostuu hyvin ja kunnon mies pitää siitä huolen mutta se että orkun tullen ruikauttaa on harvinaista.

Mä ainakin nimenomaan "ruikautan" :D

Mulla tulee kanssa oikeen kunnon "satsi".
Ekalla kerralla kanssa meinasin, ja mies kanssa, että se oli pissaa, mut joo, ei oo...

Lähinnä kun oon tarpeeks "rento" ja mukana.
Ja ennen lapsia ei tullu ikinä.

Mulla on yhden kerran tullut. Sama mies on ollu nyt jo piitkän aikaa ja seksiä on harrastettu monella eri tyylillä. 1 kerran on tullut tollain, pissaksi luultiin aluks, mut ei se sitä ollu. Sen jälkeen ei ole tullut, vaikka orgasmin saankin melkeen joka kerta...

Mulla tullut muutaman kerran mutta ainoastaan kun olen tyydyttänyt itseäni ja saanut siten orgasmin. Ekan kerran luulin että pissasin alleni, hävetti ihan kamalasti, nyt olen tajunnut että se tosiaan tulee vaginasta. Silloin kun rentoudun kunnolla ja tulee huippu orgasmi niin "ejakulointikin" tuntuu todella hyvälle.