Alkuperäinen kirjoittaja Lännessä aurinkoista;10737090:Juu, kävi se samainen Maria täällä lännessäkin. Veteli tupakkia pillullaan.
Josko joku palstan elleistä oesi kokkeilu tupakinpolltoa tällä tavalla.
Sama kaet se lie mitä kautta itteesä nikotiinie pumppovaa..
Tonkkis on naemisissa ja Sorsasalon Irwinihän on kansa. Raemosta en tiijä ja Väpän kärväötti sen oma akka, van minästä oon sinkkumies.Olkoon tai ei..mutta minusta tuntuu että olen eniten juuri tuon Väenön kanssa naimisissa.
Sanokoon hän sitten mitä haluaa..parempi ettei sano.
Toasko se Toevon peä sassaroepi?Tonkkis on naemisissa ja Sorsasalon Irwinihän on kansa. Raemosta en tiijä ja Väpän kärväötti sen oma akka, van minästä oon sinkkumies.
Yhestä akasta kun peäsin erroon, niin peätin, että uutta en ota, paetsi tilapäestä, vuorokaoven varotusajalla. Kummallista, että ehokkaat ovat peäseäntösesti käöttäneet tuon varotusajan - etukseen...
Naisystävilläni en ole tällaisiin hajuihin törmännyt. Ehkä he ovat sitten huolehtineet hygieniastaan sinua paremmin.
Mielipidekysely. Pidättekö miehet naisen alapään hajusta? Haisteletteko sitä mielellään, onko se menettelevä, siedettävä vai ettekö pistä päätänne lähellekään? Kiinnostaa vain koska ex-poikaystävä ei voinut sietää tätä hajua eikä siksi mielellään halunnut sitä sormiinsa tai luoja varjele, harrastaa suuseksiä. Että onko yleistä vai oliko kyseinen tyyppi ihan friikki?
No sen mitä olen pillua nuollut, hyvälle on tuoksunut ja maistunut. Enemmän tuntuu naisille itselleen olevan joku ongelma. Silloin kun on ollut terveenä, ei ole ollut mitään ongelmaa. Olen ehkä onnellisessa asemassa, en muista naisillani olleen yhtään hiivatulehdusta.Yhdenkään miehen kanssa en ole ollut joka ei olisi halunnut minkäänlaista sormipeliä antaa. Ja jos "normaalin hajuinen" alapää ollut, suuseksiäkin saanut ihan jokaikiseltä ja vielä tykänneet antaa sitä! Nyt ollut uusiutuvia tulehduksia sillointällöin, eli haju on aavistuksen pistävä. Siltikin kova on yritys ukkeleilla, muttei mitään asiaa ole tuolloin naamoineen alakertaan
Tämä vissiin paras vaihtoehto.Alkuperäinen kirjoittaja Nosenmitäolennuollut;11130238:Parempi on sitten vaikka pesun jälken antaa olla jonkun aikaa, niin alkaa taas pillu maistumaan pillulta eikä kraanavedeltä..
Mielipidekysely. Pidättekö miehet naisen alapään hajusta? Haisteletteko sitä mielellään, onko se menettelevä, siedettävä vai ettekö pistä päätänne lähellekään? Kiinnostaa vain koska ex-poikaystävä ei voinut sietää tätä hajua eikä siksi mielellään halunnut sitä sormiinsa tai luoja varjele, harrastaa suuseksiä. Että onko yleistä vai oliko kyseinen tyyppi ihan friikki?
oon nainen ja otin kerran kaveriltani suihin koska halusin tietää haiseeko/maistuuko nainen pahalle. Mu mielestä nainen tuoksuu houkuttelevalle ja maistuu hyvälle. en kyllä oo silti lesbo että silleen ei naiset kiinnosta.
No jos oikein "Michale douglas" on siitä puhunut niin sittenhän sen täytyy olla syynä.Alkuperäinen kirjoittaja niin et näin;11499306:Ja voi sitten kun saadaan kurkkusyöpä. Ainakin Michale douglas on siitä puhunut, että olisi suuseksistä saanut.
Ei se peseminen viruksia sieltä kullista vie. Voi tulla suukkiin mitä tahansa bakteereja ja viruksia jotka muhiessaan aiheuttaa syöpää. Vain hammaslääkäri huomaa oudot limakalvomuutokset suussa. Jos välttämättä mulkun poskeensa haluaa ottaa niin vain kondomin kanssa. Muuten se on sama kuin paneskelu ilman kumia.
Suuseksin harrastaminen on hyvin yleistä, 80-90% prosenttia ylipäänsä seksiä harrastavista harrastaa suuseksiä. Suu- ja kurkkusyövät vastaavasti eivät yllä edes kymmenen yleisimmän syövän joukkoon sen enempää miehillä kuin naisillakaan. (Syöpätaudit :: Terveyskirjasto)Ei se peseminen viruksia sieltä kullista vie. Voi tulla suukkiin mitä tahansa bakteereja ja viruksia jotka muhiessaan aiheuttaa syöpää.
Saanko mä siis paksusuolen syövän kun olen ottanut usein kakkoseen.Alkuperäinen kirjoittaja niin et näin;11499306:Ja voi sitten kun saadaan kurkkusyöpä. Ainakin Michale douglas on siitä puhunut, että olisi suuseksistä saanut.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;11499350:No jos oikein "Michale douglas" on siitä puhunut niin sittenhän sen täytyy olla syynä.
Eiköhän suurempi osuus suun alueen syöpiin ole tupakalla ja liiallisella viinan juonnilla. Mutta jos pelottaa niin älä ota suihin. Se siitä, henki pelastettu, elät ikuisesti.