Brasilialainen Polyana Viana näytti mallia ahdistelijoiden kohtaamisesta. Ottakaa palstamammat mallia 
https://www.is.fi/muutlajit/art-2000005958171.html
https://www.is.fi/muutlajit/art-2000005958171.html
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suomessa kyseinen nainen saisi vankilatuomion ja ryöstäjä rahallisen korvauksen kivusta, särystä, kosmeettisesta haitasta ja mielipahasta.
Kyseessä oli kuitenkin ryöstön yritys, ei ahdistelu. Mutta ei anneta sen häiritä hyvää tarinaa.
Hyvä kuitenkin muistaa puoliaan pitäessä, ettei syyllisty hätävarjelun liioitteluun. Varsinkin taistelulajeja harrastavat ovat erityisessä syynissä Suomessa.Itse en näe tuota asiaa oleellisena osana tarinaa vaan sen, että nainen, joka oli joutua rikoksen uhriksi pitikin puolensa.
Näin on.Suomessa kyseinen nainen saisi vankilatuomion ja ryöstäjä rahallisen korvauksen kivusta, särystä, kosmeettisesta haitasta ja mielipahasta.
Kärjistäen voisi sanoa poliisin tulevan paikalle varmistamaan ettei rikollisen oikeuksia ole loukattu...Näin on.
Suomalaiset on opetettu nöyrästi vain kääntämään toinen poski ja luottamaan siihen (valheeseen), että kyllä virkavalta hoita hommat.
Googleta lähin nyrkkeilyseura. Siellä sitten opettavat oikean lyöntitekniikaan.Antakaa vinkkejä miten nainen oppii lyömään? Kun ei ole kovin vahva ja voimakas vaan esim 56 kg painoinen ja luiperot kädet? Parhaat vinkit?
Antakaa vinkkejä miten nainen oppii lyömään? Kun ei ole kovin vahva ja voimakas vaan esim 56 kg painoinen ja luiperot kädet? Parhaat vinkit?
Jos ei osaa lyödä, voi potkia munille. Se auttaa joskus.Antakaa vinkkejä miten nainen oppii lyömään? Kun ei ole kovin vahva ja voimakas vaan esim 56 kg painoinen ja luiperot kädet? Parhaat vinkit?
Antakaa vinkkejä miten nainen oppii lyömään? Kun ei ole kovin vahva ja voimakas vaan esim 56 kg painoinen ja luiperot kädet? Parhaat vinkit?
Lyömään oppii kun harjoittelee, mutta fysiikan lait ei muutu. 56kg on heikommassa asemassa 100kg verrattuna. En siis tarkoita etteikö kevyempi voisi voittaa matsia, mutta silloin se tosiaan vaatii taitoa sekä tekniikkaa. Pelkkä lyömisen opettelu tuskin riittää, toki riippuen vastustajasta. Mä itse pidän lähtökohtaisesti vähän typerinä näitä kaiken maailman naisten itsepuolustuslursseja jne. Syy on siinä, että liikaa itseluottamusta ei kannata vahvistaa. Paras puolustuskeino on usein edelleen juosta karkuun ja huutaa apua. Se että kovalla itseluottamuksella lähtee haastamaan 2 x itsensä kokoista ei yleensä pääty hyvin.
Eikö niissä itsepuolustuskursseissa opeteta muutakin kuin kovaa itseluottamusta? En ole asiantuntija, mutta olen nähnyt, kun 50kiloset pikkunaiset kääntää 100kilosen miehen sellaisilla karate/ judo-otteilla maahan aika näppärästi. Youtube on ollut lähteenä, et kai ne voi olla lavastettujakinLyömään oppii kun harjoittelee, mutta fysiikan lait ei muutu. 56kg on heikommassa asemassa 100kg verrattuna. En siis tarkoita etteikö kevyempi voisi voittaa matsia, mutta silloin se tosiaan vaatii taitoa sekä tekniikkaa. Pelkkä lyömisen opettelu tuskin riittää, toki riippuen vastustajasta. Mä itse pidän lähtökohtaisesti vähän typerinä näitä kaiken maailman naisten itsepuolustuslursseja jne. Syy on siinä, että liikaa itseluottamusta ei kannata vahvistaa. Paras puolustuskeino on usein edelleen juosta karkuun ja huutaa apua. Se että kovalla itseluottamuksella lähtee haastamaan 2 x itsensä kokoista ei yleensä pääty hyvin.
Eikö niissä itsepuolustuskursseissa opeteta muutakin kuin kovaa itseluottamusta? En ole asiantuntija, mutta olen nähnyt, kun 50kiloset pikkunaiset kääntää 100kilosen miehen sellaisilla karate/ judo-otteilla maahan aika näppärästi. Youtube on ollut lähteenä, et kai ne voi olla lavastettujakin
Mut olen käsittänyt, että siinä on enemmän fysiikan lait kyseessä, et jos joku käy päälle ja pistät sen massan liikkumaan, niin se liikkuu hennommankin vipuvarren varassa.
Lyöminen täytyy varmaan suorittaa oikeeseen kohtaan. Ne kerrotaan Reacher(?) pojan kertomuksissa.![]()
Siis tottakai on helpompi harjoitella perunasäkkiä vastaan. Mutta ei kai ne liikkeet nyt ihan tuulesta ole temmattuja?Jos katsot niitä videoita, niin ne 100 kiloiset antaa sen 50 kiloisen heittää itseään.... kyse ei ole tällaisesta tilanteesta. Homma menee vähän hankalammaksi, kun se 100 kiloa laittaa vastaan, ihan tosissaan.
Siis tottakai on helpompi harjoitella perunasäkkiä vastaan. Mutta ei kai ne liikkeet nyt ihan tuulesta ole temmattuja?
https://www.youtube.com/watch?v=-V4vEyhWDZ0
Tarkoitan, jos harjoittelee liikkeitä, niin jossain vaiheessa ne onnistuvat, vaikka vastustaja panisikin vastaan? Tekniikka pätee vai ei..?
Riippuu tietenkin, missä se paino on. Mutta jos potkaisee polven sijoiltaan tai pallit pakoiltaan, niin ei sillä ole merkitystä, että kuinka paljon vastustajan yläkehossa on voimaa. Uskon, että se satakiloinen mies on polvillaan, jos (jos yllät) työnnät sormen silmään tai muuta kivaa. Ehkä lyöminen ei olekkaan se, mitä pitäisi edes ajatella..Tekniikka pätee ja auttaa, mutta ei nekään ihmeitä tee. Paino on voimaa ja se puolestaan korvaa paljon puutteita tekniikassa.
Jos vastakkain on keskiverto nainen ja keskiverto mies, niin pitää muistaa, että miehen ylävartalon voima on (muistaakseni) tuplat naiseen verrattuna ja alavartalon noin puolet enemmän. Se voiman ero on aivan helvetillisen kova.
En sano, etteikö naisilla voisi ikinä olla mitään mahdollisuuksia, mutta pitää ymmärtää, että kyllä ne mahdollisuudet on pienet. Käytännössä vastustaja pitää eliminoida kymmenen ensimmäisen sekunnin aikana.
Lyö arkoihin paikkoihin ja pakene toimii.
Riippuu tietenkin, missä se paino on. Mutta jos potkaisee polven sijoiltaan tai pallit pakoiltaan, niin ei sillä ole merkitystä, että kuinka paljon vastustajan yläkehossa on voimaa. Uskon, että se satakiloinen mies on polvillaan, jos (jos yllät) työnnät sormen silmään tai muuta kivaa. Ehkä lyöminen ei olekkaan se, mitä pitäisi edes ajatella..