”Naiselle on tärkeää olla heikko.”

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No vetäsin sen väärään henkeen tai jotain!😁 Olen myös meinannut aikoinaan tukehtua appelsiiniin kun purematta yritin niellä!😂

Juu, vuorosanat kyllä jää mieleen kun tarpeeksi monta kertaa katsoo/kuuntelee. On monia leffoja joista muisti aikoinaan vuorosanat ulkoa!😁 Joitain muistaa vieläkin.
Sori pääs pieni naurahdus et kokeilee nielasta appelsiinin palan kokonaisena jäin miettiin miten se mun kitusiin mahtuis. Mut ei oo kyl käynnyt mielessä. Mulla ehkä lapsena vain se perinteinen kieli jäätolppaan kiinni juttu. Ainiin mobb deepin laulaja tukehtui kananmunaan jotenkin ite ku miettii ni ei siihen oikeen voi tukehtua ku se keitettykkin kananmuna murskaantuu mössöks suussa heti. Oli itelkin yks biisi menkä melkein ulkoot osasi. Eikä nyt vanhempana kyl oo tullut opeteltuakaan.
Mut sit sellanen pitkä leffa ja sen vuorosanat ja oppiminen taitais olla liian vaikeeta. Muisti toimii taas itel eriasiois paremmin vai toimiiko 😁.

Mut hyvää maanataita sinnekkin. Mä alan kattoon panttilainaamoo ja sit jos koittais ajois tänään mennä nukkuun kumman väsynyt ollut koko tän päivän.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Joo. Hohoo! Miehellä olis kauppakassit kädessä ja sit se avais mulle oven ja mä vaan hipsuttelisin ympäriinsä. Pitäiskös kokeilla, mitä tapahtuu. Pysyiskö tyynenä, vai mutristuisko suu.
Mun miehet ei ikinä ole antaneet mun kantaa mitään kauppakasseja tms.
Minä tosiaan sipsuttelen aina kasseitta, oman käsiveskani kyllä kannan.😁
Jopa exäni (lasten isä) edelleen kantaa kaiken kun näemme ja on jotakin kannettavaa.

Ja poikani kantaa aina kaiken jos olen hänen kanssa kaupassa.😍 Ei hän kysele mitään, hän vain tottuneesti ottaa kassit.

Sori pääs pieni naurahdus et kokeilee nielasta appelsiinin palan kokonaisena jäin miettiin miten se mun kitusiin mahtuis. Mut ei oo kyl käynnyt mielessä. Mulla ehkä lapsena vain se perinteinen kieli jäätolppaan kiinni juttu. Ainiin mobb deepin laulaja tukehtui kananmunaan jotenkin ite ku miettii ni ei siihen oikeen voi tukehtua ku se keitettykkin kananmuna murskaantuu mössöks suussa heti. Oli itelkin yks biisi menkä melkein ulkoot osasi. Eikä nyt vanhempana kyl oo tullut opeteltuakaan.
Mut sit sellanen pitkä leffa ja sen vuorosanat ja oppiminen taitais olla liian vaikeeta. Muisti toimii taas itel eriasiois paremmin vai toimiiko .

Mut hyvää maanataita sinnekkin. Mä alan kattoon panttilainaamoo ja sit jos koittais ajois tänään mennä nukkuun kumman väsynyt ollut koko tän päivän.
Olisit nähnyt sen tilanteen niin olisit nauranu kippurassa! Mun poikkis istu olkkaris sohvalla kattomas mun faijan kans jotain matsii ja mä tosiaan vahingossa vedin sen appelsiinin oudosti kitusiini, eikä saanut henkeä. Huidoin täysii käsillä ja juoksin eteiseen, otin lankapuhelinluurista irtoluurin käteen ja vein sitä heille et soittasivat ambulanssin. Ääntä ei luonnollisesti tullut. Yritin näyttää nappuloilla!😁

He vaan kattoivat hölmönä kun yritin osoitella vuoroin kurkkuani ja vuoroin luuria!
Sitten oudosti onnistuin nielaisemaan sen palan ja se meni onneksi alas!😂😂😂
Olin kuule melko helpottunut! Ilma ei hetkeen kulkenut yhtään! Kamala tunne!

Munalle kävis varmaan samoin, eli kun ei ole ihan varma saako nieltyä niin sen yrittää vielä kakaista ulos niin se menee jumiin!😂

Rautaosat pakkasella olivat minun bravuuri. Olen varmasti kertonut ennenkin että olen ollut talvella kiinni kielestäni pyörätelineessä, lampputolpassa, pyöräkellarin ovenkahvassa, rappurallissa, ja vaikka missä!🤌🏼

JOKERIMATSI! Stadis pyöri eteläpäädyn porukkaa, olisin muuten unohtanu koko matsin!😬

vierailija
Olisit nähnyt sen tilanteen niin olisit nauranu kippurassa! Mun poikkis istu olkkaris sohvalla kattomas mun faijan kans jotain matsii ja mä tosiaan vahingossa vedin sen appelsiinin oudosti kitusiini, eikä saanut henkeä. Huidoin täysii käsillä ja juoksin eteiseen, otin lankapuhelinluurista irtoluurin käteen ja vein sitä heille et soittasivat ambulanssin. Ääntä ei luonnollisesti tullut. Yritin näyttää nappuloilla!

He vaan kattoivat hölmönä kun yritin osoitella vuoroin kurkkuani ja vuoroin luuria!
Sitten oudosti onnistuin nielaisemaan sen palan ja se meni onneksi alas!
Olin kuule melko helpottunut! Ilma ei hetkeen kulkenut yhtään! Kamala tunne!

Munalle kävis varmaan samoin, eli kun ei ole ihan varma saako nieltyä niin sen yrittää vielä kakaista ulos niin se menee jumiin!

Rautaosat pakkasella olivat minun bravuuri. Olen varmasti kertonut ennenkin että olen ollut talvella kiinni kielestäni pyörätelineessä, lampputolpassa, pyöräkellarin ovenkahvassa, rappurallissa, ja vaikka missä!🤌

JOKERIMATSI! Stadis pyöri eteläpäädyn porukkaa, olisin muuten unohtanu koko matsin!
Joo kattelin vanhalla tyylillä ylen teksti tvlt matsin. Jokerit voitti aika selkeesti pelin harmi kun ne ei näytä pelejä telkusta. Toivottavasti jokerit pääsee karsimaan ja ne matsit tulis telkusta. Kuulemma pelicans täysin sekaisin ni siin vois kuulemma olla paikka jukurit on ainakin kuulemma ottelu raporttien mukaan oelannut ihan ok lätkää. Oishan se aikamoista et kahen viime kauden finalisti putois mestikseen. Mut vaikeeta tulee oleen voittaa liiga jengi karsinnois. Tarvis enemmän budjettia pelaaja hankintoihin sellanen pari miltsii et päästäis liigaan. Noh katellaan miten nyt käy. Sporttihan oli yhen tolpan pääs ässiä vastaan sillon vuonna 2009. Mielenkiintoista oli katella niit pelei ja tami tammisen legendaarinen haastattelu missä tunteet kävi kuumina sai nauramaan kipourassa. Muistakko sen haastattetlun mis se koitti oliko naistoimittajalle et pue sä tää klubi takki ja tuu jakamaan niitä viisauksia. Tamilla meni vati täysin jumiin sillo 😂.

Hienoo ettet tukehtunut olis monta hyvää keskustelua jäännyt välistä.

Noh siis jos mekin kaupassa ni kyl mä yleensä oon kantanut säkit. Mut etkö sillonkaan ole kantanut mitään jos säkkei on vaik 6 nih pari sulle ja 4 miehelle. Et kyl noiskin menny miten sattuu varsinkin jos menty mökille pidemmäks aikaa ni tavaraa tulee paljon mukaan ni sillon kyl kummatkin on kanniskkelut juttui eikä sitä oo ihmetelty sen kummemmin. Yhteisvoim saatu tavarat nopeemmin sisälle ja sit on voinut ottaa rennommin. Mökkeilyä vähän kyl kaipaan ei oo vuosiin tullut oltuakaan. Mökillä se darrakin lähti ku hetikun heräs nih lähti hakkaamaan puita ja kanteleen puita saunalle tai millon mihkin ni siinä työskennelessä lähti darrakin. Ach kaipaan sitä saimaan kaunista maisemaa mikä ranta saunasta ulos tultaessa tuli ja saunan terassilla istuskeluu ja järven katseluu. Monesti näki kun hirvet ui siellä.

Onko teillä mökkielämä työleiri vai sellanen rennompi meno. Mul ei oo tullut vastaan sellasta työleirii vaan rennompaa oloa. Mut maailma on täys puuhapetejä ja liisoja jotka ei sit ehkä kehtaa ottaa missään rennosti vaan koko ajan pitää olla jotain puuhaa tai "tylsistyy" mä voin ihan hyvin vaik katsoa järven ja maisemien elämää laiturilla ja vaeltaa omissa ajatuksissa ainakin joskus.

• Tykkää
Joo kattelin vanhalla tyylillä ylen teksti tvlt matsin. Jokerit voitti aika selkeesti pelin harmi kun ne ei näytä pelejä telkusta. Toivottavasti jokerit pääsee karsimaan ja ne matsit tulis telkusta. Kuulemma pelicans täysin sekaisin ni siin vois kuulemma olla paikka jukurit on ainakin kuulemma ottelu raporttien mukaan oelannut ihan ok lätkää. Oishan se aikamoista et kahen viime kauden finalisti putois mestikseen. Mut vaikeeta tulee oleen voittaa liiga jengi karsinnois. Tarvis enemmän budjettia pelaaja hankintoihin sellanen pari miltsii et päästäis liigaan. Noh katellaan miten nyt käy. Sporttihan oli yhen tolpan pääs ässiä vastaan sillon vuonna 2009. Mielenkiintoista oli katella niit pelei ja tami tammisen legendaarinen haastattelu missä tunteet kävi kuumina sai nauramaan kipourassa. Muistakko sen haastattetlun mis se koitti oliko naistoimittajalle et pue sä tää klubi takki ja tuu jakamaan niitä viisauksia. Tamilla meni vati täysin jumiin sillo .

Hienoo ettet tukehtunut olis monta hyvää keskustelua jäännyt välistä.

Noh siis jos mekin kaupassa ni kyl mä yleensä oon kantanut säkit. Mut etkö sillonkaan ole kantanut mitään jos säkkei on vaik 6 nih pari sulle ja 4 miehelle. Et kyl noiskin menny miten sattuu varsinkin jos menty mökille pidemmäks aikaa ni tavaraa tulee paljon mukaan ni sillon kyl kummatkin on kanniskkelut juttui eikä sitä oo ihmetelty sen kummemmin. Yhteisvoim saatu tavarat nopeemmin sisälle ja sit on voinut ottaa rennommin. Mökkeilyä vähän kyl kaipaan ei oo vuosiin tullut oltuakaan. Mökillä se darrakin lähti ku hetikun heräs nih lähti hakkaamaan puita ja kanteleen puita saunalle tai millon mihkin ni siinä työskennelessä lähti darrakin. Ach kaipaan sitä saimaan kaunista maisemaa mikä ranta saunasta ulos tultaessa tuli ja saunan terassilla istuskeluu ja järven katseluu. Monesti näki kun hirvet ui siellä.

Onko teillä mökkielämä työleiri vai sellanen rennompi meno. Mul ei oo tullut vastaan sellasta työleirii vaan rennompaa oloa. Mut maailma on täys puuhapetejä ja liisoja jotka ei sit ehkä kehtaa ottaa missään rennosti vaan koko ajan pitää olla jotain puuhaa tai "tylsistyy" mä voin ihan hyvin vaik katsoa järven ja maisemien elämää laiturilla ja vaeltaa omissa ajatuksissa ainakin joskus.
Joo, viimevuonna ei resurssitkaan olis riittäneet Jokruille, ehkäpä ovat saaneet kerättyä nyt potin kasaan. Liiga - here we come!❤💪

En tosiaan ole kantanut mitään kasseja, eikä tämä ole ollut yleensä mun valinta. Esim. eka pidempiaikainen poikaystäväni, kuten niin ikään lasten isäkin, olisivat kuulema hävenneet silmät päästä jos olisivat kannattaneet naisilla jotakin.🤷‍♀️
Mä en taas yleensä päästä miestä siivoushommeleihin tai sisustusjuttuihin.😬
Poikani kyllä laittaa omat ruokansa ja osaa pestä pyykkiä.🤗

Mökki on ainoastaan rentoutumista varten. Poika hakkaa halot huvikseen, on kuulema kiva homma. Mä rakastan laittaa saunan lämpeemään - jään pitkäks aikaa sinne tunnelmoimaan: nuuhkutteleman ihanaa tuoksua ja nauttimaan tulen äänistä!😍❤

Ens vko:n loppuna olis ottelu tuolla pidemmällä, pitäisköhän lähteä jo pe ja vuokraa mökki.🤔

vierailija
Joo, viimevuonna ei resurssitkaan olis riittäneet Jokruille, ehkäpä ovat saaneet kerättyä nyt potin kasaan. Liiga - here we come!❤💪

En tosiaan ole kantanut mitään kasseja, eikä tämä ole ollut yleensä mun valinta. Esim. eka pidempiaikainen poikaystäväni, kuten niin ikään lasten isäkin, olisivat kuulema hävenneet silmät päästä jos olisivat kannattaneet naisilla jotakin.🤷‍♀️
Mä en taas yleensä päästä miestä siivoushommeleihin tai sisustusjuttuihin.😬
Poikani kyllä laittaa omat ruokansa ja osaa pestä pyykkiä.🤗

Mökki on ainoastaan rentoutumista varten. Poika hakkaa halot huvikseen, on kuulema kiva homma. Mä rakastan laittaa saunan lämpeemään - jään pitkäks aikaa sinne tunnelmoimaan: nuuhkutteleman ihanaa tuoksua ja nauttimaan tulen äänistä!😍❤

Ens vko:n loppuna olis ottelu tuolla pidemmällä, pitäisköhän lähteä jo pe ja vuokraa mökki.🤔
tää saitti on perseest nyt. Pitäisköhän mun hakea palstan modeks sä voisit rupee koodariks. Oli pitkä vastaus mut soi puhelin ni teksti hävis. Noh ite ei tunne häpeää jos nainenkin kantaa tavaraa. Ku yhteiskantamisel homma nopeutuu ja kummatkin pääsee rentoutumaan. En tiedä miten reagoisin jos toinen vaan olis työnjohtajana vieressä. Oon täst sanonutkin mut kerran ku oltiin ulkomail. Mul oli kädet täynnä tavaraa ja lapsen sitteri toises kädes. Nih vesipullo putos ja pyysin naista et voitko nostaa ja kantaa sen nih ei voinnut ja mä sit ärähdin sille et oot ku hemmoteltu prinsessa nih tää nainen möksähti siitä ja piti tätä uniikkia lumihiutalet sit lohdutella koko päivä. Mikähän siinä on et aika monesti nää aina jaksaa valittaa muiden käytöksestä vaikka ite on tavoiltaan töykeitä. Ollaan niin empaatikkoja olevinaa ja herkkisiä et kaikki muut aiheuttaa ahdistusta. Mulle aina särähtää korvaan jos joku sanoo olevansa super herkkis ku mitä itelle omalle kohalle tullu näit super herkkiksiä vastaan ni erittäin töykeitä ovat olleet ja sit lisäks ne sanoo et jos annat negaa energiaa en voi olla kanssasi. Eli suomennettuna näiden kanssa ei saa koskaan olla erimieltä tai ne pahoittaa mielensä ja se on sit muka negatiivista energiaa. Mun mielestä tollanen kontrollointi mitä saa sanoa ja tehdä in enempi narskujen hommia. Mua ittee ei haittaa jos mä välil tunnen negatiivista toisesta ni ei se mun maailmaa romuta ku antosaahan se voi olla. Moni herkkis näköjään pelkää erimielt olevia ja on hyvääkin herkkiksis ei sillä. Liian kontrolloituja monet ja kaiken pitää mennä niinkuin hän haluaa tai sit oot vaan negatiivinen energia. Ja mikä juttu se nyt on et pitää olla rauha koko ajan et ei sais olla myrkyi ja isoi tuulia. Elääkö kunnolla jos on rauha tai sitä vaatii koko ajan. Ei mun perus rauha järky eri tuntemuksissakaan ja myrskyt ja tunteet saa eloon. Vaik sitten olisikin erimielisten joukossa . Vai miten sä näät ton et nykyään pitää olla rauha ja ei kestetä mitään mikä rauhaa vähän rikkoo. Mä en ihan tota rauha hommaa snaijjaa

• Tykkää
vierailija
Mun miehet ei ikinä ole antaneet mun kantaa mitään kauppakasseja tms.
Minä tosiaan sipsuttelen aina kasseitta, oman käsiveskani kyllä kannan.
Jopa exäni (lasten isä) edelleen kantaa kaiken kun näemme ja on jotakin kannettavaa.

Ja poikani kantaa aina kaiken jos olen hänen kanssa kaupassa. Ei hän kysele mitään, hän vain tottuneesti ottaa kassit.
Ja avaa sulle vielä ovetkin ne kassit kädessä vai laskeeko maahan?

vierailija
Joo, viimevuonna ei resurssitkaan olis riittäneet Jokruille, ehkäpä ovat saaneet kerättyä nyt potin kasaan. Liiga - here we come!

En tosiaan ole kantanut mitään kasseja, eikä tämä ole ollut yleensä mun valinta. Esim. eka pidempiaikainen poikaystäväni, kuten niin ikään lasten isäkin, olisivat kuulema hävenneet silmät päästä jos olisivat kannattaneet naisilla jotakin.
Mä en taas yleensä päästä miestä siivoushommeleihin tai sisustusjuttuihin.
Poikani kyllä laittaa omat ruokansa ja osaa pestä pyykkiä.

Mökki on ainoastaan rentoutumista varten. Poika hakkaa halot huvikseen, on kuulema kiva homma. Mä rakastan laittaa saunan lämpeemään - jään pitkäks aikaa sinne tunnelmoimaan: nuuhkutteleman ihanaa tuoksua ja nauttimaan tulen äänistä!

Ens vko:n loppuna olis ottelu tuolla pidemmällä, pitäisköhän lähteä jo pe ja vuokraa mökki.
Ja ihmees vaan mökille. Kaveri käytännössä jo asunut mökillä helmikuun alusta alkaen. Ja jos tulee viel aurinkoiset kelit ni puusauna ja järvi mikäs parempaa rentoutumist.

• Rakkaus
tää saitti on perseest nyt. Pitäisköhän mun hakea palstan modeks sä voisit rupee koodariks. Oli pitkä vastaus mut soi puhelin ni teksti hävis. Noh ite ei tunne häpeää jos nainenkin kantaa tavaraa. Ku yhteiskantamisel homma nopeutuu ja kummatkin pääsee rentoutumaan. En tiedä miten reagoisin jos toinen vaan olis työnjohtajana vieressä. Oon täst sanonutkin mut kerran ku oltiin ulkomail. Mul oli kädet täynnä tavaraa ja lapsen sitteri toises kädes. Nih vesipullo putos ja pyysin naista et voitko nostaa ja kantaa sen nih ei voinnut ja mä sit ärähdin sille et oot ku hemmoteltu prinsessa nih tää nainen möksähti siitä ja piti tätä uniikkia lumihiutalet sit lohdutella koko päivä. Mikähän siinä on et aika monesti nää aina jaksaa valittaa muiden käytöksestä vaikka ite on tavoiltaan töykeitä. Ollaan niin empaatikkoja olevinaa ja herkkisiä et kaikki muut aiheuttaa ahdistusta. Mulle aina särähtää korvaan jos joku sanoo olevansa super herkkis ku mitä itelle omalle kohalle tullu näit super herkkiksiä vastaan ni erittäin töykeitä ovat olleet ja sit lisäks ne sanoo et jos annat negaa energiaa en voi olla kanssasi. Eli suomennettuna näiden kanssa ei saa koskaan olla erimieltä tai ne pahoittaa mielensä ja se on sit muka negatiivista energiaa. Mun mielestä tollanen kontrollointi mitä saa sanoa ja tehdä in enempi narskujen hommia. Mua ittee ei haittaa jos mä välil tunnen negatiivista toisesta ni ei se mun maailmaa romuta ku antosaahan se voi olla. Moni herkkis näköjään pelkää erimielt olevia ja on hyvääkin herkkiksis ei sillä. Liian kontrolloituja monet ja kaiken pitää mennä niinkuin hän haluaa tai sit oot vaan negatiivinen energia. Ja mikä juttu se nyt on et pitää olla rauha koko ajan et ei sais olla myrkyi ja isoi tuulia. Elääkö kunnolla jos on rauha tai sitä vaatii koko ajan. Ei mun perus rauha järky eri tuntemuksissakaan ja myrskyt ja tunteet saa eloon. Vaik sitten olisikin erimielisten joukossa . Vai miten sä näät ton et nykyään pitää olla rauha ja ei kestetä mitään mikä rauhaa vähän rikkoo. Mä en ihan tota rauha hommaa snaijjaa
No onpa ärsyttävä juttu että tekstit meni!🫤 Pitää vissiin aina kopioida teksti ennen kun sen sendaa ni ei tarvi uudelleen kirjoitella.

No siis, mähän oon passaaja ja todella avulias, mutta silleen kai vähän konservatiivisempi tapaus, että kyllä mulla menee tuo, et miehet tekee raskaammat jutut ja mä teen sitten muuta.
Kyllä mä olisin teidän tapauksessa lapsen kantanut, ja tietenkin olisin nostanut vesipullon, onpa outoa käytöstä ollu noilla naisilla.😦 Siis kaikkineen!
Asiat sanotaan suoraan, tietenkin, ja puhdistetaan ilmaa. Meillä on aina oltu äänekkäitä keskustelijoita, ei kukaan ota nokiiinsa - kyllä maailmaan mölyä mahtuu. Ja, kyllä ne nagatkin sanotaan ihan ääneen - tietenkin. Eihän nyt aina voi kaikki asiat miellyttää tai mennä putkeen! En ole kyllä ikinä mennyt rikki mistään huudoista tai ärähdyksistä, ihan vaikka huono päivä voi joskus aiheuttaa kikkua. Harvoin tosin itse olen kiukkunen kun asiat ovat suht järjestyksessä, kun itse toimii puikoissa, mutta kyllä minäkin joskus annan sapiskaa!🤗

Wokehumppaa ovat nuo uhriutumiset/pos.energiat ja turvalliset tilat etc!🤮

vierailija
Jos haluaa toimivan suhteen, jossa säilyy kipinä miehen kanssa, niin, naisen on hyvä käyttäytyä kuin nainen.
Niin, sinun mielipiteesi on jo kuultu monta kertaa.

Minun mielestäni taas heikkous ei ole naiseutta. Nainen on vahva kun pystyy kantamaan vauvan ja synnyttämään. Ja puolustaa lastaan koko maailmaa vastaan jos tarvitsee. Jos siinä menee kipinä, niin menköön!

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
vierailija

Minun mielestäni taas heikkous ei ole naiseutta. Nainen on vahva kun pystyy kantamaan vauvan ja synnyttämään. Ja puolustaa lastaan koko maailmaa vastaan jos tarvitsee. Jos siinä menee kipinä, niin menköön!
Siis ymmärrän. Te naiset ootte kyl kovia luita ja handlaatte niin monta juttua ainakin monet naisista et itekin olisin monista jutuista ulalla. noh se nyt ei ole mikään yllätys 😁 handlaatte hommia kuin hommia et pakka pysyy kasassa. Mut pakko myöntää et en kyl tietäis onnistuisko mun seurustelut edes enään. Tuntuu kun kaikki muuttui kun tälle palstalle tuli et olis niinkuin kaikki alkais suhteessa alusta ja on neitsyt olo. Miksi nykyään ujostelen seksiä ja kieltäytynyt useasti siitä kun ollut uusi minä. Nytkin näin tos ku menin kapakan ohi kauppaan. Ni sen petiten päälle 60 vuotiaan naisen siis joka tosi hoikka ja isot kiinteät rinnat ja mietin et miksei. Onhan se mua joskus yrittänyt saada sänkyynsä mut en oo lähtenyt messiin. Mut joskus oon miettiny ku se laittanut kireen paidan baariin nanosekunnin et pitäiskö. Mut ehkä mä en halua tätä uutta "neitsyyttä" menettää random seksiin vaan sit naisen kaa jonka kaa muut jutut toimii tosi hyvin vaikee selittää. Mut teistä naisista on moneksi muuksikin kuin heikoksi naiseksi ja sen on monet naiset rohkeudellaan näyttäneet. Esim jeanne d arc valoi silloiseen ranskan kuinkaaseen uskoa että voittavat englannin ja niinhän ne voittikin. Orleansin neitsyt 😊

vierailija
No onpa ärsyttävä juttu että tekstit meni!🫤 Pitää vissiin aina kopioida teksti ennen kun sen sendaa ni ei tarvi uudelleen kirjoitella.

No siis, mähän oon passaaja ja todella avulias, mutta silleen kai vähän konservatiivisempi tapaus, että kyllä mulla menee tuo, et miehet tekee raskaammat jutut ja mä teen sitten muuta.
Kyllä mä olisin teidän tapauksessa lapsen kantanut, ja tietenkin olisin nostanut vesipullon, onpa outoa käytöstä ollu noilla naisilla. Siis kaikkineen!
Asiat sanotaan suoraan, tietenkin, ja puhdistetaan ilmaa. Meillä on aina oltu äänekkäitä keskustelijoita, ei kukaan ota nokiiinsa - kyllä maailmaan mölyä mahtuu. Ja, kyllä ne nagatkin sanotaan ihan ääneen - tietenkin. Eihän nyt aina voi kaikki asiat miellyttää tai mennä putkeen! En ole kyllä ikinä mennyt rikki mistään huudoista tai ärähdyksistä, ihan vaikka huono päivä voi joskus aiheuttaa kikkua. Harvoin tosin itse olen kiukkunen kun asiat ovat suht järjestyksessä, kun itse toimii puikoissa, mutta kyllä minäkin joskus annan sapiskaa!

Wokehumppaa ovat nuo uhriutumiset/pos.energiat ja turvalliset tilat etc!
Joo mut ennen tätä päivää se teksti ei hävinnyt kun puhelin soi. Joo mä yleensä kyl kopioin tekstin ku mut heittää vähän välii ulos ku kirjautunut. Sillonku on kirjautunut ni se tekstihän jää mitä kirjoittanut ja voi lähtee mihkä huvittaa.

Mut siis on herkkyydessä puolensakin siis sillonku tulin tälle palstalle nih mun sydän aukesi tavalla jota en ollut koskaan kokenut noh päähän siinä myrskyssä ei pysynyt mukana mut kwrron esimerkin tai pari. Esim sillon mun sydän saattoi kuiskata minulle et koht tuosta kohtaa tulee jänis olin siis metsässä ja hetken päästä siitä kohti tosiaan tuli jänis olin niin kiinni maailmassa esim mun vanhan talon piha tolpassa oli kaksi varista aina tolpan nokassa ja ainakun lähdin ulos nih ne teki pikku kierroksen ja laskeutui takas ja sitkun olin ohittanut neh ni ne lensi seuraavalle tolpalle joka oli edessäni sit mä aloin niille kuiskiin mielessäni muka variksen kielellä ja tuntui et ne kuuli se noh okei toi ei liittynyt tunne maailmaan van sekopäistä. Mut maailma oli ihan hiton kaunis paikka siinä maailmassa näin kaiken rakkauden silmin. Olihan siinä hankaluutensa jos esim nainen hymyili minulle mulle tuli tosi ujo olo ja punastuin mut en kyllä niitä kauneuden päivii vaihtais pois mitä koin noh sehän ei päättynyt lopuksi hyvin ku pää ja sydän ei ollu synkassa ja epäilykset repi rikki ja sydän kyl otti ison ammottavan aukon. Mut oli siinä maailmassa paljon hyvääkin. Saatoin itkeä liikutuksesta monta kertaakin jos tuli vaik joku kaunis biisi.

Jooh kyl pitäis uskaltaa jutella vaik toinen olisi kuin erimieltä. Tytöllekin vähän opetan keinoi millä pelkoaan voi työntää pois koska pelokkaana yleensä sortuu virhe ratkaisuihin ja voi käydä huonosti. Tulla sinuiksi ehkä pelon tunteen kanssa ettei se enään hallitse mieltäsi. Ja pystyy hoitamaan tilanteet

vierailija

👍Rakkauden huuma kestää vain kaksi kuukautta. Se fakta on tieteellisesti todistettu. Olen nähnyt Normal-mainoksen monta kertaa. Pariskunta lähtee elokuviin, ja nukkuu näytöksessä sikeästi.
Lasteni isä oli jatkuvasti työmatkoilla ulkomailla tai kotimaassa. Loppuaikoina hän oli niin masentunut ettei saanut mökin saunan vesipadan uunia syttymään. Siinä oli kipinää tarpeeksi, kun sain tulen syttymään.
Olen aina inhonnut paita ja perse- pariskuntia. Suomalainen nainen on aina ollut vahva, itsenäinen ja sisukas.
Olen saanut sellaisen naisen mallin lapsuudessani. Tyhjänpäiväisen harakan elämäntyylillä en olisi pitkälle pärjännyt.

vierailija
👍Rakkauden huuma kestää vain kaksi kuukautta. Se fakta on tieteellisesti todistettu. Olen nähnyt Normal-mainoksen monta kertaa. Pariskunta lähtee elokuviin, ja nukkuu näytöksessä sikeästi.
Lasteni isä oli jatkuvasti työmatkoilla ulkomailla tai kotimaassa. Loppuaikoina hän oli niin masentunut ettei saanut mökin saunan vesipadan uunia syttymään. Siinä oli kipinää tarpeeksi, kun sain tulen syttymään.
Olen aina inhonnut paita ja perse- pariskuntia. Suomalainen nainen on aina ollut vahva, itsenäinen ja sisukas.
Olen saanut sellaisen naisen mallin lapsuudessani. Tyhjänpäiväisen harakan elämäntyylillä en olisi pitkälle pärjännyt.
No mikskä se suhde muuttuu kahden kuukauden jälkeen. Mä uskon et jos kaks toisilleen kohtaa niiden sydämmet kohoaa iloasta ja onnellisuudesta kohti taivaita ja kummatkin näkee maailman sen jälkeen rakkauden silmin ja nukahtavat iki uneen. Just luin netistä et noin satavuotiaat mies ja nainen kuolivat melkein samaan aikaan kun olivat sairaalassa viime hetkinään pitivät toisiaan kädestä ja nukahtivat rakastuneina uneen.

vierailija
No mikskä se suhde muuttuu kahden kuukauden jälkeen. Mä uskon et jos kaks toisilleen kohtaa niiden sydämmet kohoaa iloasta ja onnellisuudesta kohti taivaita ja kummatkin näkee maailman sen jälkeen rakkauden silmin ja nukahtavat rakkauden iki uneen. Just luin netistä et noin satavuotiaat mies ja nainen kuolivat melkein samaan aikaan kun olivat sairaalassa viime hetkinään pitivät toisiaan kädestä ja nukahtivat rakastuneina uneen.

Yhteistyössä