vierailija
Sori pääs pieni naurahdus et kokeilee nielasta appelsiinin palan kokonaisena jäin miettiin miten se mun kitusiin mahtuis. Mut ei oo kyl käynnyt mielessä. Mulla ehkä lapsena vain se perinteinen kieli jäätolppaan kiinni juttu. Ainiin mobb deepin laulaja tukehtui kananmunaan jotenkin ite ku miettii ni ei siihen oikeen voi tukehtua ku se keitettykkin kananmuna murskaantuu mössöks suussa heti. Oli itelkin yks biisi menkä melkein ulkoot osasi. Eikä nyt vanhempana kyl oo tullut opeteltuakaan.No vetäsin sen väärään henkeen tai jotain!Olen myös meinannut aikoinaan tukehtua appelsiiniin kun purematta yritin niellä!
Juu, vuorosanat kyllä jää mieleen kun tarpeeksi monta kertaa katsoo/kuuntelee. On monia leffoja joista muisti aikoinaan vuorosanat ulkoa!Joitain muistaa vieläkin.
Mut sit sellanen pitkä leffa ja sen vuorosanat ja oppiminen taitais olla liian vaikeeta. Muisti toimii taas itel eriasiois paremmin vai toimiiko

Mut hyvää maanataita sinnekkin. Mä alan kattoon panttilainaamoo ja sit jos koittais ajois tänään mennä nukkuun kumman väsynyt ollut koko tän päivän.