”Naiselle on tärkeää olla heikko.”

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä on tutkittua tietoa.

Aloita vaikka tästä jos kiinnostusta riittää:
Ei sä saat ahdinkoon naisen jolla on sama mieli ku7n vaik miehellä ja hän on silti onnellinen. Aivojen koossa voi olla eroja mut mieli voi olla kenellä tahansa mitä tahansa. Ei laiteta ihmisiä enään ahtaisiin karsinoihin. Kuten menbeisyys osoittaa suurinosa ei voinut ahtaissa rooleissa hyvin

Ei sä saat ahdinkoon naisen jolla on sama mieli ku7n vaik miehellä ja hän on silti onnellinen. Aivojen koossa voi olla eroja mut mieli voi olla kenellä tahansa mitä tahansa. Ei laiteta ihmisiä enään ahtaisiin karsinoihin. Kuten menbeisyys osoittaa suurinosa ei voinut ahtaissa rooleissa hyvin
Kyllä yleisesti miehen ja naisen erot ovat ihan selkeitä.

Ja siis toki eroavaisuudet aivoissa merkitsevät jotakin. Kuten tuossa jutussa tuli ilmi:
”Aivokuorella on tärkeä rooli muun muassa tajunnassa, kielen ja muistojen muodostamisessa ja havaintokyvyssä.”

vierailija
Sun linkistä:
"Tutkimuksessa ilmeni myös, että aivojen koostumuksessa on paljon samanlaisuutta ja että katsomalla satunnaista kuvaa aivoista olisi vaikea sanoa, onko se miehen vai naisen aivo. Tämä viittaa siihen, että eri sukupuolten välillä aivoissa on enemmän samankaltaisuuksia kuin eroja."

vierailija
👋
___
___
Mä olen I N F J Myers -
Briggs tyypittelyssä.
[Tiedän; sitä pidetään pseudotieteellisenä
kategorisointina..]

Tämän tyypin vahvuus
on 'täyteläinen ihmisyys';
maskuliinisuus +
feminiinisyys; molemmat
energiat harmonisesti
kompositiossa/synkassa.

Mulle on tästä tullut
nimenomaan
miehiltä palautetta.
'Miten joku n voikin
samaan aikaan olla
dippi-inssi level loogikko
'derivaatanlaskija'
mutta samaan aikaan
naisellisen hoivaava,
äidillinen, tyttömäisen
söpö..
Luova ja taiteellinen.'

Sitten he välittömästi
luottavat minuun kuin
olisin heidän luotetuin
terapeuttinsa, jolle uskotaan
häpeällisimmät salaisuudet
ala-asteen ekalta.

And I never tell.
My lips are sealed. 🤫

___
___

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Ja syy miksi naisen on oltava minnulle täysin rehellinen ja et uskaltaa kertoa kaiken. Koska naisen valheet saa minut heikoksi kun en tiedä miten valheeseen reagoin enkä ota tätä valhetta esille kun en tahdo loukata toista. Mua ärsyttää se et mä joudun siihen tilanteeseen et joudun muistuttaa toista et nyt valhtelet. Joten puhukaamme totta eikä salata mitään.

vierailija
Ja syy miksi naisen on oltava minnulle täysin rehellinen ja et uskaltaa kertoa kaiken. Koska naisen valheet saa minut heikoksi kun en tiedä miten valheeseen reagoin enkä ota tätä valhetta esille kun en tahdo loukata toista. Mua ärsyttää se et mä joudun siihen tilanteeseen et joudun muistuttaa toista et nyt valhtelet. Joten puhukaamme totta eikä salata mitään.
ja sit on vaikea puolustaa ku on ristiriitoi

vierailija
___
___
Mä olen I N F J Myers -
Briggs tyypittelyssä.
[Tiedän; sitä pidetään pseudotieteellisenä
kategorisointina..]

Tämän tyypin vahvuus
on 'täyteläinen ihmisyys';
maskuliinisuus +
feminiinisyys; molemmat
energiat harmonisesti
kompositiossa/synkassa.

Mulle on tästä tullut
nimenomaan
miehiltä palautetta.
'Miten joku n voikin
samaan aikaan olla
dippi-inssi level loogikko
'derivaatanlaskija'
mutta samaan aikaan
naisellisen hoivaava,
äidillinen, tyttömäisen
söpö..
Luova ja taiteellinen.'

Sitten he välittömästi
luottavat minuun kuin
olisin heidän luotetuin
terapeuttinsa, jolle uskotaan
häpeällisimmät salaisuudet
ala-asteen ekalta.

And I never tell.
My lips are sealed.

___
___
Ah😍

vierailija
Niin, ehkäpä on muitakin syitä erota kuin maskuliinisuus ja feminiinisyys, tai niiden puute.

Vai mitä olet mieltä?😬
Noh joo. Eipä mullakaan oo mennyt suhteet putkeen ja syyt on moninaiset. Mut kiitos et vastasit järkevästi mulle tost et hellyyskin on ok miehen puolelt vai osaisinko mä edes olla hellä. Vanhaa preussilaista sotilas sukua nih meil ei oo pahemmin tunteiltu😂😉 mut hei koita treffaa vaik sitä soija latte miestä seuraavaks 😁 oletko koskaan käynnyt runo illassa?

• Haha
Reactions: Lispetti
Noh joo. Eipä mullakaan oo mennyt suhteet putkeen ja syyt on moninaiset. Mut kiitos et vastasit järkevästi mulle tost et hellyyskin on ok miehen puolelt vai osaisinko mä edes olla hellä. Vanhaa preussilaista sotilas sukua nih meil ei oo pahemmin tunteiltu mut hei koita treffaa vaik sitä soija latte miestä seuraavaks oletko koskaan käynnyt runo illassa?
Emmää, soijaboit on niille jotka tykkää pomottaa ukkojaan.😁 Tunnen muutaman tällaisen pariskunnan. Eukolla on sininen siilitukka ja hihassa lukee free palestine, hän on usein pahalla päällä.😬

Ensin nauroin tolle runoillalle, mut kyllähän se oikeasti menis, vaikka en ole koskaan käynyt - perhana kun lätkämatsi vie aina voiton.🤨😂

vierailija
Eihän nyt trubaduuri mikään feminiininen ole! (vaikka sukkahousuissa lauleskelikin!😂)
On minullekin laulettu monet kerrat. Itse sain kyllä maskuliiniset vibat siitä.
Karvis usein soitteli mulle kitaraa ja iltaisin luki mulle seksikkäällä möreällä äänellään tiedelehtiä, nukahdin hetkessä hänen kainaloon. Ei kai halaaminen ole feminiinistä tai maskuliinista? Ja jos mies herkistyy kyyneliin asti ei mielestäni vie pois maskuliinisuutta.

Ollaan käsitetty asioita vähän väärin oletan ma?😁
Mut ei se trubaduurikaan tuu ku joskus ku silt tuntuu. Lähdetkö hoistaamaan merirosvojen puolest?.
Hoist the colours.

Mut ei se trubaduurikaan tuu ku joskus ku silt tuntuu. Lähdetkö hoistaamaan merirosvojen puolest?.
Hoist the colours.
Joo ei se pakottamalla, spontaanistihan nuo yleensä.

Kyl mä POC:t, Kapteeni koukun ja Aarresaaren teatterissa oon kytänny, siinä mun kosketus merkkareihin, niin ja pienenä olin tukehtua merkkariin! Ei oo merkkarit mun juttu.😬

vierailija
"Nih nih" aiemmat kommentit ja nyt "ni". Trollaakko sä nämä vai mistä puheripuli yhtäkkiä iski? Vaikutat hiukan maaniselta.
Nojoo ite kaivannut itestäni sitä puolta et kaikki ei oo niin vakavaa aina keskustelussa. Ei mua oikeasti haittaa miten ihmiset parinvalintansa tekee eikä nyt tarvii mikään soturi olla joskus keskutelut menee minne menee. Ja loppujen lopuksi mä veikkaan et kaikille kyl löytyy pareja se on tietty eriasia miten kohtaaminen tapahtuu. Mulle tämä keskustelu ei ollut niin vakava ja emmä oikeesti luo ehtoja millanen pitää ihmisen olla koska sillon voi missaa jotain hyvää joka tulee kohdalle jos on jo valmiit ehdot. Et ite uskon ehkä enempi siihen et kaikki tapahtuu enempi luontaisesti ne kohtaamiset ja sit voi kattoo mihkä se kehittyy. Paremmin avoimin mielin. Ja mitä tulee puhumiseen. Nih ei tietty tarvii kaikkea kertoa muiden kaa keskustelut jne jnee mut sellanen suhde kyl ois hyvä missä ei tarvii salailla tai teeskennellä kyl mun mielestä parempi. Mut ainahqn sitä vähän sortuu noihinkin. Et ehkä siihen itellekkin rohkeutta et uskaltaa sanoo mitä mielenpääl oikeesti. Mut aika paljon on muuttunut mieli siitä kuin tälle palstalle tuli. Ja kaipaan roolileikki harjoitusta siis tiiäks mis voi ottaa toisen henkilön roolin ja vähän tehdä jotain muuta kuin itseään ehkä ei siitä tapa tule joskus voi tulla tarvetta sille ja sekin on ihan kivaa.

vierailija
Joo ei se pakottamalla, spontaanistihan nuo yleensä.

Kyl mä POC:t, Kapteeni koukun ja Aarresaaren teatterissa oon kytänny, siinä mun kosketus merkkareihin, niin ja pienenä olin tukehtua merkkariin! Ei oo merkkarit mun juttu.😬
Höh mä tykkäsin niist merkkari karkeist ei nää nykyset oo sama asia. Millain meinasit tukehtuu siihen merkkariin? Ite eniten kyl pidän salmiakeista. Juuh aarresaari tuli kuunneltuu kasetein. Mä en oo oikein teattereissa käynnyt. En tiiä miltä tuntuisi nyt käydä et olisiko se esitys tarpeeksi mielenkiintoinen edes. Onko sul hyvä muisti tollasis et jäis muistiin vuorosanat jos opettelisit. Mul ei varmaankaan.

vierailija
Ei missään nimessä nainen saa olla heikko. Suurinosa miehistä arvostaa sellaista soturiprinsessa xenan tyylistä naista joka ei enään tarvitse turvaa ja häntä ei pelota enään mikään ja on päässyt niiden tunteiden ylitse. Vaan on kaksi kumppanusta vähän niinkuin bonnie ja clyde. Bonniekin antoi tommy guninsa laulaa siinä missä clydekin;). Ja siis suomessa on ihan laissakin määritelty että jos on henkisesti lapsen tasolla niin seksiä ei saa harrastaa. Ei kiitos jos nainen heittäytyy vauvaksi suhteessa se kyl vie seksihalut nopiaan 😉 mut tietenkin puhutaan asioista suoraan ja jaetaan tunteet täysin alasti siis ihan kaikki eikä määritellä mikä on naista tai miestä. Koska koko kuvan pitää saada loistaa ja kaikkien puolien olla näkyvää eikä rooleja enään ole. et mikä käytös kuuluu millekkin sukupuolelle koska ihmisyydessä kun roolit katoaa. Onnitelkaa itseänne olette päässeet toiselle ihmisyyden levelille pois eläimen tasolta. Ajatelkaa nyt vaikka kuningatar elisabeth ensimmästä hän johti maataan ja voitti sodassa philp2 komean. Itse arvostan rohkeita ja pelottomia naisia. Se on seksikästä ja turn on 😊 mulle muutenkin omituista ei mun oo tarvinnut miettii parisuhteissa tunnenko itseni mieheksi jos teen näin tai nuin. Ei ole hetkauttanut minua koskaan ja saannut kyllä aika vapaasti olla kaikkinensa.
Joo. Hohoo! Miehellä olis kauppakassit kädessä ja sit se avais mulle oven ja mä vaan hipsuttelisin ympäriinsä. Pitäiskös kokeilla, mitä tapahtuu. Pysyiskö tyynenä, vai mutristuisko suu.

Höh mä tykkäsin niist merkkari karkeist ei nää nykyset oo sama asia. Millain meinasit tukehtuu siihen merkkariin? Ite eniten kyl pidän salmiakeista. Juuh aarresaari tuli kuunneltuu kasetein. Mä en oo oikein teattereissa käynnyt. En tiiä miltä tuntuisi nyt käydä et olisiko se esitys tarpeeksi mielenkiintoinen edes. Onko sul hyvä muisti tollasis et jäis muistiin vuorosanat jos opettelisit. Mul ei varmaankaan.
No vetäsin sen väärään henkeen tai jotain!😁 Olen myös meinannut aikoinaan tukehtua appelsiiniin kun purematta yritin niellä!😂

Juu, vuorosanat kyllä jää mieleen kun tarpeeksi monta kertaa katsoo/kuuntelee. On monia leffoja joista muisti aikoinaan vuorosanat ulkoa!😁 Joitain muistaa vieläkin.

Yhteistyössä