Monilla osa-alueilla mieheen nähden olet heikko.En suostu olemaan heikko
Monilla osa-alueilla mieheen nähden olet heikko.En suostu olemaan heikko
Niinkö?Niin mutta vastuut on jokaisella aikuisella. Nyt on vallalla somessa joka mennyt niin pahaksi et kuulemma naisen ei enään pidä edes tietää että perheessä on laskuja. Et naisilla ei ole minkäänlaisia vastuita tai murheita vaan mies kantaa kaiken. Ne vastuut jaetaan ettei toinen vaan kärsi koko ajan et toisella olisi täysin helppo elämä.
Kerro nyt yksi asia jos fysiikka ei lasketa missä nainen olisi heikko. Aika lujaluonteista sakkia ja minilla naisilla on isommat henkiset balssit kuin miehilläMonilla osa-alueilla mieheen nähden olet heikko.
Noh mee kattoo niit instan videoita. Nih näät rikkaiden ihmisten höpinöitä mitä on oikeat parisuhteetNiinkö?
En ole huomannut. Mistä näen?
Olisiko sinulla mahdollista linkata jotakin?
Ei kai parisuhde kuitenkaan mikään urheilukilpailu ole!Monilla osa-alueilla mieheen nähden olet heikko.
Olet luultavasti lukenut tradwife-löpinöitä. Nainen tekee itselleen harakirin luottamalla sokeasti ikuiseen avioauvoon.Niin mutta vastuut on jokaisella aikuisella. Nyt on vallalla somessa joka mennyt niin pahaksi et kuulemma naisen ei enään pidä edes tietää että perheessä on laskuja. Et naisilla ei ole minkäänlaisia vastuita tai murheita vaan mies kantaa kaiken. Ne vastuut jaetaan ettei toinen vaan kärsi koko ajan et toisella olisi täysin helppo elämä.
Nytkö sinä et muista näitä tradwife-keskusteluja ollenkaan. Ja kerroit jopa että Tatella on hyviä ajatuksia, joita poikasikin diggaaNiinkö?
En ole huomannut. Mistä näen?
Olisiko sinulla mahdollista linkata jotakin?
Mikäs toi tradwife juttu olikaan?Olet luultavasti lukenut tradwife-löpinöitä. Nainen tekee itselleen harakirin luottamalla sokeasti ikuiseen avioauvoon.
Yh-äidin ura voi aueta milloin vain etukäteen varoittamatta. Lukekaa vakuutusyhtiöiden mainoksia, jos ette usko minua.
Kerro nyt yksi asia jos fysiikka ei lasketa missä nainen olisi heikko. Aika lujaluonteista sakkia ja minilla naisilla on isommat henkiset balssit kuin miehillä
Tatella on ihan hyviä asianmukaisia pointteja, en minä ammu koko miestä alas jos en kannata kaikkea mitä hän suustaan päästää.Nytkö sinä et muista näitä tradwife-keskusteluja ollenkaan. Ja kerroit jopa että Tatella on hyviä ajatuksia, joita poikasikin diggaa
Aijaa mä oon seurustellut sit itsevarmojen naisten kanssa jotka ei ole tarvinnut jatkuvaa varmistelua tai vakuuttelua ja on kokemusta monista naisista omalla mittapuulla. Turhaa tollaset kunnioitus jutut ja saammekin lukea kun typerä "mies" tappoi kunnian takia naisensa joten tollasista luolamiehistä on hyväkin päästä eroon ja mennä kohti korkeampaa civilisationia. Mihin sä sit tarviit koko ajan varmuutta ja vakuuttelua olisi kovin raskasta jos naista tarvisi koko ajan vakuutella jostain. Tai lepytellä. Nainen joka on täysin itsevarma ei tarvitse enään vaakuuteluja tai tottakait jos tulee heikko hetki ni sitten tuetaan tai on suruja nih lohdutellaanOlisi videoita, kelpaako?
(nämä ihan kaikki tuöt eivät tarvitse fyysistä voimaa, ja, voihan sitä fyysistä voimaa hankkia jos haluaa?)
Naiset ja miehet ovat tiimipelaajia, mutta oma näkemykseni on, että naisilla on primitiivinen tarve kokea konkreettisesti hoivaamista ja huolenpitoa, kun taas sitten miehellä on tarve vaikkapa suojella koko perhettä ulkoa tulevilta vaaroilta. Olivat ne sitten murtomiehiä tai taloudellinen uhka.
Ja, mies hamuaa ja tarvitsee enemmän kunnioitusta kun taas nainen tarvitsee varmuutta/vakuuttelua siitä että hän on riittävästi.
Suurin osa kuitenkin p.skaa ja miehen teot vielä enemmän p.skaa. Saanut liian monta iskua päähän. No, Trump hoiti miehen pois Romaniasta missä odotteli oikeudenkäyntiäTatella on ihan hyviä asianmukaisia pointteja, en minä ammu koko miestä alas jos en kannata kaikkea mitä hän suustaan päästää.
Ei kotiäitiydessä mitään vikaa ole ja kyllä kotiäiti yleensä tietää mitä laskuja kotiin tulee.![]()
Menet nyt ehkä hiukan mustavalkoisesti asiaan? Ei tarvitse mennä mihinkään äärimuslimeiden/kiinalaisten kasvokulttuuriin?Aijaa mä oon seurustellut sit itsevarmojen naisten kanssa jotka ei ole tarvinnut jatkuvaa varmistelua tai vakuuttelua ja on kokemusta monista naisista omalla mittapuulla. Turhaa tollaset kunnioitus jutut ja saammekin lukea kun typerä "mies" tappoi kunnian takia naisensa joten tollasista luolamiehistä on hyväkin päästä eroon ja mennä kohti korkeampaa civilisationia. Mihin sä sit tarviit koko ajan varmuutta ja vakuuttelua olisi kovin raskasta jos naista tarvisi koko ajan vakuutella jostain. Tai lepytellä. Nainen joka on täysin itsevarma ei tarvitse enään vaakuuteluja tai tottakait jos tulee heikko hetki ni sitten tuetaan tai on suruja nih lohdutellaan
Mut jos ei osaa laskea?Niin mutta vastuut on jokaisella aikuisella. Nyt on vallalla somessa joka mennyt niin pahaksi et kuulemma naisen ei enään pidä edes tietää että perheessä on laskuja. Et naisilla ei ole minkäänlaisia vastuita tai murheita vaan mies kantaa kaiken. Ne vastuut jaetaan ettei toinen vaan kärsi koko ajan et toisella olisi täysin helppo elämä.
Noh sitten ottaa edunvalvojan hoitamaan laskutMut jos ei osaa laskea?
Aah joo ton mä ymmärrän mitä tarkoitat. Mut siis kun nyt on menty siihen et miehen pitää suunitella kaikki mä taas pidän jos nainen vaik suunnittelee et lähdetään yhdessä porvooseen kattelemaan vanhaa kaupunkia ja suunnittelee kivan päivän ni mun sydän tulee iloiseksi. Mut toki mul itellä on parannettaava et suunnittelisin meille yhteisen päivän ku ite oon niin vähään tyytyväinen ja siis aika onnellinen. Ja juuh mäkin tykkään heitellä naista sängyssä eri asentoihinMenet nyt ehkä hiukan mustavalkoisesti asiaan? Ei tarvitse mennä mihinkään äärimuslimeiden/kiinalaisten kasvokulttuuriin?
Olen minäkin äärimmäisen itsevarma ja kykenevä ihminen mutta silti kaipaan mieheltä turvaa ja vakuuttelua. Se tuntuu hyvälle.
Minusta tuntuu hyvälle kun mies pitää mut turvassa erilaisilla asioilla. Äkkijarrutuksessa Karvis varmisti vielä kädellään että en retkahtanut eteen päin ja oli aina suojana jos esim. jotkut agressiiviset laitapuolen kulkijat lähestyivät jne. Tuntuu mukavalta kun mies heittelee sänkyyn ja kantelee huvikseen. Tämä selkeästi lisäsi seksuaslista vetovoimaa meidän välillä.
Toisin päin nämä asiat tuntuvat jotenkin luotaantyöntäviltä minusta.
Mielestäni naisten liika maskuliinisuus ja miesten liika feminiinisyys syö heidän väliltään seksuaalisen vetovoiman.
Joku joka keksi toksisen maskuliinisen energian teki karhun palveluksen. Tässä asiassa alettiin myös ajatella mustavalkoisesti ja hyvä maskuliininen energia jäi jalkoihin/yritetään jopa tukahduttaa täysin.
Jotta nainen kykenee säteillä vapaasti sitä ihanaa feminiinistä energiaa, täytyy hänen voida kokea olevansa turvallisesti feminiininen nainen.
En nyt ihan täysin kerkiä tähän keskittymään koska multitaskaan, mutta löysin tekstin mikä on mielestäni äärimmäisen hyvä selittämään mitä haen:
Ei tarvitse, mies hoitaa. Tradwifella ei ole omaa rahaaNoh sitten ottaa edunvalvojan hoitamaan laskut
Eihän nyt trubaduuri mikään feminiininen ole! (vaikka sukkahousuissa lauleskelikin!Aah joo ton mä ymmärrän mitä tarkoitat. Mut siis kun nyt on menty siihen et miehen pitää suunitella kaikki mä taas pidän jos nainen vaik suunnittelee et lähdetään yhdessä porvooseen kattelemaan vanhaa kaupunkia ja suunnittelee kivan päivän ni mun sydän tulee iloiseksi. Mut toki mul itellä on parannettaava et suunnittelisin meille yhteisen päivän ku ite oon niin vähään tyytyväinen ja siis aika onnellinen. Ja juuh mäkin tykkään heitellä naista sängyssä eri asentoihin mut siis mä käsitän vaikka en ajattele noin mustavalkoisesti et olisi joku maskuliininen femiinen energia. Mut jos ajatellaan noin. Nih mä pidän sit siitä femiinisestä energiasta niin et voi vaik naiselle laulaa rakkaus laului tai kertoa sellasia sydän juttui. Mä esim monesti lapsen äitille lauloin freestyle rakkaus laului jonkun mielestä se ei ole miehekästä mut paskat nakkaan sellasesta. Esim sillonkun suomi voitti kultaa 2011 oltiin siellä torilla kattommasaa juhlia sitkun tultiin junaan ja lähettiin kotiin nih intouduin laulamaan kovaan ääneen rakkaus laulun lapsen äitille ja sen laulun jälkeen koko vaunu taputti mulle et kyl miehessä voi olla myös sitä teijän niin inhomaa femiinistä energiaa ja inhoisin jos ei voisi olla niinkinpäin mies myöskin ja mä kaipaan sitä et nainen halaa mua mikään ei oo parempaa kuin hyvälle tuoksuvan naisen halaus vaikka se ei sun maskuliinus teoriaan sovi
Kyllä mulla ainakin oli. Tein tähtitieteellisen tilin synnytysvuonna ja 90 pinnaa kk-palkasta kilahti parhaimmillaan tilille kun jäin kotiin.Ei tarvitse, mies hoitaa. Tradwifella ei ole omaa rahaa
Fysiikka eri mut mieli voi olla sama.Meidän tulisi vaalia sukupuolten eroja!![]()
Ethän sä mikään tradwife ole ollutKyllä mulla ainakin oli. Tein tähtitieteellisen tilin synnytysvuonna ja 90 pinnaa kk-palkasta kilahti parhaimmillaan tilille kun jäin kotiin.
Tässä on nyt ilmeisesti menty johonkin ääriajatteluun? Kotiäidin rahat ovat yhtä kuin perheen isän kotiin kantamat rahat.
Oletin että puhutaan kotiäidistä. Olin vuosia kotiäiti.Ethän sä mikään tradwife ole ollut
Naiset ja miehet ovat aivoiltaan aivan erilaisia.Fysiikka eri mut mieli voi olla sama.
Ei välttämättä et tunne kaikkia. Eri kroppa vain kaikki muu on randim.Naiset ja miehet ovat aivoiltaan aivan erilaisia.