naisella tatuointi tissin päällä... hot or not?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rosmariini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rosmariini

Vieras
joskus käy kateeksi, kun kadulla näkee naisia joilla niin seksikkäästi vilkkuu kuva topin alta, mutta sitten kun katson omia a-kupin riippareitani... joo, ehkä ei :D ja puhun nyt pienestä, sirosta kuvasta en mistään isosta tuhrusta!

Alkuperäinen kirjoittaja Mii Myy:
Iso tatuointiko on sitten aina tuhru?

ei aina, muuta varsinkin painonvaihtelun ja imetysten jälkeen... uimahallissa ihmettelin kerran isoa venynyttä kuvaa vanhemmat naisen tississä että " mitähän tuokin on esittänyt" :D

Mä kyllä tykkään tatuoinneista, vaikken olekaan vielä rohjennut itse ottaa :) . Mutta en ehkä ottais tissin päälle... se voi olla ihan nätti ja kiva niin kauan, kun nännit näyttää eteenpäin. Mutta kun iän myötä ja mahdollisten raskauksien ja imetysten jälkeen tissit alkaa pikku hiljaa hilautua yhteen vatsanahan kanssa, niin se tatska saattaa olla aika komisenkin näköinen :D .

Mun riippurinnoissa not hot. Ensin pitäis tehdä kolme kohotusleikkausta et nihiin edes kandeis jotain tatuointia väsätä. Mut tommonen joku massiivinen vois olla kiva.

http://farm1.static.flickr.com/219/461844334_afed7fd46c.jpg

Mä näin ihan just uimahallissa naisen, jolla oli melkein koko kropan mittainen käärme tatuoituna. Inhoan käärmeitä, joten en tykännyt tatuoinnistakaan. Jonkun mielestä se varmaan oli hieno. Mutta en voinut olla ajattelematta, miltä se näyttää sitten, kun nyt hoikka varsi onkin kerännyt kerroksia ja on kuorrutettu rypyillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä näin ihan just uimahallissa naisen, jolla oli melkein koko kropan mittainen käärme tatuoituna. Inhoan käärmeitä, joten en tykännyt tatuoinnistakaan. Jonkun mielestä se varmaan oli hieno. Mutta en voinut olla ajattelematta, miltä se näyttää sitten, kun nyt hoikka varsi onkin kerännyt kerroksia ja on kuorrutettu rypyillä.

Siitä tulee sitten nahkaa luova käärme :D .

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Riippuu siitä, kuinka sen kantaa.

Ei riipu siita kuinka se riippuu, vai?

:D :saint:

Ihanaa, joku nappasi täkyni ;)

Ei. Ei todellakaan riipu siitä, riippuuko vai roikkuuko. :D

:laugh: :laugh:

en voinut vastustaa kiusausta... =)