Naisautoilijat ei osaa edes liikennesääntöjä

toinen yleinen virhe jonka juuri naiset tekee on se, että tullaan liittymästä moottoritielle aivan liian hiljaa ja suoraan takaatulevan syliin

kaasu pohjaan leidit ja katse välillä peileihin

[QUOTE="äiti";25711249]Takaa tulevan sylissä on kiva olla... :)[/QUOTE]

Ja eritoten miehet tykkäävät unohtaa turvavälit ja matkustaa edellä ajavan puskurissa. Hyvä kun eivät sisälle tunge. Varmasti majurikin on mun autoni persiissä roikkunu ja oliko se hän kun meinasi suoraan mua päin peruuttaa, toistipa vielä ennenkun tajusi katella peilejä ja odotella että saan kärrin pois alta. Mies se ratin takana pöllöili.

Ite olen nainen ja kuljetusalalla, siis ammattikuski. Ja kyllä se on pakko sanoo et tuolla kylillä kun joka päivä ajelee, ni kaikenmaailman sankareitahan siellä törttöilee. Miehillä se törttöily on enemmänkin aggressiivista, eli kaahataan ylinopeutta, tehään typeriä ohituksia, roikutaan toisen puskurissa, ei anneta tilaa liittymästä tulevalle yms. Mut naisilla se törttöily on nimenomaan sitä, että ei hallita autoo saati liikennesääntöjä. Sit se ajaminen on todella epävarmaa ja hidasta! Että sillee..

Alkuperäinen kirjoittaja Varokaa näitä;25711433:
Hattupäisiä miehiä ei pitäisi päästää rattiin, etenkään sellaisia jotka käyttää karvalakkia. Tämä on epätieteellinen fakta.

touche

ajan kovilla pakkasilla karvereuhka päässä mutta kiistän että ajaisin huonommin kuin lauhalla lippis päässä

ehkä mun ajaminen ei siis kestä kehuja lauhallakaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vääntynyt kaasupoljin;25711256:
No eihän naisilla ole juuri mitään samoja kykyjä kuin miehillä. Miksi ette vaan myönnä sitä?

Naisten heikko itsetunto ei kestä myöntää sitä, että he eivät pysty samaan kuin miehet.

[QUOTE="vieras";25711603]Naisten heikko itsetunto ei kestä myöntää sitä, että he eivät pysty samaan kuin miehet.[/QUOTE]

Eiköhän tässä oo enempi kyse miesten heikosta itsetunnosta. Kovasti koitetaan pönkittää naisten huonoa ajotaitoa ihan vaan tilastojen rikkomiseks =) Miehet ne taitaa kuitenkin enemmän kaaosta liikenteessä järjestää..

Alkuperäinen kirjoittaja Varokaa näitä;25711433:
Hattupäisiä miehiä ei pitäisi päästää rattiin, etenkään sellaisia jotka käyttää karvalakkia. Tämä on epätieteellinen fakta.

Lippalakki ja henkselit. Tai pipo. Pahin on vyö JA henkselit, kuinka voi luottaa ajotaitoon, jos ei luota edes housuihinsa? :O

*harmittelee lahjoittaneensa ajolippalakin poi... se oli hieno Mieli½-lippis...'