Näinkö oikein vai olenko tulossa hulluksi?!? Auttakaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja christina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

christina

Vieras
Oltiin matkalla Lappiin pari viikkoa sitten ja jossain Tervolan (?) jälkeen oli silta ja kai joki alla.. Oli jo myöhäinen yö ja melko usvainen ilma, kun näin sillalla vaalean naisen päällään jokin vaalea pyjama tms. Näytti siltä, kuin se olisi tullut suoraan auton alle, jolloin jarrutin mutta auto ei pysähtynyt liukkaan tien takia.
Siitä lähtien tämä on vaivannut mieltäni. Onko kellään tietoa mistä voisi olla kyse? En voi kertoa tästä kenellekään, koska tiedän että se kuulostaa uskomattomalta mutta olen todella varma siitä mitä näin.

Ei ole mitenkään ennenkuulumatonta.

Siltaan voi hyvinkin liittyä joku tarina jossa vaikkapa vaaleapyjamainen nainen koittaa pysäyttää autoa apuun jos joku on pudonnut veteen tms. mutta jäänyt auton alle ja nyt kummittelee.

Siinä Hirvaan (muutama kymmenen km Roista Tervolaan päin) kohdalla on kaiketi joku nainen silloin tällöin liftaamassa ja kun sen ottaa kyytiin niin se katoaa takapenkiltä... En tiedä hänen kohtaloaan mutta tällaista olen kuullut usealta.

Alkuperäinen kirjoittaja Liimanäppi:

Siltaan voi hyvinkin liittyä joku tarina jossa vaikkapa vaaleapyjamainen nainen koittaa pysäyttää autoa apuun jos joku on pudonnut veteen tms. mutta jäänyt auton alle ja nyt kummittelee.

ootko kattonu liikaa leffoja..? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Liimanäppi:

ootko kattonu liikaa leffoja..? :whistle:

Voi olla. ;) Minusta vain on ihanaa yrittää uskoa mm. keijuihin ja kummituksiin, peikkoihin ja kotitonttuihin. :) :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siinä Hirvaan (muutama kymmenen km Roista Tervolaan päin) kohdalla on kaiketi joku nainen silloin tällöin liftaamassa ja kun sen ottaa kyytiin niin se katoaa takapenkiltä... En tiedä hänen kohtaloaan mutta tällaista olen kuullut usealta.

Varmaan se sama paikka josta olen minäkin kuullut. Normi homma siellä. Ei se ollu ku kummitus.

Joo, ja näitähän löytyy joka maakunnasta. En ottaisi hirveen tosissaan..

Väsyneenä sitä nyt saattaa nähä kaikenlaista, mutta miksi se ei voisi tietty olla kummituskin. En epäile yhtään, että jollain on kyky sellasia nähdä. Meilläkin kaikenlaisia "yliluonnollisuuksilla siunattuja" on ollut suvussa, mutta itsellä ei vielä mitään "etiäisiä" kummempia kokemuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja samoilta periltä:

Varmaan se sama paikka josta olen minäkin kuullut. Normi homma siellä. Ei se ollu ku kummitus.

Nyt alkoi pelottaa vielä enemmän...

Yhteistyössä