V
vieras
Vieras
Miksi nainen saa läpsiä miestään ja jos mies antaa takasin, heti kerjätään sääliä väkivaltasesta miehestä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä ketään ei saa lyödä, muuten kuin itsepuolustustilanteessa. Näin opetan myös lapsilleni.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:Ketään ei saa lyödä!
Mä oon erimieltä
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:Ketään ei saa lyödä!
Mä oon erimieltä
juu minäkin monessa urheilulajissa sallittua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jenny:miestä ei satu kun sitä lyö.
Alkuperäinen kirjoittaja jenny:miestä ei satu kun sitä lyö.
Eipä plussalla tunnu olevan yhtään alle 80-kiloista naistaAlkuperäinen kirjoittaja pohdiskeluavaan:En ole koskaan lyönyt ketään, mutta jos on pakko miettiä kumpi on oikeutetumpaa, ison miehen vai pienen naisen käyttämä väkivalta, niin vastaus on jo tuohon kirjoitettu. Mielestäni naisen läpsäisy vastaa sitä jos mies iskee nyrkin pöytään. Vaikutukset ovat samat ympäristöön.Jos nainen vaikkapa puolustaa lasta läpsäisemällä miestä, niin ok.
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:Ketään ei saa lyödä!
Mä oon erimieltä
juu minäkin monessa urheilulajissa sallittua![]()
Sepä osoittaakin järjenköyhyyttä,kun hakataan mukamas "urheiluna" toista päähän.
Ne tuppaa nuo nyrkkeilijät olemaan sieltä älykkäimmästä päästä =)
Sairasta touhua...
Alkuperäinen kirjoittaja ei saa lyödä ketään:Mä olen kerran ollut miehelle ihan kertakaikkisen raivoissani ja silloin menin sille heristelemään sormeani ja tökkimään miestä sormella käsivarteen, yritin tökkiä tosi kovaa ja mies alkoi vaan nauraa kun se oli sen mielestä niin hassua kun tällainen 40-kiloinen tökkii 100-kiloista lihaskimppua. Tästäkö mä vaan kiukustuin enemmän ja tökkäsin niin että sormi naksahti pois paikaltaan. Hävettää vieläkin koko homma.
Alkuperäinen kirjoittaja namanda:Toiseen EI kosketa väkivaltaisesti! Etenkään parisuhteessa/perheessä. Jos nainen lyö, saa mies antaa takaisin, ja toisinpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja namanda:Toiseen EI kosketa väkivaltaisesti! Etenkään parisuhteessa/perheessä. Jos nainen lyö, saa mies antaa takaisin, ja toisinpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi nainen saa läpsiä miestään ja jos mies antaa takasin, heti kerjätään sääliä väkivaltasesta miehestä?