Nainen raskaana, mies ei haluu seksii.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuivaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuivaa

Vieras
Tilanne siis otsikon kaltainen. Ajattelin aluksi, ennen raskautta, että ei vaikuttaisi seksielämään, mutta kuinkas ollakaan, aika pian eli heti tuli esille, että mies ei halua.

Syyksi EI armollisesti sanonut, että pelkäisi satuttavansa vauvaa tms. vaan yks kantaan, että isomahainen nainen eiiii sytytä, vaikka eipä alussa missään näkynytkään. nyt rv 17, piiiitkä tulee aika olemaan.

Hetken aikaa meni ennen kuin hyväksyin asian näin, koska onhan se totta että en sitä samoissa mitoissa ole kuin ennen, mutta aina olen ollut vähän epävarma muutamasta ylimääräisestä kilosta, niin on teettänyt työtä olla ottamatta liikaa itteeni. Pelottaa vaan hemmetisti, että miten se elämän osa-alue sitten käynnistyy uudelleen kaiken imettämisen ja elämänmuutoksen myötä.

(Mies on hieman ulkonäkökeskeinen, ja jos esimerkiksi lihoisin 20 kiloa muuten kuin raskaudesta, niin tasan saisin kuittailua siitä. En hyväksy sitä että toisen syömisiin, ulkonäköön puututaan, mutta toisaalta, hieman sinisilmäistä puhetta sekin, että ulkonäöllä ei ole merkitystä parisuhteessa..)

En pelkää että äijä suhmuroi vieraissa, ei ole sen tyyppinen, vaikka mistäs näitä tietää, en halua naiivikaan olla. Ei ole päällimmäisenä kuitenkaan sellainen pelko.

Emme ole ainoa laatuaan pariskunta, mutta mielellään kuulisin kokemuksia ja s-elämän elpymisestä kuivan kauden jälkeen. Ja sitten on niitä onnekkaita, joilla vaan meno yltyy.

Meillä hieman toistepäin. Olen siis se raskaana oleva nainen ja mielestäni tällaisesta olomuodosta ei voi kukaan kiinnostua, mutta ei se tuota miehen tahtia tunnu hidastavan. Itse koen oloni silti epämiellyttäväksi ja epävarmaksi.

Eihän raskaanaolo ole samaa kuin lihominen. Miehen seksuaalisuus on kypsymätön, jos hänen seksihalut loppuu siihen että nainen on raskaana ja masu kasvaa. Raskaanaolo on kaikkein luonnollisin seuraus seksistä.

Kuivaa oli koko raskausajan, eikä sen jälkeenkään mitään suurta hekumaa ole ollut. En kyllä ollutkaan mikään hehkeä, timmi vauvamassuinen jumalatar, vaan lähinnä joka suuntaan levinnyt ja turvonnut kasa. Että ei mussa kyllä mitään seksuaalisesti kiinnostavaa ollutkaan. Olen päässyt raskautta edeltäviin mittoihin, mutta mies ei edelleenkään syty. Toivottavasti teillä menee paremmin!

Meilläkin oli hyyyvin kuivaa molemmat raskausajat, käytännössä mitään ei tapahtunut yhdeksään kuukauteen. Mua ei huvittanut, eikä mies myöskään vongannut. En tullut ikinä kysyneeksi, miksi ei vongannut, mahan takia vai jostain muusta syystä. Synnytyksen jälkeen miehen halut palasi, mutta itseäni ei oikein huvittanut imetysaikanakaan. Sitten imetyksen vähetessä alkoi taas huvittaa ja nykyään seksielämä on lähes yhtä vilkasta kuin suhteen alussa. Yhtä vilkasta se ei voi olla, koska lapset vähän rajoittaa harrastusta.

Meillä ei toi vaikuttanut et maha kasvo, mutta loppu vaiheessa (varmaan viimenen kuukausi) molemmissa raskauksissa oli aika hiljasta. Mies ei uskaltanu ja sitä inhotti ajatus et se vauvan pää on ihan siinä vieressä ni ei sen takia tehny mieli, ei kuulemma halunnu nuijia lastansa päähän :laugh: ja harvakseltaan suostu siihen asti, kunnes neuvolassa sanottiin et vauva on laskeutunu ni siihen loppu sit oikeestaan kokonaan, mies ei vaan pystyny

Täällä kanssa yks puutteessa elävä pallomaha. Plussan jälkeen seksiä on ollut enää kerran pari kuussa, sitä ennen päivittäin. Kehuu kuinka seksikäs ja upea olen, mutta seksi ei sytytä. Ei kuulemma mieti vauvaa seksin aikana. Hirvittäähän se, että palautuuko seksi enää meidän suhteeseen.

Meillä ei toi vaikuttanut et maha kasvo, mutta loppu vaiheessa (varmaan viimenen kuukausi) molemmissa raskauksissa oli aika hiljasta. Mies ei uskaltanu ja sitä inhotti ajatus et se vauvan pää on ihan siinä vieressä ni ei sen takia tehny mieli, ei kuulemma halunnu nuijia lastansa päähän :laugh: ja harvakseltaan suostu siihen asti, kunnes neuvolassa sanottiin et vauva on laskeutunu ni siihen loppu sit oikeestaan kokonaan, mies ei vaan pystyny

Meillä meni kans juuri noin. Mieheni on seksuaalisesti minua aktiivisempi ollut aina, mutta raskauden aikana huomasi selkeästi testosteronitasojen laskeneen, koska seksi ei enää maistunut samalla tavalla ja treenikin kulki huonosti. Ei siis ole todellakaan mitään legendaa, että niin voi käydä! Oli itsekin ihmeissään, kun seksi ei enää ollutkaan mielessä kuin harvakseltaan (tämä siis viimeisen 2kk aikana).
Nyt ihan loppuvaiheessa kun vauva on jo laskeutunut mies joutuu antamaan vähän väkisin :D. Lisäksi sanoo että paikat on löysät eikä saa tuntumaa.
Meillä ei onneksi ole siis vaikuttanut oma ulkomuotoni, vaikka minua pikku paksukaiseksi kutsuukin....heh heh.

Jos sulla haluja riittää, niin sitten vaan viettelemään miestä kaikin keinoin. Laittaudut kauniiksi ja hyvän tuoksuiseksi ja laitat kynttilöitä ja kivaa ruokaa ja hakeudut lähelle silittelemään ja pusuttelemaan ja sellaista. Okei, jollei halua seksiä lopultakaan niin sitten kai ei, mutta kai muuta läheisyyttä silti voi olla? Vaikkei seksi huvittaisi, niin silti pitää jossain määrin ottaa huomioon myös toisen tarpeet ja antaa läheisyyttä.

Meillä hieman toistepäin. Olen siis se raskaana oleva nainen ja mielestäni tällaisesta olomuodosta ei voi kukaan kiinnostua, mutta ei se tuota miehen tahtia tunnu hidastavan. Itse koen oloni silti epämiellyttäväksi ja epävarmaksi.

Joo joo. Teillähän nyt on kaikki NIIIN ihanaa mutta arki se tulee teillekin kunhan olette tunteneet vaikka edes vuodenkin tms.

On kyl niin idioottia aina kun joku suree ihmissuhdeasioitaan, niin teidän vastaihastuneiden tulla hehkuttamaan hekumaanne. Oisko kiva kun joskus vaikka kuuntelis ja lohduttais eikä mainostais omia vastaihastuneiden juttujaan, jotka kaikki tietää??

Mitähän ap:n mies ajattelee mahdollisista raskausarvista, kenties rintojen rupsahtamisesta tai muutaman raskauskilon jäämisestä sulateltavaksi? :| Hiukan huolestuttavaa on.

[QUOTE="vieras";27939720]Joo joo. Teillähän nyt on kaikki NIIIN ihanaa mutta arki se tulee teillekin kunhan olette tunteneet vaikka edes vuodenkin tms.

On kyl niin idioottia aina kun joku suree ihmissuhdeasioitaan, niin teidän vastaihastuneiden tulla hehkuttamaan hekumaanne. Oisko kiva kun joskus vaikka kuuntelis ja lohduttais eikä mainostais omia vastaihastuneiden juttujaan, jotka kaikki tietää??[/QUOTE]

Luitko vastaustani tai edes aapeen aloitusta?

[QUOTE="vieras";27939720]Joo joo. Teillähän nyt on kaikki NIIIN ihanaa mutta arki se tulee teillekin kunhan olette tunteneet vaikka edes vuodenkin tms.

On kyl niin idioottia aina kun joku suree ihmissuhdeasioitaan, niin teidän vastaihastuneiden tulla hehkuttamaan hekumaanne. Oisko kiva kun joskus vaikka kuuntelis ja lohduttais eikä mainostais omia vastaihastuneiden juttujaan, jotka kaikki tietää??[/QUOTE]

Noin mulle ja mun miehellekin sanottiin.... Mitä siitä nyt on.... seitsemän vuotta sitten. edelleen odottelen milloin nämä perhoset häviää, seksi laimenee ja ihastus ja rakkaus häviää. Ei niitä ole ainakaan vienyt talonrakennus, naimisiinmeno, kaksi lasta, koliikki, korvatulehduskierre....

Ja ap:lle, puhukaa asiasta ja säilyttäkää muuten fyysinen läheisyys. Uskon että jos seksissä on pitkä tauko, on yhä vieraampaa ja vaikeampaa lähteä niitä muureja kaatamaan. Helpompaa on jos edes normaali hyväily ja kosketus on ollut koko ajan läsnä.

Yhteistyössä