Nainen: ottaisitko Anders Breivikin omaksesi?

  • Viestiketjun aloittaja v i e r a s
  • Ensimmäinen viesti
"Niin"
Naiset rakastaa raiskareita, psykopaatteja, murhaajia, pedofiileja sun muita sekopäitä. Naiset tykkää, näin se menee. Vähän oudolta se tuntuu, mutta minkäs sille tekee.
 
näin
Mikä sua siinä kiehtoo? Entäs se Steen Christensen, oliko sekin seksikäs? Luokiteltu vaaralliseksi ja äijä saa laatikoittain rakkauskirjeitä ja tekee viel lapsenkin yhden fanin kans... Huh kun puistattaa tommonen meno...
Tää Bundy tappoi ja raiskasi lähemmä 100 naista.. Yksi pääsi karkuun liikkuvasta autosta, ja myöhemmin tuli todistajaksi oikeudenkäyntiin, missä Bundy edusti itseään. Tämä pelastunut nainen istui todistajanaitiossa, kun Ted Bundy kosi häntä, ja nainen suostui. Lapsenkin jotenkin onnistuivat tekemään, ja Bundy teloitettiin
 
Not
[QUOTE="Niin";25841645]Naiset rakastaa raiskareita, psykopaatteja, murhaajia, pedofiileja sun muita sekopäitä. Naiset tykkää, näin se menee. Vähän oudolta se tuntuu, mutta minkäs sille tekee.[/QUOTE]

Naiset ja naiset - kyse on naisista, jotka ovat itse sairaita mieleltään, alistettuja jo pienestä pitäen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin;25841809:
Tää Bundy tappoi ja raiskasi lähemmä 100 naista.. Yksi pääsi karkuun liikkuvasta autosta, ja myöhemmin tuli todistajaksi oikeudenkäyntiin, missä Bundy edusti itseään. Tämä pelastunut nainen istui todistajanaitiossa, kun Ted Bundy kosi häntä, ja nainen suostui. Lapsenkin jotenkin onnistuivat tekemään, ja Bundy teloitettiin
No eikös se mennyt naimisiin entisen työkaverinsa kanssa eikä kenenkään uhrinsa?
 
vierain
Mikä sua siinä kiehtoo? Entäs se Steen Christensen, oliko sekin seksikäs? Luokiteltu vaaralliseksi ja äijä saa laatikoittain rakkauskirjeitä ja tekee viel lapsenkin yhden fanin kans... Huh kun puistattaa tommonen meno...
Kyllä minuakin Breivikin teko kuvottaa. Juurikin se viattomien - jopa lasten - tappaminen ja tietysti toivon, ettei sitä olisi ikinä tapahtunut. Olen samaa mieltä myös siitä, että moinen on erittäin raukkamaista. Silti pidän Breivikin ulkonäöstä, eikös tässä sitä haettu.
 
En todellakaan ottaisi mitään murhaajaa! Tosin tätä varmaan pitää ajatella siltä kantilta, että suljetaan pois se terrori-isku ja mietitään itse henkilöä...

En silti ottaisi. Lähtien pinnallisista syistä, se on ruma mies. Muutenkin koko miehessä ei ole sitä jotain, mikä iskee muhun. Ei tuo minkäänlaisia ajatuksia (terrori-iskusta kyllä inhotusta ja vihaa), ei herätä lainkaan mun mielenkiintoa.
 
[QUOTE="Niin";25841424]Säkkikaupalla rakkauskirjeitä ei voi olla väärässä. Joka päivä tulee tuhansia rakkauskirjeitä.[/QUOTE]

Ja maailmassa on miljardeja naisia, joten tuhannet kirjeet kyllä todistavat, että kaikki naiset hänet ottaisivat.
 
Fakta juttu
En ottais yhtäkään miestä jolla olis sellaiset silmät. Kaikki viirusilmäiset miehet ovat paskoja. Ja tällä en tarkoita itämaista rotua. Vain eurooppalaisen rodun viirusilmät ovat pahoja.
 
"vieras"
[QUOTE="Niin";25841645]Naiset rakastaa raiskareita, psykopaatteja, murhaajia, pedofiileja sun muita sekopäitä. Naiset tykkää, näin se menee. Vähän oudolta se tuntuu, mutta minkäs sille tekee.[/QUOTE]

Typerää yleistämistä. Useimmat naiset eivät todellakaan tykkää. Tällaiset väitteet ovat suurin piirtein samaa luokkaa kuin "miehet raiskaa, on psykopaatteja, murhaajia, pedofiileja sun muita sekopäitä..." Sekopäitä on ihan jokaisessa ihmisryhmässä, varsinkin sellaisessa, johon kuuluu n. 3 miljardia ihmistä.
 
todellakin harmaa
En todellisuudessa todellakaan ottaisi tuota joukkomurhaajaa itselleni eikä ulkonäkökään erityisemmin kiehdo, mutta ymmärrän kai jollain tavalla niitä rakkauskirjeiden lähettäjiä. Olen nuorena ihastunut kiusaajaan, joka kiusasi ystävääni ja oli myös minulle ilkeä. Silloin vihan ja asian järjettömyyden tunteet oli niin suuret, että vihan kanssa tuntui vaikealta elää. Jotenkin kai mielessäni käänsin yhden vahvan tunteen toiseksi vahvaksi tunteeksi, rakastumiseksi, ja ehjäksi rakastamisen hoivavietti meni päälle. Enää ei myöskään tarvinnut pelätä kiusaamista, kun suhteessa kiusaajan kanssa tiesin ettei kiusa kohdistu minuun, pelkästään muihin ihmisiin. Onneksi tulin järkiini ja lähdin suhteesta muutaman kuukauden jälkeen.

Saiko tuosta mitään selkoa?
 

Yhteistyössä