nainen, onko sinulta pyydetty maksullista seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei rahasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei rahasta

Vieras
ikä? ja missä tilanteessa? miten reagoit? itseltäni on parikin kertaa. olin silloin noin 20v. ja päädyin tilanteeseen kun olin laittanut aivan normaalin seuranhakuilmoituksen. ja kysymys miehille, millasille naisille teette näitä ehdotuksia? ja miksi ihmeessä? itse koin tuon aika loukkauksena, loukkauksena naiseuttani kohtaan ja tuli mieleen että miksi minulle ehoitellaan tuollaisia, enkä siis suostunut.

Useinhan mies ei ymmärrä, että hänen ehdotuksensa olisi loukkaava. Usein mies myös nauttii siitä kysymisestä, vaikka se ei johtaisikaan seksiin. Mielestäni nyt pitäisi miettiä miten kyseisestä tilanteesta päästäisiin eroon kumpaakaan loukkaamatta. Mielestäni naisen ympäripyöreä vastaus olisi paikallaan. Hauska ja huumoripitoinen vastaus olisi paras. Kiitos kysymästä, miten pitkän harkinta-ajan saan, kun tämä tuli niin yllätyksenä. Näin kumpikaan ei joutuisi nolostumaan. Se nimittäin on miehelle nolo tilanne, kun hänen ehdotus torjutaan tylysti. Toivottavasti naiset ymmärrätte ettei sitä ole useinkaan tarkoitettu loukkaukseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona.:
Useinhan mies ei ymmärrä, että hänen ehdotuksensa olisi loukkaava. Usein mies myös nauttii siitä kysymisestä, vaikka se ei johtaisikaan seksiin. Mielestäni nyt pitäisi miettiä miten kyseisestä tilanteesta päästäisiin eroon kumpaakaan loukkaamatta. Mielestäni naisen ympäripyöreä vastaus olisi paikallaan. Hauska ja huumoripitoinen vastaus olisi paras. Kiitos kysymästä, miten pitkän harkinta-ajan saan, kun tämä tuli niin yllätyksenä. Näin kumpikaan ei joutuisi nolostumaan. Se nimittäin on miehelle nolo tilanne, kun hänen ehdotus torjutaan tylysti. Toivottavasti naiset ymmärrätte ettei sitä ole useinkaan tarkoitettu loukkaukseksi.

Millainen on on huumoripitoinen vastaus: Esim. "Älä naurata"

Minulta on muutamia kertoja kyselty ja ehdoteltu sexyä.Yleensä sain miehet miettimään asiaa uusix ku vastailin:olen kuules tullut nyt viettään aikaani tanssimalla enkä aio poistua seuraasi minnekään.Väärä paikka ja aika, sorry! Jos kaveri oli asian esittäessään röyhkeän oloinen, saatoin sanoa: eiköhän noinkin ihmismäisen näkönen kaveri saisi naisen ilman maksamistakin, jos käyttäydyt hyvin. Siihen yleensä loppui kyselyt, nykyään saankin jo miltei itse maksaa miehille.Tästä viimeisestä lauseesta huomaatte, että monesta jutusta selviää huumorilla!

Alkuperäinen kirjoittaja toisella alalla:
että naisen huorana pitäminen eli rahan tarjoaminen seksistä ei olisi naisesta loukkaavaa? kysympä vaan

Niinpä. Miehet, jotka haluaa alistaa naisia haluaa vain uskotella naisille ja varmaan itselleenkin että eivät tarkoita loukata vaikka moista kyselevätkin.

jos tilanne olisi toisin päin ja hänelle tarjottaisiin rahaa seksistä? eikö mies muka todellakaan tajua loukkaavansa naista? vaikea kai tuota kohteliaisuutenakaan on ottaa. tai toisaalta mieshän antaa ns "väliä" kun tietää ettei saa ainakaan ilman rahaa, koska naisella on enemmän vientiä kuin tällä miehellä joka sitä seksiä pyytää, ei kai hänen muuten tarvitsisi noin epätoivoinen olla?

Mulle on tarjottu kerran viisisataa.. töissä, mutta työehtojen takia en ole suostunut. (S/M:ää. Olisi kyllä kiinnostanut itseäkin..)
On myös tarjottu muutaman kerran viisikymppiä, ja se on mielestäni sen verran halpaa ettei tuu kesää.

100-150 euroa olen ottanut esim. alastomana olosta (1h), samalla rintojen väliin otosta, imemisestä ja runkkaamisesta. Jos on oikein hyvännäköinen mies ollut, olen voinut samalla pannakin, jos on himottanut. Mutta aika fiilispohjalta menee.

1000e on tarjottu kirsikastani (eli siis neitsyydestä) enpä edes harkinnut, tuolloin olin 22v. Joskus nuoret miehet pysähtyneet autolla (itse olen ollut 17-26) ja kyselleet josko saisi maksullista seksiä. Joka kerta on reagoinut joko näyttämällä keskisormea tai muuten vain vastaamalla jotain yhtä hienoa ja sivistynyttä kuten esim; ime munaa tms. Sopivan älyllistä tuollaiseen kysymykseen.

Joku pahanhajuinen ukko istui samaan pöytään kirjastossa ihan viattomasti muka, mutta kävi sitten kuitenkin mankumaan "siivouspalveluja". Kyseli myös missä asun ym... Kyllä tuli jotenkin etova olo. Olin tuolloin 17 tai 18.

Kerran tarjosin 2500 euroa, jos saan kuvata alasti yhtä hyvännäköistä sinkkutyttöä jostain tyttöporukasta, kun vaikutti riittävän lutkalta, kun vilautteli monelle miehelle ja suuteli. Oltiin aika samanikäisiä festareilla. Eipä suostunut. Paljonkohan lehdet maksavat? Aika turha varmaan miehen alkaa myymään mitään, kun ei ostajaa naisista saa ainakaan. Eivät ilmaiseksikaan halua mitään.

Ei kai sitä kukaan loukkaannu, jos tarjoaa kaksi miljoona euroa ja on se antaakin. Muuten vähän turhia kyselyt. Jos köyhänä olisin suostunut, olisi kyseisen ihmisen kohdalla onnistunut ilman rahaakin. Rahan tarjoaminen vain vähentäisi onnistumistodennäköisyyttä ellei summa olisi tähtitieteelinen ja muuta kuin mielikuvitusta.

Kukaan ei ole tarjonnut rahaa, vaikka nuorena lähestyi kaiken maailman ällötyksiä hyvin laajalla ikähaitarilla.

Yhteistyössä