Nainen, onko sinulla miesaivot? Mies, onko sinulla naisaivot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Älkää kysykö mistä sen tietää, en tiedä.
Minusta naisilla on naisten aivot ja miehillä on miesten aivot.
Mutta ilmeisesti tällä palstalla on ihmisiä jotka ovat saaneet aivosiirteen toiselta sukupuolelta. Tai luulevat saaneensa.

Ei, kyllä mulla on niin naisaivot kuin olla voi.

Mä miellän tuon miesaivoasian liittyvän johonkin sellaiseen, että miesaivoinen ymmärtää tekniikan päälle, on hyvä kolmiulotteinen hahmotuskyky, kenties matemaattis-rationaalista päättelykykyä jne. - asioita, joissa miesten on todettu olevan keskimäärin lahjakkaampia kuin naisten. Multa puuttuu suunnilleen kaikki nuo ominaisuudet.

Jos ne vaan on ihmisaivot ihmisen päässä?

Ei oo mahdollista. :xmas:

Voitaisiikos ajatella, että aivojen koon mukaan määritellään? Miehillähän on, niin hankala kuin asia onkin myöntää, keskimäärin suuremmat aivot kuin naisilla. (En ota kantaa sitä, käyttävätkö aivojaan sen suureellisemmin kuin naisetkaan).

Eli jos on iso pää = isot aivot = miesaivot. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24655200:
Ei oo mahdollista. :xmas:

Voitaisiikos ajatella, että aivojen koon mukaan määritellään? Miehillähän on, niin hankala kuin asia onkin myöntää, keskimäärin suuremmat aivot kuin naisilla. (En ota kantaa sitä, käyttävätkö aivojaan sen suureellisemmin kuin naisetkaan).

Eli jos on iso pää = isot aivot = miesaivot. :D

Mulla on iso pää ja olen saanut jossain testissä sukupuolekseni miehen, silti mulla on naisaivot, koska olen nainen.

Vitsin mukaan naisten ja miesten aivojen ero on siinä, että miehillä on enemmän aivosoluja, mutta he osaavat käyttää vain pientä osaa niistä kerrallaan. Naisilla aivosoluja on vähemmän, mutta he osaavat valjastaa ne kaikki käyttöön samanaikaisesti.

Miehet siis näpertelevät pienten yksityiskohtien parissa, toki nerokkaasti, mutta naiset hallitsevat kokonaisuuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;24655214:
Oskohan se jotenkin coolimpaa jos ois miesaivot? :xmas:

Ilmeisesti tällasten mielestä jotka kuvittelevat että heillä on miesaivot.
Se on sitä alemmuuden tunnetta omasta sukupuolesta.

Mulla on ilmeisesti jotenkin ne tippaleipäaivojen mutkat päässeet suoristumaan jossain vaiheessa. Minulta nimittäin puuttuu kyky vatvoa ja analysoida joka ikinen asia monelta kantilta ja hakea kaiken maailman merkityksiä asioista, niin kuin naiset yleensä tekee. Tai sitten olen vain niin laiska, etten viitsi vaivautua.

Kaiken lisäksi olen vielä insinöörikin.

[QUOTE="vieras";24655207]Minulla on naisen aivot, jotka ovat nettitestien mukaan miesmäiset. Johtuu varmaan aspergerista.[/QUOTE]

Eli miehet on päästään vammasia..

Jos minulla olisi täysin miesaivot, kolhisin ne aitojen yli hyppiessäni tai jättäisin luultavasti oven väliin.

Minulla on putki-tippaleipäaivot, jotka eivät tajua akkain hömpötyksistä juuri mitään. Eivätkä sen puoleen ukkoin jutuistakaan.

Olen siis puoliksi mies, puoliksi nainen. Ai miten? No, isäni on mies ja äitini on nainen ja 50 % perimästä on kummaltakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;24655214:
Oskohan se jotenkin coolimpaa jos ois miesaivot? :xmas:

Ei. Miehisyys tai naiseus ei ole toistaan arvokkaampia kumpikaan. Eikä kukaan ole pelkästään "naisellinen" tai "miehekäs".

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24655246:
Pöh, elefantit vertaillaan keskenään, ei ihmisten kanssa. :D

Minä olen totuuden ytimessä, kuten aina. Kandee uskoa hyvällä. Muuten joudun nuhtelemaan sinua. ;)

:O:cool: apua ei nuhtelua, ei.

[QUOTE="Vieras";24655255]Ei. Miehisyys tai naiseus ei ole toistaan arvokkaampia kumpikaan. Eikä kukaan ole pelkästään "naisellinen" tai "miehekäs".[/QUOTE]"Tiesin" tuon jo entuudestaan, mutta kiitos vastauksesta. :) Tuo kun kysymys oli lähinnä tyhmä vitsi. Mitähän se sitten kertoo mun aivoista...:saint: (Siihenkin tiedän vastauksen)

http://www.hs.fi/viesti/sukupuolitesti

Ei nyt varsinaisesti aivoihin liity, mutta tuossa osoitteessa jokainen epätietoinen voi käydä testaamassa, onko mies vai nainen.

Minä olen sitten 54-prosenttisesti mies ja 46-prosenttisesti nainen. Mukavasti synnytykset silti ovat onnistuneet, vaikka vajavainen nainen ilmeisesti olenkin. :laugh:

Yhteistyössä