Nainen on epäilyttävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ddd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

ddd

Vieras
Vuosi sitten aloitin suhteen nykyiseen tyttöystävääni, hän oli vielä silloin edellisessä suhteessa. Se loppui kuitenkin meidän suhteemme takia. Tiedän että hän on aiemminkin tehny samoin, eli aloittanut uuden suhteen ennen vanhan loppua ja nyt tuntuu siltä että meillekin saatta käydä niin.

mistä tällainen käytös voi johtua, että toistaa samaa kaavaa aina?

Se johtuu hänen huonosta itsetunnosta, peloista. Hän haluaa olla suhteessa, mutta hän pelkää jätetyksi tulemista, epäonnistumisen kokemista, siksi hän luovuttaa ensin. "Hänen suhteensa eivät pääty ikävästi", koska hän on jo uudessa suhteessa.

Hän on rikki.

Vastaanpa vieläkin sinulle kun noin kauniisti kirjoitit!

Itseasiassa olen sitä mieltä että kysyjällä saattaa olla se huono itsetunto, eikä niinkään epäilyttävällä naisella?

kiitos kun vastasit, olet kyllä oikeassa, että ei historia saisi vaikuttaa suhteeseen ja ap pelkää näin käyvän.

Minä taas vastasin vain siihen miksi suhde saatetaan lopettaa oma-aloitteisesti ja aloittaa jopa uusi suhde samantien.

Viimeksi muokattu:
kiitos kun vastasit, olet kyllä oikeassa, että ei historia saisi vaikuttaa suhteeseen ja ap pelkää näin käyvän.

Minä taas vastasin vain siihen miksi suhde saatetaan lopettaa oma-aloitteisesti ja aloittaa jopa uusi suhde samantien.

Olet oikeassa, olen joskus nuorena itsekin tainnut harrastaa samantapaista..

Hyvää päivänjatkoa sinulle ja anteeksi aloittaja kun juoruilin selkäsi takana.
Asiasi on vaikea ja ansaitsee kunnon mielipiteitä, tosin yhdenhän jo saitkin.

Viimeksi muokattu:
Jotkut naiset ovat kuin apinat viidakossa: Edellisestä liaanista ei päästetä irti ennen kuin on saatu tukeva ote seuraavasta. Turvallisuudesta on siis kyse, kun keinutaan korkealla.