NAINEN, mikä auto sinulla on?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon kade...minkä värinen?:D Mulla itellä kans ollu haaveissa ja tuunata se hotrodin näköseksi liekkikuvioilla tietenkin heh :D
Jättäisin myös itselle ton valmistus on lopetettu ja kori niin erikoisen näköinen.
Tää mamma ajelle jeepillä 4x4 vm.2008
Musta.
Mun pitäis kans jollain vähän tuunata sitä kun esikoinen väittää että toi näyttää takaa ruumisautolta :| Joku pinkki Hello Kitty persiissä ehkä vähentäis ruumisautovaikutelmaa? :D
 
määky
Toyota Avensis -98 liftback 2.0 ja pienillä tuunauksilla <3
Ensimmäinen ihkaoma autoni, enkä kyllä siitä luovu ennen kuin se lahoaa nii pahasti että vain ratti jää käteen :D
Hyvä menopeli on, vaikka ikää on jo aika paljon, katsastukseen selvittiin 2,20 euron "huollolla" eli pakoputkeen uusi tiiviste vain :D Kohta puolitoista vuotta mulla ollut, eikä yhtäainutta vikaa ole ollut!
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";25825565]Mulla Volvo C70 vm. 1999 2.3T ,ihana auto, en vaihtais pois, vaikka mies haukkukin ajo- yms. ominaisuuksia :p <3

Mites muilla?[/QUOTE]

Hörpöttää ihanisti! ostan kun saan töitä! ja saan töitä!
 
"vieras"
niin halpa joka irtoaa 100 euroo moottorin pitää toimia! Ei saa olla pistän piuhan johonkin ja tiedän missä vika! Ruosteet voi korjata! Ei latukkaa ei jos vaikka saan halvalla niin ajan muovi pussi päässä! Se on tosi katsastus reiätön! Pistät tikulla kylkeen koko auto lahoaa siihen paikkaan! Paitsi maalit jää!
 
mulla
[QUOTE="vieras";25826484]ja en sano mitä mutta kuitenkin! Sehän jo soittaa korjaamolle jos jotain hätää!Uskaltaako nainen ajaa vuosi mallia 1992!?[/QUOTE]

on kyllä ihan oma vuosimalli on -98 ja ei tarvi soittaa korjaamolle.
 

Yhteistyössä