Nainen/mies orgasmiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Notty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Notty

Vieras
Viestiketjun ideana on kertoa salaiset ja vähemmän salaiset niksit saada partneri laukeamaan. Kerro kuinka sinä teet sen kieltä ja käsiä ja mahd. Apuvälineitä käyttäen?Kyse ei ole itse aktista. Mutta miten saat seksikumppanin/miten sinut saa sekaisin kiimasta. ;)

No ei tarvitse hermostua.. Mieheni saa minut aivan kiimasta sekaisin kun hän työntää sormensa sisääni ja alkaa hieromaan g-pistettä.. Samalla hän painaa kieltään klitoristani vasten ja liikuttelee kieltä... Alan kiemurrella ja voihkia hyvin nopeasti.... Noh. Nyt on teidän vuoroone.

Naisena menen kiimasta ja nautinnosta aivan sekaisin kun rakastelen ilman mitään ehkäisyä.Saan senkin tuhat orgasmia kun kuvittelen miten paljas kulli liikkuu sisälläni aina vaan nopeammin ja nopeammin ja soperran hänen korvaansa,anna tulla, päästä sisälle kaikki ja mies ei voi enää pidätellä itseään vaan koko valtava siittiötulva lentää sisääni,voi miten vaarallista ja kiihoittavaa.Tähän asti kaikki on mennyt hyvin ja mies on lauennut vatsalleni, reisilleni tai suuhun mutta ei vielä sisälleni.PS.salaa toivon että hän joskus menettäisi itsehillintänsä ja laukeaisi sisälleniTämä on minun fantasiani.

Ainahan sitä voi laueta sisään jos käyttää pillereitä.. Itse käytän.. Kyllä se on kiihottavaa kun huomaa kuinka mies ei enää voi hillitä itseään vaan työntää syvälle kyrpänsä märkään pilluun ja antaa sperman roiskua.. ;) mmh... Alkaa ihan mieli tekemään... Ja tuntuisi pillukin olevan kosteana ja valmiina naitavaksi jälleen kerran.. ;)

Yhteistyössä