V
vieras
Vieras
http://plaza.fi/edome/uutiset/perheenaiti-laihdutti-51-kiloa-wii-fit-pelasti-elamani
"Wii Fit pelasti elämäni"
"Wii Fit pelasti elämäni"
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ilkeämielistä nauruaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä sä nauraa räkätät? Hieno saavutushan toi on!
Alkuperäinen kirjoittaja wau:Hienoa!
Yksi kaverikin hankki tuon, toinen vaihtoehto olisi ollut crossari, ja se olisi taatusti ollut laihtumisen kannalta tehokkaampaa...Kiva tietää, että Wiilläkin on mahdollisuus onnistua!
Se on silti oikeaa kuntoilua toisin kun Wii Fit. Tai no, se on aerobista liikuntaa mitä Fitillä on aika vaikea saada, se keskittyy enemmän lihasliikkeisiin.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja wau:Hienoa!
Yksi kaverikin hankki tuon, toinen vaihtoehto olisi ollut crossari, ja se olisi taatusti ollut laihtumisen kannalta tehokkaampaa...Kiva tietää, että Wiilläkin on mahdollisuus onnistua!
Crossarissa on aika yksipuolista liikuntaa, joten wii fit on varmasti parempi vaihtoehto.
Alkuperäinen kirjoittaja k:No ne Fitin pelit pelaa nopeesti läpi. Mä oon pelannut jo kakkosenkin läpi,ja kyllästyny veivaamaan tuota peliä yhä uudestaan ja uudestaan alusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Se on silti oikeaa kuntoilua toisin kun Wii Fit. Tai no, se on aerobista liikuntaa mitä Fitillä on aika vaikea saada, se keskittyy enemmän lihasliikkeisiin.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja wau:Hienoa!
Crossarissa on aika yksipuolista liikuntaa, joten wii fit on varmasti parempi vaihtoehto.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja k:No ne Fitin pelit pelaa nopeesti läpi. Mä oon pelannut jo kakkosenkin läpi,ja kyllästyny veivaamaan tuota peliä yhä uudestaan ja uudestaan alusta![]()
Fitissä sentään on vaihtoehtoja toisin kuin crossarissa.