Nainen, kumpi näistä miestyypeistä on mielestäsi seksikkäämpi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miesap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miesap

Vieras
Oletetaan, että olet keittiössä tekemässä ruokaa, kun yhtäkkiä PMS-oireet yllättävät. Alat nalkuttaa miehelle, haukkua tätä ja lopuksi heität miestä tomaatilla.

Ensimmäisen miehen ("mies A") reaktio asiaan: "Ymmärrän, että sinulla on tähän aikaan kuusta vaikeaa." Tämän jälkeen mies pyyhkii tomaatin jäänteet päältään ja sinä jatkat nalkuttamista ja haukkumista entiseen malliin.

Toisen miehen ("mies B") reaktio asiaan: "Luulisi sinun jo tajunneen, etten todellakaan aio katsoa vaimoltani tuollaista käytöstä." Tämän jälkeen mies nappaa sinua olkavarresta kiinni, raahaa makuuhuoneeseen, irrottaa vyönsä ja antaa sinulle selkään ("katsotaan, tekeekö tämän jälkeen mieli enää toistaa tuota äskeistä"). Jonkin aikaa itkeskeltyäsi palaat keittiöön ja teet ruoan kiltisti loppuun.

--------

Kumpi näistä miehistä, mies A vai mies B, on mielestäsi enemmän puoleensavetävä ja seksikäs? Tai kumman käytöksen näistä toivoisit nykyisen miehesi omaksuvan?

Vaikea kuvitella moista nalkuttamista. Ja noi miesten käytökset on niin ääripäistä ettei pysty valitsemaan. Ja riippuu tyypistä muutenkin. joltain toiselta ei sietäisi mitään pakottamista, kun taas toiselta se voisi olla hyväkin juttu.
Ei siis pysty vastaamaan tähän kyssäriin.

[QUOTE="Jaahas";30023148]vastaukset ei osata päättää. Nyt oli vain A ja B valitkaa.[/QUOTE]

Jos parempia vastauksia haluat, niin tee fiksumpi aloitus. Nin typeriin vaihtoehtoihin vastaan A, koska väkivaltaisuus on turn off.

Voisiko näistä vastauksista päätellä sen, että naiset kyllä pohjimmiltaan haluaisivat itselleen miehen joka näyttää heille kaapin paikan, mutta eivät kehtaa myöntää sitä edes tällaisessa kyselyssä? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ärh;30023210:
Voisiko näistä vastauksista päätellä sen, että naiset kyllä pohjimmiltaan haluaisivat itselleen miehen joka näyttää heille kaapin paikan, mutta eivät kehtaa myöntää sitä edes tällaisessa kyselyssä? :)

Njaa, enpä usko. Noista vastauksista ei voi päätellä muuta kuin sen, että aika moni (ja aika vähän vastauksiahan tähän on edes tullut) ei ole osannut valita. Kumpikin vaihtoehto kuulostaa aika ärsyttävältä tyypiltä. Taidat itse toivoa, että naiset haluaisivat esimerkissä kuvatun mies B:n ja siksi tulkitset kaikki muunkinlaiset vastaukset sen mukaisesti.

Oikeasti en edes usko, että tuollaisia ihmisiä on olemassakaan, mitä tässä esimerkissä. Todennäköisesti kuka vaan suuttuisi, jos saisi tomaatista ja jotain turhaa nalkutusta. Mutta todennäköisin reaktio keneltä tahansa (oli sitten mies tai nainen) olisi varmaan joku kiroaminen ja koko loppupäiväksi baariin tai jonnekin lähteminen, tai sitten muu normaali suuttumisreaktio - kiroamista, huutamista, selityksen vaatimista ja vaikka joku "vittu sä oot kyllä ihan sekopäinen ihminen". Ja todennäköisesti sen tomaatin heittäminen takaisin.

En ole ikinä kärsinyt mokomista vaivoista joten en saa edes kuvitella millainen vitutus silloin on päällä. Toisekseen mulla ei ole tapana napista muutenkaan turhista. :D

[QUOTE="Jaahas";30023148]vastaukset ei osata päättää. Nyt oli vain A ja B valitkaa.[/QUOTE]

Valitsisin väkivallattoman ennemmin, vaikka kyse olisi naisista tuosta. Kuka haluaa väkivaltaisen kumppanin?

Edit: kumman sinä valitsisit jos olisi vain nämä kaksi vaihtoehtoa? Kumman ap ottaisi jos olisi pakko valita jompi kumpi?

Viimeksi muokattu:
No jos osaisin eläytyä paremmin naisen ajatusmaailmaan niin en olisi varmaan tehnyt koko kysymystä.

Toisaalta en ainakaan itse haluaisi, että puolisoni antaisi minun käyttäytyä noin huonosti, joten siksi vaihtoehto B.

Kai sinä itse oman käyttäytymisesi hallitset - tai sinun pitäisi hallita. Ei ole puolison asia "antaa" kenenkään käyttyä millään lailla. Jos kenen tahansa puoliso käyttäytyy toistuvasti huonosti ja itse kokee sen loukkaavana, eikä toinen keskusteluista huolimatta muutu, on tietysti vaihtoehtona erota ja etsiä joku fiksumpi tyyppi. Sillä lailla kai aikuiset yleensä haluavat suhteensa menevän - että toinen käyttäytyy fiksusti ja kunnioittavasti ihan itsestään, ilman että toisen täytyy jatkuvasti ohjailla.

Jotkut roolileikit seksissä on tietysti asia erikseen. Eli jos olet mieltynyt s/m-juttuihin, voit silti harrastaa niitä, vaikka te molemmat osaisittekin käyttäytyä IRL.

Kai sinä itse oman käyttäytymisesi hallitset - tai sinun pitäisi hallita. Ei ole puolison asia "antaa" kenenkään käyttyä millään lailla. Jos kenen tahansa puoliso käyttäytyy toistuvasti huonosti ja itse kokee sen loukkaavana, eikä toinen keskusteluista huolimatta muutu, on tietysti vaihtoehtona erota ja etsiä joku fiksumpi tyyppi. Sillä lailla kai aikuiset yleensä haluavat suhteensa menevän - että toinen käyttäytyy fiksusti ja kunnioittavasti ihan itsestään, ilman että toisen täytyy jatkuvasti ohjailla.

Jotkut roolileikit seksissä on tietysti asia erikseen. Eli jos olet mieltynyt s/m-juttuihin, voit silti harrastaa niitä, vaikka te molemmat osaisittekin käyttäytyä IRL.

En tiedä onko kokemuspohjani vääristynyt, mutta olen havainnut, että ihmiset isommalta tai pienemmältä osalta nimenomaan eivät hallitse omaa käytöstään. Tähän vaikuttavat hormonit, riippuvuudet, sekalaiset psyykkiset ongelmat ja osaltaan tietysti silkka tyhmyys.

Tällaisten ongelmien yllättäessä ainakin itse toivoisin, ettei puoliso puhetaktiikan epäonnistuttua ainakaan suoraan siirtyisi vaiheeseen "ero" (tai edes "hiljainen hyväksyntä"), vaan yrittäisi konkreettisesti pakottaa minut käyttäytymään järkevästi. Riippumatta siitä, että sellainen toki tuntuu ainakin alkuun (hyvinkin) ikävältä ja mahdollisesti myös lapsekkaalta.

Tämä ainakin osittain nimimerkillä nettipeliriippuvaisen veli, jolta sisarukselta aivan äsken meni yksi suhde myttyyn sen riippuvaisuuden vuoksi.

En tiedä onko kokemuspohjani vääristynyt, mutta olen havainnut, että ihmiset isommalta tai pienemmältä osalta nimenomaan eivät hallitse omaa käytöstään. Tähän vaikuttavat hormonit, riippuvuudet, sekalaiset psyykkiset ongelmat ja osaltaan tietysti silkka tyhmyys.

Tällaisten ongelmien yllättäessä ainakin itse toivoisin, ettei puoliso puhetaktiikan epäonnistuttua ainakaan suoraan siirtyisi vaiheeseen "ero" (tai edes "hiljainen hyväksyntä"), vaan yrittäisi konkreettisesti pakottaa minut käyttäytymään järkevästi. Riippumatta siitä, että sellainen toki tuntuu ainakin alkuun (hyvinkin) ikävältä ja mahdollisesti myös lapsekkaalta.

Tämä ainakin osittain nimimerkillä nettipeliriippuvaisen veli, jolta sisarukselta aivan äsken meni yksi suhde myttyyn sen riippuvaisuuden vuoksi.

Peliriippuvuuteen auttaa hoito, esim. terapia, mutta sekin vaatii omaa motivaatiota. Ei se suhde olisi piiskaamisella pelastunut eikä riippuvuus kadonnut minnekään.

Ei nyt tietenkään suoraan ero, mutta voihan sitä puhua toiselle silloin kun ne hormonit eivät vaivaa. Kyllä sen sekoilijan on itse otettava vastuu käytöksestään - jos ei muu auta, niin ehkä gynekogilta voisi kysyä jotain hormonivalmistetta. Koska eihän tuollainen sekoilu ole mitenkään normaalia. Sama koskee mielenterveysongelmia - niinhin on mahdollista hakea ammattiapua. Se järkevään käytökseen pakottaminen tarkoittaakin joko avun hakemista tai sitten sitä, että opettelee itse toimimaan järkevämmin.

Jos syynä on tyhmyys, niin miksi kukaan jäisi sellaista katselemaan? Vaikka tyhmän saisi kurittamalla pysynmään aisoissa joissain asioissa, niin ratkaisisiko se muka ongelmia, kun se tyhmyys vaikuttaisi kaikkeen muuhunkin.

Jokainen toki tavallaan, mutta itse en katselisi kovin kauaa ihmistä, jonka käytös olisi minun vastuullani. Minulla on oma elämäni, työni, lapset ja harrastukset, eikä todellakaan ole aikaa ja kiinnostusta aikuisen ihmisen kouluttamiseen. Ja parisuhteelta haluan jotain muuta kuin koirakoulua.

A ehdottomasti, jos näistä on valittava. Vaikka mielestäni kiertoni kaikissa vaiheissa nalkutan vain asiasta ja ärsyttäisi, että mainitsemani epäkohdat pistettäisikin menkkojen piikkiin ja jätettäisiin noteeraamatta kunnolla.

No jos osaisin eläytyä paremmin naisen ajatusmaailmaan niin en olisi varmaan tehnyt koko kysymystä.

No mä olen nainen mutten osaa hevon veen vertaa eläytyä mihinkään pms-soopaan. Jos mun mieheni vähättelisi mun puheitani jollain "oot kulta nyt vähän sekaisin kun sulla noi hormonit heittelee" -lässytyksellä, niin suuttuisin vielä lisää. En sano, etteikö sellaisiakin naisia voi olla, joiden päätä hormonit sekoittavat, mutta ainakaan omaan lähipiiriini ei sellaisia kuulu. Kannattaisi varmaan tutustua tarpeeksi tasapainoisiin naisiin, niin loppuisi toi vastakkaisen sukupuolen mystifiointi.

Yhteistyössä