Nainen kosijana?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Oon ruvennu miettii, ku mies ei kosi, kosisko ite!? Miten naiset ootte kosineet ja miten mies reagoi? Jotenkin vaan oon sitä mieltä et miehen pitäis kosia, mutta mutta... Kertokaa kokemuksia :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Mä en edes viiti yrittää, kun ei mies suostuisi kuitenkaan.
joo, ei ehkä kannata, tulee vaan paha mieli...
Miehelle oon pari kertaa vihjannut, että voisi mennä naimisiin, mutta hän haluaa itse kosia yllättäen.. Tai sit se vaan varmistaa sillä ettei aikoihin mennä naimisiin :kieh: :headwall: =)
 
ap
Joskus aikanaan oon sanonu etten haluu ikinä naimisiin. Nyt oon muuttanu mieleni ja olen kertonutkin sen ääneen. Mies on vastannu äitinsä uteluihin, et mennään naimisiin, mut mitään ei oo tapahtunu (ite oon kuullu tuon).
 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joskus aikanaan oon sanonu etten haluu ikinä naimisiin. Nyt oon muuttanu mieleni ja olen kertonutkin sen ääneen. Mies on vastannu äitinsä uteluihin, et mennään naimisiin, mut mitään ei oo tapahtunu (ite oon kuullu tuon).

Hyvin voit kosia.Mitään menetä.Itsekkin ostin sormuksen ja polvistuin =)
Sitä ennen edelsi romanttinen ilta.Tiesin että en saa rukkasia.Oltiin kihloissa.
Päätin vain tehdä näin päin . Oli kiva ja suuri yllätys miehelle.
 
Miksi naimisiin?
Mä ihmettelen että miks semmoset ihmiset joilla on yhteinen lapsi, menee naimisiin! Onhan se lapsi jo jonkinlainen rakkauden sinetti ja lupaus yhdessäolosta. Perinnöt ja omistusoikeudetkin kulkee lapsen myötä oikeaan suuntaan toisin kuin avoliitossa, joten miks ihmeessä... Eikö sitä ehditty naimisiin ennen lapsen tekoa vai onko yhteisön painostus lapsen saannin myötä suurempi? En mä mitään tai ketään arvostella halua, ihmettelen vaan syvästi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miksi naimisiin?:
Mä ihmettelen että miks semmoset ihmiset joilla on yhteinen lapsi, menee naimisiin! Onhan se lapsi jo jonkinlainen rakkauden sinetti ja lupaus yhdessäolosta. Perinnöt ja omistusoikeudetkin kulkee lapsen myötä oikeaan suuntaan toisin kuin avoliitossa, joten miks ihmeessä... Eikö sitä ehditty naimisiin ennen lapsen tekoa vai onko yhteisön painostus lapsen saannin myötä suurempi? En mä mitään tai ketään arvostella halua, ihmettelen vaan syvästi.

No mulle oli ihan ehdoton, että ollaan naimisissa jo ennen kuin lasta edes tehdään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miksi naimisiin?:
Mä ihmettelen että miks semmoset ihmiset joilla on yhteinen lapsi, menee naimisiin! Onhan se lapsi jo jonkinlainen rakkauden sinetti ja lupaus yhdessäolosta. Perinnöt ja omistusoikeudetkin kulkee lapsen myötä oikeaan suuntaan toisin kuin avoliitossa, joten miks ihmeessä... Eikö sitä ehditty naimisiin ennen lapsen tekoa vai onko yhteisön painostus lapsen saannin myötä suurempi? En mä mitään tai ketään arvostella halua, ihmettelen vaan syvästi.
Miksi taas ei menisi naimisiin, jos on lapsikin ja kaikki hyvin?

*muoks* me ei EHDITTY naimisiin ennen esikoista.
 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
kerran kosin ja vituilleen män.

Eikä.Pitääkö mun itkeä vai nauraa en tiä.Sanoit tuon niin hyvin.Vitulleen män :LOL:
no ite asiassa nytten mieki repesin :LOL: :LOL: :LOL:

Sun viestei ja noita lausahduksia saan täällä aina nauraa.Juuri tuossa yhdessä ketjussa jälleen :LOL: ja kaikkena muinakin.Ooot varmaan makee persoona livessä.Nauraisin varmaan jo sut nähdessä. :LOL: Minkälainen mahdat olla humalassa/viihteellä? Meinaan vaan että maha kipeeksi varmaan saa seurassasi.
 
Rontti
Mä tuossa helmikuussa kosin omaa ukkoani ja ens kuussa siirryn tuohon rouvashenkilöiden kastiin. Eli sekuntiakaan miettimättä sain myöntävän vastauksen.Mulla on aiemmasta suhteesta 8v poika ja meillekin odotellaan yhteistä lasta. Halutaan et kaikilla on sama nimi ja toi jotenkin vaan liittää meidät kaikki samaan "jengiin". Mies ottaa pojankin omille nimilleen, ei puhettakaan muusta. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
kerran kosin ja vituilleen män.

Eikä.Pitääkö mun itkeä vai nauraa en tiä.Sanoit tuon niin hyvin.Vitulleen män :LOL:
no ite asiassa nytten mieki repesin :LOL: :LOL: :LOL:

Sun viestei ja noita lausahduksia saan täällä aina nauraa.Juuri tuossa yhdessä ketjussa jälleen :LOL: ja kaikkena muinakin.Ooot varmaan makee persoona livessä.Nauraisin varmaan jo sut nähdessä. :LOL: Minkälainen mahdat olla humalassa/viihteellä? Meinaan vaan että maha kipeeksi varmaan saa seurassasi.
:ashamed: ihan tässä noloks mänöö..... kauhiata ko ei oo tottunu minkäänlaisia kehuja ottamaan vastaan :snotty: :D

ja viihteellä.... juu, kyllähän tuo runosuoli sykkii sillonnii. täytyy olla tietyssä mielentilassa niin lauset oikeen lennähtää :D

 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
kerran kosin ja vituilleen män.

Eikä.Pitääkö mun itkeä vai nauraa en tiä.Sanoit tuon niin hyvin.Vitulleen män :LOL:
no ite asiassa nytten mieki repesin :LOL: :LOL: :LOL:

Sun viestei ja noita lausahduksia saan täällä aina nauraa.Juuri tuossa yhdessä ketjussa jälleen :LOL: ja kaikkena muinakin.Ooot varmaan makee persoona livessä.Nauraisin varmaan jo sut nähdessä. :LOL: Minkälainen mahdat olla humalassa/viihteellä? Meinaan vaan että maha kipeeksi varmaan saa seurassasi.
:ashamed: ihan tässä noloks mänöö..... kauhiata ko ei oo tottunu minkäänlaisia kehuja ottamaan vastaan :snotty: :D

ja viihteellä.... juu, kyllähän tuo runosuoli sykkii sillonnii. täytyy olla tietyssä mielentilassa niin lauset oikeen lennähtää :D

Pidemmän aikaa jo seurannut sun tekstejäsi.Hekottaen täällä yksikseni.Nyt sitten kerroin
Tarkoitit varmaan ruonosuoni ? Eikä runosuoli
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
kerran kosin ja vituilleen män.

Eikä.Pitääkö mun itkeä vai nauraa en tiä.Sanoit tuon niin hyvin.Vitulleen män :LOL:
no ite asiassa nytten mieki repesin :LOL: :LOL: :LOL:

Sun viestei ja noita lausahduksia saan täällä aina nauraa.Juuri tuossa yhdessä ketjussa jälleen :LOL: ja kaikkena muinakin.Ooot varmaan makee persoona livessä.Nauraisin varmaan jo sut nähdessä. :LOL: Minkälainen mahdat olla humalassa/viihteellä? Meinaan vaan että maha kipeeksi varmaan saa seurassasi.
:ashamed: ihan tässä noloks mänöö..... kauhiata ko ei oo tottunu minkäänlaisia kehuja ottamaan vastaan :snotty: :D

ja viihteellä.... juu, kyllähän tuo runosuoli sykkii sillonnii. täytyy olla tietyssä mielentilassa niin lauset oikeen lennähtää :D

Pidemmän aikaa jo seurannut sun tekstejäsi.Hekottaen täällä yksikseni.Nyt sitten kerroin
Tarkoitit varmaan ruonosuoni ? Eikä runosuoli
:LOL:

juu runosuoni tietenniii... joskus se vaan muistuttaa enemmänki suolta... :whistle: B)
 

Yhteistyössä