nainen koroissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m

Vieras
missähän olisi vai onko lainkaa naisia jotka osaavat käyttää sieviä piikkikorkoja, jotka saavat lanteet sopivasti liikkeelle jne..

nam nam mikään ei voita sitä kun neito reilusti ryhdikkäästi kopisee kaupassa , konttorissa, kävelykadulla korkeilla koroilla.

mmmmmm ....

ei ole potkaistu. kyllä mä ainakin tähänasti olen tuntenut koska alkaa sattumaan liikaa. eikä ainakaan paljainjaloin tallottaessa vielä ole sattunut kertaakaan.

no kyllä mielessä pieni leikkimielinen ajatus ihstelusta ja lähemmin tarkastelusta ja vaikkapa jotain muutakin ...
ihan miten itse mukaan lähtisit ja mitä sinulle mieleen tulisi onko ajatuksia??

Voisin tulla johonkin sulle sopivaan paikkaan.
Katseltais vaikka aluksi niitä kenkiä ja lanteita.
Sit voitais tutustua niihin vähän lähemmin...
Ja tehtäis jotain tosi kivaa...

olisi kyllä kiva tuntea miten se lantio liikkuu ja pyörii tuntea tiukka puristus ja kiihkeä liike. samalla voisn pitää kiinni nilkoistasi ja vaikkapa koroista kun nautimme toisistamme mitä erillaisissa asennoissa. nammmm ajatus on tosi .... kerro miten ja mitä osaat tai haluat niin nautiskellaan.

Jos sulla olis mahdollisuus päästä seinäjoelle?? Osaan nauttia seksistä, ja nautin kun saan toisenkin nauttimaan. Olen itse harrastanut jos jonkin näköistä liikuntaa, eli olen todella notkea, haluan joka asennosta antaa ja ottaa.

harmi vaan että olet niin kaukana toispuolella suomea.
nauttisin varmaan kanssasi ja uskon että et kyllä itsekään jäisi paitsioon. olisi mahtavaa päästä kokeilemaan ja ottamaan sinut kaikin keksimäsi tavoin
nam nam ...

Yhteistyössä