Nainen! Kehtaatko muuten tyhjässä kaupassa kysyä aspalta kondomeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tyttöystäväni teki äsken niin. Hän meni apteekkiin mutta farmaseutti sanoi että ne on sulkemassa (kahdelta) ja kysyi jos voi auttaa. Tyttikseni sanoi että tarvitsee kondomeja. Farmaseutti, nainen itsekin, oli täysin asiallinen ja osoitti oikealle hyllylle mutta kuuleman mukaan hymähti vähän kun oli rahastamassa.

Tyttöystäväni teki äsken niin. Hän meni apteekkiin mutta farmaseutti sanoi että ne on sulkemassa (kahdelta) ja kysyi jos voi auttaa. Tyttikseni sanoi että tarvitsee kondomeja. Farmaseutti, nainen itsekin, oli täysin asiallinen ja osoitti oikealle hyllylle mutta kuuleman mukaan hymähti vähän kun oli rahastamassa.
Hymähti koska olin kateellinen siitä että asiakasnainen tulee saamaan munaa mutta hän ei

Olenko ainoa jolle tuo olisi vähän vaikea tilanne? Olen ostanut niitä mutta aina muiden tavaroiden kanssa ja tyhjässä kaupassa. Luultavasti toiminut samoin kuin ap:n tyttöystävä mutta jalat olisi kyllä vähän hyytelöä matkalla ulos.

Tilatkaa netistä jos on hankaluuksia ostaa kaupasta.😂
Eikös wolt ja foodorakin toimita kortsuja?😁

Kondomi on kyllä sellainen juttu, että jos sitä joutuu käyttämään, miehen kannattaa hommata ihan itse oikeanlaiset kortsut. Mikäli ei ole ennenaikaisen laukeamisen kanssa ongelmia, suosittelen ohuinta mahdollista materiaalia ja koko sitten oman peniksen mittojen mukaan (kumejakin on eri kokoisina). Lateksikortsuja ei saa ihan niin ohkaisina kuin muovikortsuja, mutta kokeilemalla kannattaa selvittää itselle sopiva kombo. Kortsun tarkoitus on istua niin tiukkaan, että se ei siinä työstäessä rullaile paljoa mihinkään suuntaan. Lause "kondomi voi lipsahtaa pois" on järjetön. Vähän niin kuin lenkkari voi lipsahtaa pois kesken lenkin. Silloin on kyllä väärä koko käytössä.

Nettikaupoista löytyvät parhaat valikoimat ja hinnat. Jos olisin tilanteessa, että kondomeja pitäisi alkaa käyttää, tilaisin muutamia pieniä pakkauksia eri kondomeista ja etsisin itselleni parhaan mallin. Kokeilisin varmasti ainakin Pasanten Unique'ta. Sen pitäisi olla todella ohut ja mukava (en ole kokeillut), mutta se ei ole lateksia ja voi siksi ollakin huono. Juuri sen takia ennen sitoutumista johonkin malliin on parempi tehdä testi. Pasanten kondomista on minulla muuten kyllä kokemusta ja oli yksi parhaista hinta-laatu-suhteista kun joskus aikanaan tilasin bulkkisatsin muistaakseni Amazonista.

Kehtaan kyllä. Ostin kesällä kondomeja Prismasta parhaaseen ruuhka-aikaan perjantaina 16 paikkailla. Marketeissa ne on varsin halpoja. Mutta verkkokaupat ovat käteviä.

Yhteistyössä