Nainen ja ryhmäseksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirsikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kirsikka

Vieras
Olemme mieheni kanssa harrastaneet erilaisia ryhmäseksijuttuja jo kohta 20 vuotta. Kirjoitan omista kokemuksistani, en muiden arvosteltavaksi mutta kommentoida kyllä saa.

Olemme olleet avioliitossa 24 vuotta ja kummatkin heteroja, emme siis enään niin nuoria. Olemme kokeilleet toisen parin kanssa mutta siinä oli liian monenlaisia palikoita sovitettavaksi ja sopivaa paria oli äärettömän vaikea löytää. Luovuimme siitä osiosta.

Alkuaikoina kokeileimme myös 1 M+2N juttuja. Ne eivät minulle nyt varsinaisesti vaikeita olleet mutta en halunnut katsella kun mieheni harrasti seksiä toisen naisen kanssa. Kuuntelu toisesta huoneesta käsin kyllä kiihotti. Niistä luovuimme vähitellen. Naisten kanssa oli joskus ongelmia, heidän oli vaikea ymmärtää, että mieheni oli heille vain hyvä pano. Näitä juttuja meillä on nykyisin hyvin harvoin.

Nykyisin meillä on melko säännöllisesti, n. kerran kuukaudessa kolmas mies. Ryhmäseksi on vakiintunut tähän malliin. Se sopii miehelleni ja minulle. En mene mihinkään yksityiskohtiin mutta seksi on ihan normaali juttuja. Ei anaalia, eikä mitään sellaisia yhtäaikaa juttuja, koska niistä en pidä. En myöskään suutele koskaan vierasta miestä suulle, muualle kyllä.

Saan yhden tai kaksi orgasmia. Esileikeistä, kolmannesta pyörästä ja monista ympäristötekijöistä johtuen. Esileikkeihin kuuluu minulla jonkinasteinen fetissi pukeutua seksikkäisiin alusasuihin ja esiintyä niissä usein koko illan. Haluan tuntea sen kiihottavan ilmapiirin puolin ja kolmansin, ennen seksiä.

Kolmansien pyörien kanssa on välillä ongelmia, joten olemme miettineet etukäteen miten toimimme. Emme koskaan hyväksy humalaisia, "selvänä pesään" on ehdoton motto. Emme myöskään pidä samaa kolmatta pyörää kuin 3-4 kertaa maksimissaan, emme halua ystäviä tällä tavoin, vain seksiä.

Netti- tai lehti-ilmoituksella yleensä ne löydämme. Tansseista myös, mutta siinä on pystyttävä päättämään nopeasti, toisin kuin ilmoituksia selatessa, jolloin on aikaa harkita. Miehelläni on siinä suhteessa pelisilmää, hän saattaa bongata kolmannen pyörän melkein mistä vain. Nuoret miehet 20+ ovat parhaita ja... ainahan voi ottaa kaksi, niin on apumies ja varamies... hah...hah jos tuntuu liian nuorelta.

Nuorten poikien kanssa on helpompaa, tekevät mitä pyydetään, eivätkä uhoa tai vänkytä vastaan. Ja uskovat myös, kun ilmoitan, että tämä hauska on sitten loppu tähän kertaan. Eivätkä soittele sen jälkeen ja ruinaa revansseja.

Kirjoitin tämän jutun ihan tuoreeltaan, tänään oli taas "se" ilta.

• Tykkää
Reactions: Hekakoo
Olemme mieheni kanssa harrastaneet erilaisia ryhmäseksijuttuja jo kohta 20 vuotta. Kirjoitan omista kokemuksistani, en muiden arvosteltavaksi mutta kommentoida kyllä saa.

Olemme olleet avioliitossa 24 vuotta ja kummatkin heteroja, emme siis enään niin nuoria. Olemme kokeilleet toisen parin kanssa mutta siinä oli liian monenlaisia palikoita sovitettavaksi ja sopivaa paria oli äärettömän vaikea löytää. Luovuimme siitä osiosta.

Alkuaikoina kokeileimme myös 1 M+2N juttuja. Ne eivät minulle nyt varsinaisesti vaikeita olleet mutta en halunnut katsella kun mieheni harrasti seksiä toisen naisen kanssa. Kuuntelu toisesta huoneesta käsin kyllä kiihotti. Niistä luovuimme vähitellen. Naisten kanssa oli joskus ongelmia, heidän oli vaikea ymmärtää, että mieheni oli heille vain hyvä pano. Näitä juttuja meillä on nykyisin hyvin harvoin.

Nykyisin meillä on melko säännöllisesti, n. kerran kuukaudessa kolmas mies. Ryhmäseksi on vakiintunut tähän malliin. Se sopii miehelleni ja minulle. En mene mihinkään yksityiskohtiin mutta seksi on ihan normaali juttuja. Ei anaalia, eikä mitään sellaisia yhtäaikaa juttuja, koska niistä en pidä. En myöskään suutele koskaan vierasta miestä suulle, muualle kyllä.

Saan yhden tai kaksi orgasmia. Esileikeistä, kolmannesta pyörästä ja monista ympäristötekijöistä johtuen. Esileikkeihin kuuluu minulla jonkinasteinen fetissi pukeutua seksikkäisiin alusasuihin ja esiintyä niissä usein koko illan. Haluan tuntea sen kiihottavan ilmapiirin puolin ja kolmansin, ennen seksiä.

Kolmansien pyörien kanssa on välillä ongelmia, joten olemme miettineet etukäteen miten toimimme. Emme koskaan hyväksy humalaisia, "selvänä pesään" on ehdoton motto. Emme myöskään pidä samaa kolmatta pyörää kuin 3-4 kertaa maksimissaan, emme halua ystäviä tällä tavoin, vain seksiä.

Netti- tai lehti-ilmoituksella yleensä ne löydämme. Tansseista myös, mutta siinä on pystyttävä päättämään nopeasti, toisin kuin ilmoituksia selatessa, jolloin on aikaa harkita. Miehelläni on siinä suhteessa pelisilmää, hän saattaa bongata kolmannen pyörän melkein mistä vain. Nuoret miehet 20+ ovat parhaita ja... ainahan voi ottaa kaksi, niin on apumies ja varamies... hah...hah jos tuntuu liian nuorelta.

Nuorten poikien kanssa on helpompaa, tekevät mitä pyydetään, eivätkä uhoa tai vänkytä vastaan. Ja uskovat myös, kun ilmoitan, että tämä hauska on sitten loppu tähän kertaan. Eivätkä soittele sen jälkeen ja ruinaa revansseja.

Keskustelu - Kimallus

Joo oliskohan tämä tyttäresi.. ??

Voit laajentaa miehesi kanssa tätä nuorten miesten harrastamaa sekstailua.

Viimeksi muokattu:
Inhottavat trollit käy näemmä heti kimppuun, kun joku rohkea ihminen kertoo omista kokemuksistaan, kyllä on alhaista touhua, hävetkää trollit!

Minä ainakin arvostan sitä että ap avoimesti kertoo siitä, kuinka asiat heillä ovat toimineet kolmen kimpan suhteen. Uskon että hänen kertomansa voi olla avuksi monelle, jotka haluaisivat kokeilla kimppakivaa mutta eivät ole vielä uskaltaneet. Olisi hienoa jos "erikoisemmistakin" seksimuodoista voitaisiin käydä asiallista keskustelua ilman loanheittoa. Maailmaan kun mahtuu paljon muutakin kuin pelkkää (tylsää) vaniljaseksiä...

Jos kaksi aikuista ihmistä yhteisestä sopimuksesta haluaa järjestää seksielämänsä kumpaakin miellyttävällä tavalla ja kun ilmeistä on myös että "kolmannet osapuoletkin" asian hyväksyvät, miksi sitä lähteä tuomitsemaan. Ja edelleen , kun lakikaan ei tuollaista kiellä, niin on idioottimaista lähteä hokemaan omia estoisia käsityksiään palstalle.
Minä en tuollaiseen voisi suostua, mutta en myöskään halua olla heittämässä kiveä. Jutussa oli paljon hyvää, siististi ja asiallisentuntuisesti kirjoitettua tekstiä, ilman rivouksia, joita niitäkin tällä palstalla usein viljellään. Ja ehkä joillekin samanlaista harrastaneille tieto siitä, että eivät ole ainoita, vaan heidän kaltaisijaan on muitakin, tuon lukeminen lukeminen poisti turhaa häpeää ja syyllisyyttä.

Olisiko maailma mukavampi paikka elää, jos olisimme hiukan suvaitsevaisempi, myös tuon seksin saralla. Tuo aloittajan kertomus oman seksuaalisen käyttäytymisen muuttumisesta on luonnollista.
Ryhmäseksi ei ole mikään uusi keksintö, kyllä sitä on harjoitettu kautta maailman sivu. Teillä liitty tuohon harrastamaanne seksiin sinun osaltasi ekshibitionismia ( itsensä esittelyä eroottisessa tarkoituksessa ) ja myös efebofiliaa ( seksuuallista kiinnostusta nuoriin, ei kuitenkaan lapsiin ). Kummatkin ovat hyvin tavannomaisia ja muutuvat ongelmiksi vasta jos niistä syntyy pakkomielle ( addiktio ). Miehesi kohdalla tuollainen ryhmäseksin hyväksyminen on melko yleistä, ainakin fantasia tasolla.
Minun mielestäni, ja olen yhtä sun toista kokenut ja kuullut, tuo on ihan normi kamaa. kaikkien ihmisryhmien yleistä hyväksymistä te ette tule koskaan saamaan, sitä on turha odottaa, mutta kuten filosofi sanoi, mitä järkeä on lähteä etsimään ajatuksilleen ja teoileen kaikkien maailman ihmisten hyväksymistä.

Tjaa.. mikähän lienee kirjoittajan vaikutin ollut kirjoittamiseen? Ehkä vain saada jotain repäisevämpää keskustelua aikaiseksi. Itselleni miehenä on kyllä melko vaikeaa käsittää että mitä heteromies saa irti tällaisesta kolmannesta pyörästä? Vai onko niin että he ovat miehiä jotka suostuvat melkein mihin tahansa miellyttääkseen puolisoaan? Vai mistä he oikein tuollaisessa toispuoleisessa suhteessa nauttivat?

Olemme vaimoni kanssa harrastaneet kolmenkimppaa-viidenkimppaa useamman miehen kanssa mutta on eräs joka on ollut mukana jo yli 20 vuotta. Me haemme tutuista ystävistämme seksi kavereita, vaimoni on nainut kaikkien hyvien ystävieni kanssa, ja minä olen nainut hänen ystäviensä kanssa mutta kaikkein parhaiten nautimme kun kaksi tai kolme miestä tyydyttää vaimoani, mutta minä olen yleensä suurimmaksi osaksi naimassa vaimoani muiden miesten kanssa ja hienosti menee, mutta vaatii ettäparisuhde ja luottamus on kunnossa muuten en suosittele muille vaimoni nauttii täysin meidän kimppakivastamme joten kyllä naisetkin haluaa kimppapanoa.

Viimeksi muokattu:
Olemme vaimoni kanssa harrastaneet kolmenkimppaa-viidenkimppaa useamman miehen kanssa mutta on eräs joka on ollut mukana jo yli 20 vuotta. Me haemme tutuista ystävistämme seksi kavereita, vaimoni on nainut kaikkien hyvien ystävieni kanssa, ja minä olen nainut hänen ystäviensä kanssa mutta kaikkein parhaiten nautimme kun kaksi tai kolme miestä tyydyttää vaimoani, mutta minä olen yleensä suurimmaksi osaksi naimassa vaimoani muiden miesten kanssa ja hienosti menee, mutta vaatii ettäparisuhde ja luottamus on kunnossa muuten en suosittele muille vaimoni nauttii täysin meidän kimppakivastamme joten kyllä naisetkin haluaa kimppapanoa.

Laulussakin lauletaan "juna jyskyttää vanhaa ystävää"..Kyllä maailmaan mahtuu!

Viimeksi muokattu:

Miehenä olen ollut neljänkin lesponaisen luona kun haluava vaihtelua ja nuorta miestä/munaa.

Viimeksi muokattu:

Meitä on eukkojoen kanssa naisten ilta nneljän kanssa keskenään välillä mihin ukot ei osallistu. On tullut tavaksi että joku hommaa nuoren pojan srippariksi tai nykyään jos on hyvin varustettu poika naidaan sitä koko yö kiimassa porukassa. Mieheni on onnellinen kun olen hyvällä päällä paripäivää ennenkuin menen taas iltaa istumaan. Nyt on tullut viikottain tavaksi nähdä ja hommaa joku rattopoika seuraksi.

Viimeksi muokattu:
Meitä on eukkojoen kanssa naisten ilta nneljän kanssa keskenään välillä mihin ukot ei osallistu. On tullut tavaksi että joku hommaa nuoren pojan srippariksi tai nykyään jos on hyvin varustettu poika naidaan sitä koko yö kiimassa porukassa. Mieheni on onnellinen kun olen hyvällä päällä paripäivää ennenkuin menen taas iltaa istumaan. Nyt on tullut viikottain tavaksi nähdä ja hommaa joku rattopoika seuraksi.

Oletteko kokeillut mustaa kalua??

Viimeksi muokattu:
Me kokeiltinn parin vaihtoo ja muutakin, minä 17v nainen ja M 23v. Sitten tuli ero kun oli välillä mustis. Olen käynyt eri paikoissa kun ex säni. Nyt olen nauttinut vanhempien miesten kanssa sessioista missä olen ainut nainen. Pitävät kun kukkaa kämmenellä ja välillä naivat että taju lähtee. Olen varmaaan kyltymätön kun en saa tavallisesta suhteesta kaikkea irti. Se vaan on irstaan kivaa joskus olla himokkaiden vanhempien panopuuna niiinkun sanovat. Nyt on erottuamme Kokeiltua varmaan sata viiskymmentä miestä erillaisissa kokoonpanoissa. Kandee kokeilla jos haluttaa välillä.

Joskus matkoillani innostuin kokeilenaan mustaakin, mutta eka kerta oli pettymys. Toisella kerralla sain vain yhtä mutta sitäkin kiihkeää ja i s o a että oli vanhan pillu hellänä. Mieluimmin monta kun iso seiväs.

Minä kokeillut komeeta tummaa, itse halun jos olen lomalla nauttia kotimaisista (tai jostain) nuoremmista pojista tai miehistä mitä sattuu saamaan kun haluttaa. Reissussa on kiihottavaa antaa kun ei muut tiedä haluista, ja voi "panettaa" itseänsä niin monta kertaa kun haluu. Kyllä nuorilla riittää poveria kun viitsin illan aikana antaa kunnolla. Saa kuukauden lomalla joskus monta sessiota eri kokonpanoissa ja värisissä.

Viimeksi muokattu:
Rakkaani nauttia vieraasta naisesta ja kiihotun suunnattomasti itsekkin sitä naimista katsellessa.
On ihanaa istua rakkaani kasvoille ja nuolettaa samalla kun toinen nainen ratsastaa hänen kovalla kullillaan, nam nam....

Ihanaa lukea että toisilla kimpat onnistunut noin hyvin! Minulla meni hiukan pieleen 1m + 2n tapaaminen jota monta vuotta suunnittelin ja vihdoin sain toteutettua pari vuotta sitten.
Virheeni olivat että toinen nainen oli tuttu jolla tunteita mua kohtaan ja toinen siis vieras ja kuviota ei ollut tarpeeksi tarkasti puhuttu. Ainakin sen opin että seuraavalla kertaa kaksi vierasta naista ja hiukan tarkemmat pelisäännöt.
Saas nähdä koska alkaisi tuota suunnittelemaan, kun on tosi kova työ löytää asiallisia ihmisiä täältä maailmasta! :(

3 pyörä siis nainen meidän tapauksessa on hyvä perhetuttu, oikeastaan lapsuuden kaveri minulle ja hyvin tuttu myös miehelleni.

On helppo nauttia yhdessä kun kaikki tuntee toisensa hyvin myös muualta kuin seksikuvioista.

Monta vuotta on kimppailtu ja monta vielä on edessä.

Me kokeiltinn parin vaihtoo ja muutakin, minä 17v nainen ja M 23v. Sitten tuli ero kun oli välillä mustis. Olen käynyt eri paikoissa kun ex säni. Nyt olen nauttinut vanhempien miesten kanssa sessioista missä olen ainut nainen. Pitävät kun kukkaa kämmenellä ja välillä naivat että taju lähtee. Olen varmaaan kyltymätön kun en saa tavallisesta suhteesta kaikkea irti. Se vaan on irstaan kivaa joskus olla himokkaiden vanhempien panopuuna niiinkun sanovat. Nyt on erottuamme Kokeiltua varmaan sata viiskymmentä miestä erillaisissa kokoonpanoissa. Kandee kokeilla jos haluttaa välillä.
vielälään
En haluu myöntää vieläkään että olem monen kanssa samaanaikaan. Muttta vaikka olen 21v ja eroyyyuani olen kiiihottunut kun vieraat miehet naivat kunnolla, joskus vanhemmatkin ukot mutta kun haluttaa antaa tehdä että saan tarpeeksisit'"sitä".OOnko kauhee.

Viimeksi muokattu:
vielälään
En haluu myöntää vieläkään että olem monen kanssa samaanaikaan. Muttta vaikka olen 21v ja eroyyyuani olen kiiihottunut kun vieraat miehet naivat kunnolla, joskus vanhemmatkin ukot mutta kun haluttaa antaa tehdä että saan tarpeeksisit'"sitä".OOnko kauhee.

Joo oot kauhee!Jatka samaan malliin!Syökää,juokaa,naikaa,on vähän aikaa!

Viimeksi muokattu: