Nainen ja Hevonen

  • Viestiketjun aloittaja Jussi
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Voi hemmetti... kait siinä ravihevosen kärryillä kylmissään istumisessa jotain seksuaalista oli, kun harvemmin sinne selkään päästiin.
Sitten se vasta juhlaa oli :p Monesti hevonen vei, minä vikisin...
 
velijmikko
miettinyt aivan samaa asiaa kuin jussi. aivan ensimmäiseksi täytyy pointata että tää on takuulla äärimmäisen vaikeasti lähestyttävä aihe, ja teidän naisten ei missään nimessä tule loukkaantua näistä "provosointiyrityksistä" vaan voitte nyt rehellisesti avautua ihan empiirisen tutkimuksen nimissä, ja kun sen anonyymisti täällä voitte tehdä, niin miksikäs ei?

minä en ollut ikinä aikaisemmin ollut hevosihmisten kanssa tekemisissä eikä moinen "likainen?" ajatus naisten ja hevosten välisestä ystävyydestä olisi varmasti koskaan mieleeni juolahtanutkaan, ei ennenkuin eksyin tosiaan ystävättäreni mukana tallille.. en halua tässä mennä sen tarkempiin yksityiskohtiin, mutta kiinnostaisi tietää puhuvatko teidän kokemuksenne mukaan hevostytöt tavallista enemmän "suurista kaluista" ja eräänkin siitosorin merkitys talliyhteisölle tuntuu olevan hämmentävä eriarvoinen muihin hevosiin verrattuna, siis häntä rakastetaan ja paljon.

entä poikkeavatko hevostytöt seksuaalikäytöksellään muista tytöistä. minun kokemukseni mukaan nimittäin eroavat huomattavasti, ja tämä ero on äärimäisen hieno juttu, miten ikinä se sitten toimiikin niin hevoset saa naisista esiin sellasia puolia jotka kelpaa kyllä kiitos mulle.

tämän kaltainen yhteys on takuulla olemassa, onko se sitten emotionaalinen, psyykkinen tai fyysinen.. haluaisin saada lisätietoa. olen tästä löydöksestä lähinnä huvittunut ja vähän hämmentynytkin :)

mitä tulee poikiin, se ei ole se mopo vaan se soitin, sitä näppäillään ;)
 
"sipsi"
Huoh hoh hoijakkaa...

Kysyisin tuolta tyttäreltä, joka ratsastanut kohta 8v, tällä hetkellä omaa ponia päivittäin - se on vaan nyt siinä iässä, että ei tahdo puhua moisista asioista :( Uskon, että treenaavat jo sen verran kovaa, ettei siinä palhon seksuaalisia tunteita ehdi ajatellakaan, ainakaan isojen esteiden radalla. Ja aika p(ot)askalta tuo juttusi minustakin kuulostaa :(
 
....
Miten Jussi selittää sen, että 1v lapsi ihastuu hevoseen ja on sitten ihan hulluna niihin? Se tuskin sitä seksuaalista hommaa kykenee ees aattelemaan hyvin, hyvin pitkiin aikoihin.

Samoin kun se vallantunteminen pikkulapsen kohdalla.. eip, en usko. Muut eläimet on jees, mut hevoset on ihan ykkösiä, ollu ihan kokoajan.
 
"sipsi"
"poikkeavatko hevostytöt seksuaalikäytöksellään muista tytöistä. minun kokemukseni mukaan nimittäin eroavat huomattavasti, ja tämä ero on äärimäisen hieno juttu, miten ikinä se sitten toimiikin niin hevoset saa naisista esiin sellasia puolia jotka kelpaa kyllä kiitos mulle."

Anteeksi, mutta kuulostaa "yrjöttävälle." Meidän tallilla nuo hevostytöt ainaskin on ihan lapsia vielä... En osaa niille mitää seksuaalikäytöstä ajatellakaan - outoa, että ajattelet noin :(

Olen sitten vissiin ihan tosi tosi kalkkis :( mutta minä en tuossa harrasteessa näer seksuaalisuutta sen enempää, kuin, hmmm, vaikkapa pitsinnypläyksessä tai postimerkkien keräilyssä... :(
 
Vit**, kun oli tänäänkin taas niin eroottista hommaa, että ihan jälkihikeä pukkaa. Tuolla 22 asteen pakkasessa juosta 90-luvun toppahaalari päällä karanneita hevosia kiinni, kahlata niiden kanssa vyötäröä myöten lumessa pitkin peltoja, ja solmia sormet sinisenä sähkölankoja kasaan.

Ja ihan siinä pöksyt kostui, kun taas talikoin sitä hevonpaskaa kärrytolkulla. Ja jos joku jotain muuta luuli, niin ihan hikeä se kosteus vaan.

Ja siitä vasta kicksit sainkin, kun väistelin traktoreita ja ooppeleita kylätiellä tamman selästä käsin. Sormet jäässä, varpaat jäässä, nenä jäässä, reidet jäässä, satulakin sen verran jotenkin kohmeinen että ihme kun ei ole perskannikat ruvella. (Jos se jollekin on epäselvää, niin hevosen selässähän ei istuta rämemajava satulaa vasten, vaan nimenomaan ne samat perskannikat, joilla tuoliinkin istahdetaan.)
Mutta se nyt vaan on niin, että kun noiden kopukoiden kanssa viihtyy, niin se on sitten viihdyttävä kelillä kuin kelillä.

Hyvällä kelillä on tietysti mahtava fiilis painella menemään kiitolaukkaa vaikka sänkipelloilla syksyllä. Silloin muuten istutaan ahteri ylös satulasta ja jalustinten varassa, missä ne eroottiset vibat silloin pitäisi tuntua? Onks se se, kun ne satulan polvityynyt vähän tärisyttää jalkoja??

Mutta mistäs mä mitään tiedän, tehkää nyt vielä joku lesboanalyysikin, mä omistan nimittäin vaan tyttöhevosia.

Mulla on mies sitä varten, että voin sen kanssa toteuttaa seksuaalisuuttani. Hevosten kanssa hengailen kyllä kaiken työ-, ja ylimääräisen vapaa-aikani, mutta en tässä n. 20 vuoden aikana ole siitä hommasta mitään seksuaalista tyydytystä saanut...
 
"hmm"
[QUOTE="late";24876686]no onko ne heppatytöt sitte lesboja jotka omistavat tamman? toi sun teorias kusee jussi :)[/QUOTE]

Juuri näin. Monet heppatytöt tykkää enemmän tammoista. Hevosessa voi tyttöjä viehättää se voima ja valta, mutta EI se kalu. On hyvin miesmäistä ja miehille tyypillisen peniskeskeistä ajatella että se on se valtava kalu. HUOH.

Tällä teorialla hevosia harrastavat pojat olisivat sitten homoseksuaaleja?

Hmm, mä olen pienestä pitäen tykännyt kissoista enemmän kuin mistään. Mitähän se sitten kertoo mun seksuaalisuudesta? Himoitsen herneenkokoisia karvaisia kulkusia? Juu ei.
 
mämämä
Haha... :D
No, onhan tota kuultu miehistä, jotka uskovat, että naisesta tuntuu pyöräily hyvältä, tai side housuissa hieroo mukavasti..
Ja olenpa kuullut kaverista joka oli niin mustis, että kielsi eukkoa käyttämästä tamponeja..

Mutta toisaalta, onhan sitä ihmisiä, jotka ovat rakastuneita eiffeltorniin, autoon tai kirkon kaiteeseen, ja "sekstailevat" näiden kanssa, joten kai se selittää, jos joku yksittäinen akka noin myöntäisikin..
 
koirakaima
En ole ikinä ratsastanut, mutta isoja koiria olen harrastanut esiteini-ikäisestä asti. Maailman suurimpia koirarotuja. Pystyn ymmärtämään aloittajan väitettä pieneltä osin. Tietysti minun kokemukseni kohdistuu isoihin koiriin, ei hevosiin, mutta isosta eläimestähän tässäkin on kysymys. Ison koiran, etenkin uroskoiran näkeminen aiheuttaa minussa sellaisen "vau"-reaktion. Ei, en kiihotu, mutta ajattelen mielessäni lapsenmielisesti jotain "Kylläpäs tuosta kalusta olisivat monet narttukoirat mielissään" tyylistä.

Ajatuksiini ei ole tullut mitään sellaista, että minä ihmisenä, naisena voisin siitä tyydytykseni saada. Tuota lähin oleva ajatus on ollut haikailla saman kokoluokan kalua ihmiseltä, se vasta olisi jotain. Missään vaiheessa en siis itse himoitse juuri sitä koiran penistä, vaan olen ainoastaan vakuuttunut sen koosta ja korkeintan mietin miten vakuuttava saman kokoluokan elin olisi ihmistenkin keskuudessa.

Toinen ehkä jollakin tapaa seksuaalinen ajatus isohin koiriin liittyen on se vallantunne. Minä koen itseni seksikkääksi hallitessani isoa koiraa. Se tieto siitä mitä kaikkea nuo isot koirani voisivat minulle tai muille ihmisille halutessaan tehdä, mutta eivät tee, koska ne ovat henkisesti minun vallassani, on valtaa ja valta on seksikästä. Voin hyvin myöntää tämän kappaleen asian olevan suurimpia syitä sille, miksi olen aina harrastanut isoimpia mahdollisia koiria, vaikka samat temput noin käytännössä onnistuisivat pienimmiltäkin roduilta.
 
Löytyy myös vastaava "tilastollinen poikkeama" jalkapallon ja jääkiekon suhteen pojille. Tulkitaanko tämä samalla logiikalla piilevän homouden ilmaukseksi, joka sitten teini-iän jälkeen väkisin tukahdutetaan?

Entäs se suuri enemmistö tyttöjä, joka alkaa ratsatuksen 4-8 ikävuoden välillä? Menevätkö nelivuotiaat Jussin oletuksen mukaan tallille saadakseen seksuaalista tyydytystä? Päteekö sama esim. muskariin, satujumppaan ja kirkkokuoroon?

:D
 
vierailija
Hohoijaa mitä sontaa...
Yleensä en kirjoittele tällaisille keskustelu palstoille mutta tämä Jussi sai sappeni kiehumaan siihen malliin ettei porina hetkessä lopukkaan...
Itse olen harrastanut ratsastusta alle koulu ikäisestä asti enkä ikinä oo kokenut että se millään tavalla liittyisi seksuaalisuuten. Jussi ei varmasti ole itse koskaan ratasatanut tai tiedä hevosista ylipäätään yhtikäs mitään. Hyvin monet (varsinkin miehet) jotka eivät harrasta ratsastusta luulevat että ratsastaessa haarus hankaa jotenkin ihanasti siihen satulaan, ja paskan marjat ei siinä mikään hankaa, kannatta kokeilla niin tietää ainakin mistä puhuu eikä turhaan tule tänne päätään aukomaan.
Ratsastus on hyvä harrastus eikä kannata epäröidä ratsastuksen kokeilemista koska joku Jussi liittää sen seksuaalisuuteen ja miehen korvikeisiin ja saanen vielä sanoa että hyvien harrastusten (oli se sitten ratsastus tai mopojen rassaaminen tai ihan mitä tahansa siltä väliltä) parissa kasvaa tasapainoisia, suoraselkäisiä ja oikeudenmukaisia nuoria joilla on hyvä tulevaisuus.
 
vierailija
Ei hitto, meidän luokalla ainoa ratsastaja oli aikoinaan poika, pitääkö mun nyt soittaa sen vaimolle että se on kieroutunut perverssi :'D joo tiedän kyllä että toi ei ole kovin iso otanta, mutta suurin osa siitä hevoshehkutuksesta on opittua käytöstä. Ja olen lukenut Desmond Morriksen kirjoja, ihan hirveetä kuraa. Tai no, mitä muuta etuoikeutetulta valkoiselta mieheltä voisikaan odottaa.
 
Sen verran myönnyn, että joo, ratsastuksessa raippa tuo mulle (aina!) seksuaalisia väristyksiä mutta eeeivät ne kyllä miltään osin kohdistu hevosiin. Sillä mä haluan sivellä ihmispakaroita.

Mä vertaisin ennemmin tyttöjen heppaintoilua poikien mopoharrastukseen. Tuntuu kivalta kun menopeli tottelee ja huomaa osaavansa päivä päivältä enemmän.
 
vierailija
itse olin koulussa ensimmäisestä ratsastuskerrasta olin noin 8vuotias. asiassa ei ollut mitään seksuaalista, vaan sitä, että olin ylittänyt itseni ja osasinkin istua selässä. sama tunne varmaan jää pienille pojille joiden isit ostaa pentuna crossipyörän, tuskin kyse on siitä että tärisee kivasti _siellä_?




Myöhmmin halusin edetä lajissa huipulle, mikä valitettavasti ei onnistunut vanhempieni varattomuudesta johtuen.
Nuorena hevosten hoito ja ratsastus olivat ainoat asiat missä olin hyvä. Tytöt ovat empaattisempia kun pojat, tytöt eivät tyydy metallikasaa kiillottelemaan, vaan kaipaavat harrastuksensa kanssa vuorovaikutusta, täten näkisin että hevosen kiillottaminen kisoja varten on luonnollisempi tytöille.
mulle siis ratsastus on urheilulaji jossa haluan kehittyä aina paremmaksi kyse ei ole muusta. tai ainekaan _SIITÄ_
 
vierailija
Tervehdys

Kasvaessani teini-ikäiseksi huomasin että huomattava osa ikäisistäni tytöistä innostuivat hevosista, he kävivät talleilla ja hoisivat hevosia ilmaiseksi, vastineeksi he saivat ratsastaa niillä ilmaiseksi.

Jälkikäteen huomasin että jos verrataan kaikkia mahdollisia harrastuksia mitä tytöt ja pojat voivat valita, huomaamme normaalia hajontaa eri harrastusten ja lasten iän välillä, mutta yhden ´harrastuksen´ kohdalla on jotain epänormaalia. Lähestyessä puberteetti ikää tyttöjen ´harrastus´ hevosten kanssa lisääntyy _huomattavasti_.

Itseasiassa niin paljon että sitä ei voida selittää normaalilla, lasten iän/kulttuurin/harrastusten välillä tapahtuvan vaihtelun ja hajonnan avulla.

Ainoa asia mikä näyttää korreloivan tämän oudon tapahtuman kanssa on se kun nuori tyttö alkaa kehittymään ´naiseksi´.

Desmond Morrisin sanoin
"sitting with legs astride a rhythmically moving horse undoubtedly has a sexual undertone."

Ei voi väittää että tämä olisi edes tietoista, mutta tosiasiat puhuvat puolestaan.

Kuinka moni täällä olevista naisista jotka ovat ´harrastaneet´ hevosia, voi olla rehellinen ja myöntää kokeneensa jotain jota voi vain kuivailla seksuaalisuudeksi, hevosen kanssa. ?


Jäikö se pelkästään ajatuksen tasolle?
Koitko jonkin fyysisen seksuaalisen reaktion ratsastaessasi hevosella.?
Oletko kenties vienyt tämän ajatuksen pidemmälle ja jäänyt muiden lähdettyä tallille ´siivoilemaan´.?

Entä sinä joka et ole ´harrastanut´ hevosia, olet varmasti ajatellut asiaa joskus nähdessäsi hevosen laitumella ja televisiossa, miksi ei myöntää sitä? Miksi kirkua ryhmäpaineen alaisena "tuo on pervoa! ".

Miksipä ei irtautua vuosisatoja vanhasta tukahtuneesta seksuaalisuudesta ja käydä ´pyörähtämässä tallilla´? Kokeilla miltä se puolimetrinen aisa tuntuu kädessä ? Sitähän sinä kuitenkin haluat, kaiken sen "minä olen vastuuntuntoinen moraalinen aikuinen nainen" näytelmän jälkeen.

Ainoa mikä ylittää naisen tekopyhyyden tässä asiassa on heidän kykenemättömyydensä myöntää jotain sellaista mikä voisi jonkun muun mielestä olla ´pervoa´, tai sairasta. Pari siiderin jälkeen tirskutaan ´muiden tyttöjen´ kanssa penisten koosta, mutta sanomatta jää se muisto, siellä tallilla silloin 15 vuoden ikäisenä kun näit Orin jalkonevälissä massiivisen aisan ja halusit pöksyt märkänä ottaa sen käteen.

Osoittaako tämä posti peniskateutta ? Ei toki vaikka sinä, rinnat uhkuen, haluaisit sanoa niin vastauksessasi. Ajattele tätä mahdollisuutena vapaasti ilmaista itseäsi ja todellisia halujasi. Myönnä todellinen luontosi...se että sinä olet vain Kalun kipeä narttu.


Terveisin ööö
Ööö blä
 
vierailija
Tottakai ratsastamisessa on eroottisia vireitä.

On valitettavaa, että vain rikkaat pääsevät niitä kokemaan. Köyhät joutuvat istumaan tärisevän pesukoneen päällä.
 
vierailija
Kyllä mulla ratsastaissa saa monta kertaa ja astutus lypsy penkillä mua pantu monesti hevosen kulleja monen kokosi mut mies yleensä apuna. Ihanaa on ollut ja totuttua luottamus kaiken a ja o.
Sitten myös nuorena monen esti kepoarilla hankasin orgguja. Yleensä julkisesti pimpin päällä vartta kosketin ja ite orggu salaa kun alkoi tulla.. Jokainen nainen kepoarin ymmärtää..
 

Yhteistyössä