nainen istuu päällä

• Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
minä
minua kiihottaa kauheasti ajatus että nainen istuisi päälläni. yksi fantasiani on että esim. nimeltämainitsematon idols kisan voittanut rehevä nainen istuisi rintakehäni päällä kasvot jalkoihini päin siten että voisin samalla katsella hänen pakaroitaan ja tuntea hänen painonsa päälläni.

myös kaikenlaiset painiasennot olisivat mukavia. vaikka että nainen puristaisi päätäni reisiensä välissä.

onko yhtään naista joka on tehnyt näin tai tekee?

Minnel
Päällä istun,mutta en puristele miehen päätä jalkojeni väliin. Paras tapa ainakin mulle on ratsastaa kasvot miehen varpaisiin päin. Vielä parempaa ratsastaa kyykyssä....menee syvälle ja sillä lailla kuin itse haluaa. Osuu juuri sinne minne pitääkin.

Mammamia minä Missi tahdon sinua
Minä voisin istua sinun päälläsi niin,että pikku pimppani olisi kiinni sinun huulillasi.Saisit toki tulla reisienikin väliin ja puristaisin sinua mielelläni.Voisin myös istua kasvoillesi.Olen n.100 kiloinen neitsyt.Vaalea pitkä tukka ja isot rehevät tissit.Myös peppuni on hyvin muodostunut ja tietysti se Venusalueeni on tulinen ja mehevä.Suostutko? -Saat askarrella sormillasi pimperossani.Pitäisin siitä kovasti.Olen myös hyvin kiihkeä rakastajatar.Voisin pyllistää sinulle ja näyttää koko ihanuuteni puutarhan.Otetaanko kiihkeä sessio?

siivooja_m
Alkuperäinen kirjoittaja Mammamia minä Missi tahdon sinua;9888777:
Minä voisin istua sinun päälläsi niin,että pikku pimppani olisi kiinni sinun huulillasi.Saisit toki tulla reisienikin väliin ja puristaisin sinua mielelläni.Voisin myös istua kasvoillesi.Olen n.100 kiloinen neitsyt.Vaalea pitkä tukka ja isot rehevät tissit.Myös peppuni on hyvin muodostunut ja tietysti se Venusalueeni on tulinen ja mehevä.Suostutko? -Saat askarrella sormillasi pimperossani.Pitäisin siitä kovasti.Olen myös hyvin kiihkeä rakastajatar.Voisin pyllistää sinulle ja näyttää koko ihanuuteni puutarhan.Otetaanko kiihkeä sessio?
Mammamia olisi ihan heti valmis jos vain vielä saat tämän viestin niin laita meiliä siivoojamies (at) suomi24 . fi

Yhteistyössä