Nainen ilman ajokorttia ei tule koskaan olemaan oikeasti vapaa ja riippumaton miehestään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Louise
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Louise

Vieras
Kyllä nykymaailmassa pitää olla ajokortti ja ajotaito. Olisi kamalaa, jos joutuis ukolta viemisiä ja tuomisia pyytelemään. Ajakaa naiset kortti heti, kun se on mahdollista.

silloin kun olin YH niin pärjäsin mainiosti julkisilla, ei ollu miestä jolta pyytää kyytiä, sama tahti jatkuu nytkin, mä menen, jos menen niin julkisilla, eri asia jos mies on kotona ja lapsi sairastuu pahasti niin äkkiä lääkäriin, tai jos menemme yhdessä kauppaan. Mutta pärjään mainiosti julkisilla. Tosin haluan kyllä ajokortin, tällä hetkellä vaan vaikea siihen on rahaa laittaa

Alkuperäinen kirjoittaja Louise:
Alkuperäinen kirjoittaja jepajee:
niin kun noi julkiset ei kulje eikä jalat toimi ollenkaan.

no eipä juuri kulje. ja haepa viikonlopun ostokset jalan tai bussilla isolle perheelle.

niin no, kyllä sekin onnistuu, ja mä olen onnistunut kolmen lapsen tai neljänkin kanssa julkisilla

mutta, kyllä jos isompi satsi ostetaan niin ukko lähtee mukaan, mutta jos ukolla on töitä niin pakko tehdä yksin

En ikinä menisi autokouluun. Mä pelkään autossa niin paljon, on siis parempi että mä istun pelkääjänpaikalla silmät kiinni ja suu käy ;)

Helsingissä ei tarvitse autoa kun bussi menee lähes oven edestä ja metrolla pääsee.

Alkuperäinen kirjoittaja Louise:
Alkuperäinen kirjoittaja jepajee:
niin kun noi julkiset ei kulje eikä jalat toimi ollenkaan.

no eipä juuri kulje. ja haepa viikonlopun ostokset jalan tai bussilla isolle perheelle.

oikeesti vapaa ja miehestään riippumaton nainen joutuu kuitenkin tekemään ne ostokset ja vielä isolle perheelle? :whistle: Aidosti miehestään riippumaton passittaa sen miehen välille sinne markettiin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Just. Entäs kun miehelläkään ei ole korttia :D

no ei kai kukaan ota äijää jolla ei oo korttia :o

No kyllä mä ainakin mieheni vähän muilla perusteilla valitsin. Hyvin ollaan pärjätty, vaikka vain minä toistaiseksi ajan. Eipähän tarvitse kinata siitä, kumpiko tarvitsee autoa :laugh:

No, kieltämättä mä oon vähä kateellinen autoileville naisille :ashamed: Varsinki, jos ne osaa suunnistaakki......

Mulla on kyllä ajokortti, mutta niin pitkä aika autolla ajamisesta, että oon jo ummikko.

Mutta mä oon niin tottunu pärjäämään ilman, että se ei ole mikään ongelma. Toki välillä ajatellu, että oishan se kätevää, äkkiä hurauttaa paikasta toiseen.

No, ja miehestä oon riippuvainen sen verran, että ohan se luksusta välillä päästä autolla :D

Yhteistyössä