Nainen alko syyttelemään kassajonos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulee ihan mieleen yksi kaverin naapuri, saattaa huudella mitä tahansa, välillä ihan mukava, välillä taas huutelee h**raksi... mutta tällä ihmisellä on mielenterveydellisiä ongelmia, niin varmaan tällä kassatapauksellakin. :(

Mulle kerran alkoi muuttaessa mummeli tiuskimaan kun hissi oli ylhäällä.
Olin lastannut alhaalla hissiä ja pistin yläkertaan lastin. No, kun purkasin autosta kamaa, tää nainen kerkesi tilaamaan hissin ennenkuin porukka ylhäällä kerkesi hätiin.
Sitten tän mummelin piti odotella ja kyllä meni nokka nyrpeäksi. Hän tiuski mulle aikansa hissistä ja muutoista ja siitä että meidän ei pitäisi varata hissiä omaan käyttöömme.
Aikani jaksoin vastata nätisti, mutta kiivasluontoisena paloi hihat parissa minuutissa.

Siinähän meille nousi suukopu ja sain mummelin loukkaantumaan pahasti kun totesin että kyllä tuossa iässä luulisi osaavan odottaa.
Lopulta puhisi vain että olen hävytön.
Vastasin, että jos se sanelee mulle hävyttömiä, ei pidä odottaa että kauaa jaksaisin kuunnella tollaista shittiä.

Mulla myös kokemuksia kaikenlaisista pässeistä...nykyisin vain sanon tuollaiseen rauhallisesti, että minä en ala taistella alemmantason kansalaisten kanssa ja poistun. Rumasti sanon juu....tiedän.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisin veikata että kyseessä oli +50v nainen, jonka pitää kaupassa pönkittää huonosti menevää kotielämää haukkumassa muita. Niitä meinaan kauppoihin mahtuu.
Aikoinaan olin töissä huoltoaseman kahviossa ja kamalin asiakas oli juuri tuo +50v nainen.

Joku 5-6-kymppinen oli.

Minä kun kerran erehdyin kysymään apua vanhemmalta naiselta, kun kaupan kahden rappusen takia piti nostaa vaunuja ja pitää ovea samaan aikaan auki, että "anteeksi voisitko pitää hetken ovea auki", niin sain vihaisen haukkuryöpyn niskaani että kun meikäläiset (=varmaankin nykyajan äidit?) saa niin paljon tukia niin kyllä pitäis yhdestä ovesta selvitä.

Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Olisit sanonut vaan et haista akka vittu.

Näin minä olen joskus hieman vastaavassa tilanteessa toiminut. Kun ei äly pakota toista osapuolta niin itsekin voi laukoa ihan mitä sylki suuhun ekaksi tuo :laugh:

No mä en taas ikinä itse voisi alentua tollaseen kielenkäyttöön... Kertoisi musta jotain mitä en ole... Eli alempaa, kouluttamatonta sosiaaliluokkaa? White trashia?

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Minä kun kerran erehdyin kysymään apua vanhemmalta naiselta, kun kaupan kahden rappusen takia piti nostaa vaunuja ja pitää ovea samaan aikaan auki, että "anteeksi voisitko pitää hetken ovea auki", niin sain vihaisen haukkuryöpyn niskaani että kun meikäläiset (=varmaankin nykyajan äidit?) saa niin paljon tukia niin kyllä pitäis yhdestä ovesta selvitä.
Voi hitto.

:o :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tulee ihan mieleen yksi kaverin naapuri, saattaa huudella mitä tahansa, välillä ihan mukava, välillä taas huutelee h**raksi... mutta tällä ihmisellä on mielenterveydellisiä ongelmia, niin varmaan tällä kassatapauksellakin. :(

Mulla oli myös aikanaan tuttu. Tosi kiva nainen.. mutta tällä oli skitsofrenia ja välillä se huoritteli sen takia. Se ei sillä hetkellä tunnistanut mua vaan näki jotain omiaan.

kanssa noita skitsofrenia ihmisiä.mm. nainen juoksenteli alasti talvella jalkakäytävällä että synnyttää,oli vaan menkat mutta luuli synnyttävänsä.huuteli ihmisille mitä tahansa.jätti lääkkeet ottamatta niin tuli noita oireita.
niin ja pääsi muuten hoitoon kun alasti kaduilla juoksenteli.

Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
Mulle kerran alkoi muuttaessa mummeli tiuskimaan kun hissi oli ylhäällä.
Olin lastannut alhaalla hissiä ja pistin yläkertaan lastin. No, kun purkasin autosta kamaa, tää nainen kerkesi tilaamaan hissin ennenkuin porukka ylhäällä kerkesi hätiin.
Sitten tän mummelin piti odotella ja kyllä meni nokka nyrpeäksi. Hän tiuski mulle aikansa hissistä ja muutoista ja siitä että meidän ei pitäisi varata hissiä omaan käyttöömme.
Aikani jaksoin vastata nätisti, mutta kiivasluontoisena paloi hihat parissa minuutissa.

Siinähän meille nousi suukopu ja sain mummelin loukkaantumaan pahasti kun totesin että kyllä tuossa iässä luulisi osaavan odottaa.
Lopulta puhisi vain että olen hävytön.
Vastasin, että jos se sanelee mulle hävyttömiä, ei pidä odottaa että kauaa jaksaisin kuunnella tollaista shittiä.

NO, mä olen kyllä tässä muuttoasiassa eri mieltä. Kyllä sitä hissiä siinä talossa muutkin tarvii kuin se muuttaja. Valitettavasti. Kohteliasta on viedä valmiiksi ilmoitus alas että muutan silloin ja silloin, käytän hissiä. Kärsivällisyyttä kiittäen,XXX

meillä kanta-asiaakkana vastaavanlainen asiakas,valitettavasti :/ koskaan ei tiedä mistä päin tuulee ja saa aina silkkihanskoin kohdella,että välttyy siltä räyhäämiseltä ja huudolta..osansa saa niin muut asiakkaat kuin työntekijät :|

kaikenlaisia ihmisiä :o itse olen valitettavasti niin herkkä että pahoittaisin mieleni tuosta pahasti tai reagoisin väkivaltaisesti. onneksi ei ole sattunut kohdalle...

Kyllä tuollaisia ihmisiä on. Ja muuten, entisenä kassatyöntekijänä voin kertoa, että siinä loppuvaiheessa menee helposti kamat sekaisin, jos tavaraa on hihnalla paljon ja etenkin jos sitä pinotaan päällekkäin, vaikka aluksi jättäisi väliäkin kunnolla. Katsokaas, kun siinä kohtaa kun niitä luetaan laitteessa, niin se on se pullonkaulakohta, jossa hihna viimeistään pysähtyy ja pinotut tavarat eivät sujuvasti kulje.

Olipas kipakka mummeli =( Meille kävi niin, että oltiin mun pojan kanssa kävelyllä, ja jostain tuli kauhia lannoitteen haju, meitä vastaan tuli vanhempi mies, joka sanoi että "kylläpä täällä haisee paska, vai tekö täällä haisette?" Mä olin aivan huuli pyöreenä, en keksinyt mitään vastausta kyseiseen kommenttiin...

Yhteistyössä