M
milla
Vieras
mulla oli ostoksina hk-sininen, margariini, 2 pakettia leipää, sipuleita, raejuusto. jugurttilitra, banaaneita, perunoita, sipsejä jne. Edelläni oleva nainen makso just ostoksiaan ja alko työntää mun ruokia taaksepäin. Ei laittanut kapulaa vaan työns ja työns ja margariini tippu jo hihnalta. olin ottamassa kapulaa kiukkusen näkösenä ni tää tarttuu kapulaan ja riuhtoo sitä mun kädestä. Sanoo että kyllä sun ruuat erottaa muutenkin, en koskaan ostas tuollasta ruokaa, laita ne sinnepäin!!!
Kassakin oli h.moilasena ja sano naiselle että kyllä hän tietää jo missä rahja menee että antakaapa toisen tavaroiden olla. Se ämmä rauhottu vähäksi aikaa ja makso kortilla tavaransa. Mutta se pakkasi hitaasti ja mulkoili mua vihasesti, menin sen viereen pakkamaan ni alko tuuppimaan ja sano että kyllä huomaa mitä teillä syödään. Sanoin että pitää päänsä kiinni ja lähdin menemään. Tuli viel ulos perässä ja hjuusi että " kyllä tuollanen roskasakki on sitä mitä se syö! Mahdutko edes autoos läski!"
Lähdin ja itku tuli, mutta vitutus oli päällimmäinen tunne.
Painan muuten 60kg, vaikka ei liitykään tähän.
Kassakin oli h.moilasena ja sano naiselle että kyllä hän tietää jo missä rahja menee että antakaapa toisen tavaroiden olla. Se ämmä rauhottu vähäksi aikaa ja makso kortilla tavaransa. Mutta se pakkasi hitaasti ja mulkoili mua vihasesti, menin sen viereen pakkamaan ni alko tuuppimaan ja sano että kyllä huomaa mitä teillä syödään. Sanoin että pitää päänsä kiinni ja lähdin menemään. Tuli viel ulos perässä ja hjuusi että " kyllä tuollanen roskasakki on sitä mitä se syö! Mahdutko edes autoos läski!"
Lähdin ja itku tuli, mutta vitutus oli päällimmäinen tunne.
Painan muuten 60kg, vaikka ei liitykään tähän.