Nainen alko syyttelemään kassajonos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

milla

Vieras
mulla oli ostoksina hk-sininen, margariini, 2 pakettia leipää, sipuleita, raejuusto. jugurttilitra, banaaneita, perunoita, sipsejä jne. Edelläni oleva nainen makso just ostoksiaan ja alko työntää mun ruokia taaksepäin. Ei laittanut kapulaa vaan työns ja työns ja margariini tippu jo hihnalta. olin ottamassa kapulaa kiukkusen näkösenä ni tää tarttuu kapulaan ja riuhtoo sitä mun kädestä. Sanoo että kyllä sun ruuat erottaa muutenkin, en koskaan ostas tuollasta ruokaa, laita ne sinnepäin!!!
Kassakin oli h.moilasena ja sano naiselle että kyllä hän tietää jo missä rahja menee että antakaapa toisen tavaroiden olla. Se ämmä rauhottu vähäksi aikaa ja makso kortilla tavaransa. Mutta se pakkasi hitaasti ja mulkoili mua vihasesti, menin sen viereen pakkamaan ni alko tuuppimaan ja sano että kyllä huomaa mitä teillä syödään. Sanoin että pitää päänsä kiinni ja lähdin menemään. Tuli viel ulos perässä ja hjuusi että " kyllä tuollanen roskasakki on sitä mitä se syö! Mahdutko edes autoos läski!"
Lähdin ja itku tuli, mutta vitutus oli päällimmäinen tunne.
Painan muuten 60kg, vaikka ei liitykään tähän.

:o :o :o :o *sanaton*

:hug: :hug: :hug:

olipas siinä helevetin törkiä ihminen. mitä ikäluokkaa mahto olla, jos saan kysyä? miulla on ihan vakiovastaus nuille tuommosille kiukkuperseille: etkö oo saanu viikkoon munaa vai minkä takia vittuilet?

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Provo. Ei noin naurettavia ihmisiä ole.

Kumpi? Ap vai nainen kaupassa? :xmas:
Kyllä vaan tollasia mulkkuja on, itse asiassa heit löytyy yllättävänkin paljon.

Siis ap. Tuo meni jo liiallisuuksiin että nainen olisi ovelle tullut huutelemaan jotain "Mahdutko edes autoosi saatanan läski" -kommentteja. En usko.
Ilman tuota olisi mennyt läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

kyllä niitä vain on. itekki monasti tuommosiin törmänny.

samoin, yks on kerran huutanut mulle, kun en päästänyt työpaikalleni sulkemisajan jälkeen, että enkö minä tiedä että hänellä on RAHAA!!!!
no, voi voi, suomessa rahallakaan ei pääse kauppaan jollei omista sitä kauppaa itse....

:o :o :o

Mulle kanssa yks ämmä huusi tai kassalle se huusi...ostin hänen jälkeensä kengät ja sormikkaat,nainen pakkas kamojaan siinä ja mä oletin että kassa oli laittanut mulle muovikassin,kassi oli mun puolella hihnaa kun pakkasin,en siis ostanut kassia mutta joskus esim.vaatteiden mukana tulee ilmatteeks kassi..no aloin pakkaamaan kenkiä sinne kassiin,lähin kävelemään poispäin niin tää naikonen alkoi huutamaan kovaan ääneen että hei multa pöllittiin kassi,multa pöllittiin kassi,annas kassa uusi tilalle!!!

Olin ihan nolona ja punainen ,palautin kassin ja änkytin että sori,luulin ihan että se oli mun :ashamed:

Siis ap. Tuo meni jo liiallisuuksiin että nainen olisi ovelle tullut huutelemaan jotain "Mahdutko edes autoosi saatanan läski" -kommentteja. En usko.

no eihän se ap kirjottanu että se ovelle tuli huutelemaan?

meinaan monessa kaupassa mennään samasta ovesta ulos mistä on tultu sisällekki... jospa se siinä kaupan ulko-ovella huusi ;)

Voisin veikata että kyseessä oli +50v nainen, jonka pitää kaupassa pönkittää huonosti menevää kotielämää haukkumassa muita. Niitä meinaan kauppoihin mahtuu.
Aikoinaan olin töissä huoltoaseman kahviossa ja kamalin asiakas oli juuri tuo +50v nainen.

itsekkin vauvalle ostin vaippoja niin taakse tuli ns.eläkelläisnainen ja huusi mulle että paskavaippojako oot pennulles ostamassa ja sylkäs siihen kassahihnalle.en todellakaan tuntenut koko naistä että olin ihan äimänkäkenä.

meinaan monessa kaupassa mennään samasta ovesta ulos mistä on tultu sisällekki... jospa se siinä kaupan ulko-ovella huusi ;)

No siinä kaupan ovellapa hyvinkin, missäs muualla. En vain usko, liian absurdia. Ja naurettavaa. Miten muut ihmiset reagoivat? Ja mihin ap katosi?

Te joille käyny jotain vastaavaa, niin miten ne "hullut" on suhtautunu, jos ootteki ottanu aivan tyynesti asian, ja ollu niinku ettette huomaiskaan? Jos siis ootte sillai tehneet.

No siinä kaupan ovellapa hyvinkin, missäs muualla. En vain usko, liian absurdia. Ja naurettavaa. Miten muut ihmiset reagoivat? Ja mihin ap katosi?

liian absurdia? ei todellakaan. olen ollu todistamassa kyseisenkaltaista solvaustilannetta. tosin kyseinen solvaaja oli ihan tunnetustikin... ööö... mitenkäs sen nyt sanois ettei bannia tule... mieleltään sairas. :xmas:

ja nykysin ei kukaan puutu toisten asioihin, ei edes ap:n kaltasessa tilanteessa. vaan useimmat kääntävät päänsä pois tai hiljaa sanovat solvauksen kohteelle että elä huoli, hullu mikä hullu.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä näitä löytyy:
itsekkin vauvalle ostin vaippoja niin taakse tuli ns.eläkelläisnainen ja huusi mulle että paskavaippojako oot pennulles ostamassa ja sylkäs siihen kassahihnalle.en todellakaan tuntenut koko naistä että olin ihan äimänkäkenä.

:o :o :o kyllä ei oo ollu kaikki potut pussissa sillä...

Yhteistyössä