Nainen 41, mies 32, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Nainen näyttää noin 34-35-vuotiaalta, mies ikäiseltään. Henkisesti synkkaa täydellisesti, ja sama rakas harrastus sekä elämäntavat sekä-arvot. Lapsista juteltu, naisella yksi lapsi joka toinen vk luonaan, miehellä ei lapsia eikä halua, on VELA.

Mitä mieltä? :-)

Ihmettelen ainoastaan, miksi tästä pitäisi ola mitään mieltä? Tai miten siitä edes voi olla jotain mieltä :o? Toisten tunteet eivät kaiketi ole mielipideasia....

[QUOTE="Joku";29503230]Ihmettelen ainoastaan, miksi tästä pitäisi ola mitään mieltä? Tai miten siitä edes voi olla jotain mieltä :o? Toisten tunteet eivät kaiketi ole mielipideasia....[/QUOTE]

No voi hyvänen aika! :-D Täällä kysellään jatkuvasti mitä mieltä kukakin on jostain asiasta. Ja uskon että suurin osa kyselee huvikseen ja ihan mielenkiinnosta, ei sillä mitään oikeaa väliä olekaan mitä muut ajattelee.

Tunsimme harrastuksen kautta 2,5 vuotta ennen suhteen alkua, ja vaikka synkkasi alusta alkaen, pitkään ajattelin että ikäeron vuoksi meistä ei voi tulla kuin ystäviä. Mutta tuli sitten kuitenkin. :-)

[QUOTE="Helena";29504053]Ikäero ei ole paha, jos muut arvot kohtaavat. Ainoastaan Vela ja toisen yhteishuoltajuusasia ei käy yksiin, miten Vela tulee toimeen lapsen kanssa?[/QUOTE]

Oikein hyvin tulevat toimeen. Kun lapsi on viikon minulla, olen lapsen kanssa pääasiassa omassa asunnossani, silloin tällöin ehkä yhden yön miehen luona kummatkin. Lisäksi teemme asioita yhdessä, käymme paikoissa yms. Kun lapsi on isällään, olemme miehen kanssa sitten enemmän yhdessä.

Mies pitää kyllä lapsista mutta hänelle riittää veljensä lapset ja minun lapseni. jos hänelle tulee joskus vauvakuume, sitä en vielä sure. nyt ainakin sanoo ettei ole sellaista. Itse en enää siihen rupea, 42 tulee täyteen 4 kk päästä.

Miksi tällaista pitää edes miettiä ja kysellä? Molemmat ihan selkeästi aikuisia ja jo "vanhoja" ihmisiä. Siinäpä olkoot, eihän tuota ikäeroa ole edes kymmentä vuotta.

Yhteistyössä