Näin vauva saa alkunsa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
Joskus isä ja äiti haluavat leikkiä keskenään siten, että he riisuvat vaatteet pois, menevät sänkyyn ja hyväilevät toisiaan. Sitten isä laittaa pippelinsä sisään äidin vauvan ovesta, joka on siellä äidin jalkovälissä. Sitten heille tulee uskomattoman hyvä olo ja isän pippelistä menee äidin mahaan sellainen pieni siemen, joka yhdistyy siellä äidin mahassa olevaan pieneen siemeneen, josta kasvaa siellä äidin mahassa lapsi. Se lapsi kasvaa siellä äidin mahassa olevassa pienessä pesässä, jota sanotaan kohduksi. Kun on kulunut 9 kuukautta, niin äiti menee sairaalaan, jossa lääkäri auttaa vauvaa tulemaan ulos äidin mahasta sen äidin jalkojen välissä olevan vauvan oven kautta. Se sattuu äitiä vähän kun lapsi syntyy maailmaan, mutta äiti unohtaa heti kaikki kokemansa kivut ja vaivat saadessaan oman pienen lapsensa vatsan päälle makaamaan.

Aww. Ihan kivasti kerrottu, voi sen noinkin kertoa, mutta mä jätän ovet pois, koska en halua että lapsi sitten luulee, että hänessä on vikaa, kun ei ole ovea jalkojen välissä. :D

Soul Captain Band - Vauvantekohomma

Eiks me ruveta jo hommiin
No niihin vauvantekohommiin
Hei hei

Vauvantekohomma se on simppeli
Siihen tarvitaan vain pimppi ja pippeli
Hei hei
Beibi eikö lopeteta nyt se peli
Ja mennään sitten suorinta tietä petiin

Ensin me riisutaan alasti
Ja jätetään välistä myös kondomi
Ja sitten voidaan ruveta vauvantekohommiin
No eiks me ruveta vauvantekohommiin?

Mä sanon "uuh" sä sanot "aah"
Ja siitä tulee vauva
Joo, mä sanon "uuh" sä sanot "aah"
Ja siitä tulee vauva
Se on simppelii..
Beibi beibi beibi

hei
vauvantekohomma se on simppeli
siihen tarvitaan vaan äiti ja isukki
beibi, eikö lopeteta nyt se peli
ja mennään sitten suorinta tietä petiin

Ensin me riisutaan alasti
Ja jätetään välistä myös turha kumi
Ja sitten voidaan ruveta vauvantekohommiin
No eiks me ruveta vauvantekohommiin?

Mä sanon "uuh" sä sanot "aah"
Ja siitä tulee vauva
Joo, mä sanon "uuh" sä sanot "aah"
Ja siitä tulee vauva

Vielä kerran mä sanon "waaaah" sä sanot "aah"
Eikä kestä kauan
No kun mä sanon "uuh" sä sanot "aah"
Yheksän kuukautta vaan
sitten tulee vauva
Se on simppelii
Beibi beibi beibi

Jotkut luulee että haikara tuo vauvan
Jotku hörhöt meinas kloonata ihmisen
Hei ei ei
Mä sanon ihminen tekee vauvan
Se on ihmisen lempi joka tekee sen sen

No, kun se sanoo "uuh" toinen sanoo "aah"
Siitä tulee vauva

No, kun mä sanon "uuh" sä sanot "aah"
Siitä tulee vauva

Joo mä sanon "waaaah" sä sanot "aah"
Ja siitä tulee vauva

Sano vielä sano "waaah" mä sanon "aah"
Ja siitä tulee vauva
Se on simppelii

Hei beibi beibi beibi
eiks me mennä jo petiin (3x)
Hei beibi beibi beibi

Meillä on sellainen lapsille tarkoitettu kirja jossa lukee että isi laittaa pippelinsä äitin pimppiin.....minun mielestäni 3 ja 5 vuotiaan ei vielä tarvitse tietää kuinka se siemen sinne pimppiin menee, joten tuota kirjaa ei kovin usein lueskella :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Meillä on sellainen lapsille tarkoitettu kirja jossa lukee että isi laittaa pippelinsä äitin pimppiin.....minun mielestäni 3 ja 5 vuotiaan ei vielä tarvitse tietää kuinka se siemen sinne pimppiin menee, joten tuota kirjaa ei kovin usein lueskella :whistle:

meillä on lastenkirja missä on kuviakin. eri asennoistakin. koiratyyliä, edestä ym. :whistle: juu..on laitettu piiloon. :D

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

meillä on lastenkirja missä on kuviakin. eri asennoistakin. koiratyyliä, edestä ym. :whistle: juu..on laitettu piiloon. :D

Piiloon menis meilläkin. Meillä kun vanhempi tyttö on niin kova selittämään ja välillä sen puheista saa ihan eri käsityksen mitä tarkoittaa. En todellakaan halua että puhelee hoidossa näitä "isi laitto pippelin äitin pimppiin" juttuja joita sit hoitokaverit puhuu kotona vanhemmilleen ja hullunmylly on valmis :whistle:

Mä muistan lukeneeni vastaavan kuuloista lastenkirjaa joskus ala-asteella. Hyvin siististi ja kliinisesti asia ilmaistiin, puhuttiin palapelin paloista yms. Mutta en nyt kovin pienelle lapselle tuollaista kirjaa kyllä antaisi minäkään.

Meillä se selitettiin ihan et isi laittoi vauvasiemenen äidin masuun. Eipä sitä tarvi eskarilaiselle sen tarkemmin selostaa.

Mut puhuminen ovista jne. juu ei terveellistä.

Yhteistyössä