Näin vasta unta kuolleesta isästäni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Isätön

Vieras
Unessa hän kertoi, kuinka kuoleman jälkeen on kaksi viikkoa "tässä" (olimme juttelemassa joaain, en osaa sanoa missä, ei näkynyt mitään maisemaa, valoa vain) ja jatkaa sitten eteenpäin. Unessa sitten ajattelin, että "ahaa, näin siis tapahtuu, kun ihminen kuolee" eli ensin jäädään vähäksi aikaa henkenä lähettyville ja sitten jatketaan eteenpäin.

Tuli vaan tämmöinen mieleen tuon Piirin katsottuani =)

Itse olen nähnyt pappani kuoleman jälkeen...hän kertoi kaiken olevan hyvin ja sanoi että minun on jaksettava että hän hakee minut kun on aika... Mummoni johon tutustuin vain 2 viikkoa ennen kuolemaansa, herätti minut kuolin aamunaan...nousin ylös ja mummon kuva liukui kattoa kohti karkuun ja hän hymyili..vartti siitä tuli puhelin soitto, että mummo on nukkunut äsken pois...

Olen nähnyt myös mummoni kuolemasta unta. Siitä on kohta 10v aikaa. Näin unta, että olin nukkumassa ja äitini soitti minulle ja kertoi, että mummoni kuoli. Näin myös kävi, eli kesken unien puhelin soi ja äitini kertoi, että mummoni oli saanut sydänkohtauksen ja joutunut sairaalaan. Ei kuitenkaan vielä kuollut, vaan saatiin elvytettä, mutta ei tullut enää tajuihinsa ja kuoli pian.

Tämä enneuni toteutui siis samantien!

Mummoni on myös nähnyt unessa kuinka hänen edesmennyt äitinsä tuli hakemaan omaa äitiään (eli mummoni mummoa) ja pian tämä kuolikin.