Näin tehdään katkeria ämmiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vanha ja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vanha ja yksinäinen

Vieras
Olen ollut ystäväni kanssa koko syksyn eräällä kurssilla. Ystäväni iski siellä silmänsä ensin yhteen mieheen, jota on nyt yrittänyt liehitellä koko syksyn. Mies ei ole tuntunut lämpenevän ystävälleni millään, mutta se ei ole tätä ystävääni häirinnyt. Minäkin huomasin jossakin vaiheessa olevani ihastunut samaan mieheen, mutta en ole tehnyt mitään, koska olisin aivan kamala ystävä jos yrittäisin ystäväni ihastusta. Olen kuitenkin ollut sen verran kamala, että olen ollut mielissäni siitä, kun mies ei ole lämmennyt ystävälleni. Nyt kuitenkin vaikuttaa, että mies onkin lämpenemässä ystävälleni. Mun sydän särkyy, jos he alkavat seurustella. En saisi ajatella näin, mutta minkä sille mahtaa, minäkin olen ihastunut, mutta en voi koskaan saada ihastukseni kohdetta. :(

Mitä mun pitäisi teidän mielestänne tehdä, vai pitäisikö jatkaa samaan malliin ja katsoa onnellisena mahdollisesti tuoretta seurustelevaa paria?

[QUOTE="allukka";25062565]Antaisin olla jos olisi vain ihastus kyseessä..[/QUOTE]

Tämä on ollut melko pitkäaikainen, puoli vuotta melkein. Mutta kai pitää vain antaa olla, en halua pilata suhteitani ystävään.

Yhteistyössä