T
Tumpula
Vieras
Menin lasten kanssa terveyskeskukseen aamulla. Parkkipaikalle ajaessani huomasin että yksi auto peruuttaa suoraan eteeni ja pysähdyin. Ihmettelin vielä kun ei ollut autossa valoja päällä ollenkaan. Niinhän siinä kävi että se auto sitten pompsahti suoraan viereisessä rivissä olleen pakettiauton nokkaan. Oli ilmeisesti jäänyt käsijarru löysälle ja vaihde vapaalle.
Kumpaakaan kuskia ei näkynyt missään eikä muita silminnäkijöitä ollut. Ilmoitin tk:n vastaanottotiskillä tapahtuneesta, ajattelin että voivat sitten antaa mun yhteystiedot eteenpäin jos joku tulee kysymään. Hyvä oli ajoitus kuitenkin, lähtiessäni sen pakettiauton omistaja seisoi autonsa vieressä. Kerroin mitä tapahtui ja jätin mun yhteystiedot siltä varalta että tulee todistajan tarve.
Täytynee nyt muutama päivä yrittää muistaa vastata tuntemattomiin numeroihinkin, yleensä mä en niihin vastaa.
Oli se vaan ilkeän näköistä kun kaksi melkoisen uutta autoa pompsahtaa.
Kumpaakaan kuskia ei näkynyt missään eikä muita silminnäkijöitä ollut. Ilmoitin tk:n vastaanottotiskillä tapahtuneesta, ajattelin että voivat sitten antaa mun yhteystiedot eteenpäin jos joku tulee kysymään. Hyvä oli ajoitus kuitenkin, lähtiessäni sen pakettiauton omistaja seisoi autonsa vieressä. Kerroin mitä tapahtui ja jätin mun yhteystiedot siltä varalta että tulee todistajan tarve.
Täytynee nyt muutama päivä yrittää muistaa vastata tuntemattomiin numeroihinkin, yleensä mä en niihin vastaa.
Oli se vaan ilkeän näköistä kun kaksi melkoisen uutta autoa pompsahtaa.