Näin sitten viime yönä unta, että joku mies neuvoi mua värjäämään hiukset punaisiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Almandiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Almandiini

Jäsen
10.03.2012
793
0
16
En tiedä kuka tyyppi oli unessa, tällä kertaa ei kuitenkaan Aku Hirviniemi:D Ihan asiallisia neuvoja antoi ja käski "räväyttää". Outoa.

Olen pitkään viihtynyt pitkissä hiuksissani, joissa on siis paljon vaaleita raitoja. En oikeesti uskaltais enää värjätä, kun nuorena aina pilasin hiukseni. Tummat hiukset ei mulle kävis, koska näytän liian kalpealta sellaisissa.

Pelkään myös, että punainen toisi esiin enemmän kasvojen punakkuutta ja pisamat korostuisi. Pidän eniten vaaleista ja ne sopii mulle hyvin. Joten siksi uni ihmetyttää taas kerran:laugh:

mullon yleensä tummat hiukset mutta sitten haluun vaaleet. 2 päivää jaksan katella itteeni ja taas kyllästyttää. :D nyt on pitkään ollut vaaleet enkä tykkää yhtään mutta en osaa päättää mimmoset haluun. |O en viihdy blondina.

Juu....*selaa unikirjaa*....josta ei löydy tulkintaa. Jos ei ollut ihan konkreettinen neuvo hiusten värjäämiseen, niin voisko se tarkoittaa jotain muuta sitten? Outo uni kerta kaikkiaan, että mua noin suoraan neuvotaan:D

Juu....*selaa unikirjaa*....josta ei löydy tulkintaa. Jos ei ollut ihan konkreettinen neuvo hiusten värjäämiseen, niin voisko se tarkoittaa jotain muuta sitten? Outo uni kerta kaikkiaan, että mua noin suoraan neuvotaan:D

Alitajuntaan jää asioita ihan kummallisistakin asiayhteyksistä, joita ei valveilla edes välttämättä osaa yhdistää mihinkään. Ulkoiset ja sisäiset häiriötekijät kuten meluisa huone tai vatsakipu vaikuttavat myös uniin. Unessa sitten ne asiat sekoittuvat järjettömäksi kokonaisuudeksi. Toisaalta itse kyllä uskon jossain määrin siihen, että jotkut unet ovat merkityksellisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26026142:
Alitajuntaan jää asioita ihan kummallisistakin asiayhteyksistä, joita ei valveilla edes välttämättä osaa yhdistää mihinkään. Ulkoiset ja sisäiset häiriötekijät kuten meluisa huone tai vatsakipu vaikuttavat myös uniin. Unessa sitten ne asiat sekoittuvat järjettömäksi kokonaisuudeksi. Toisaalta itse kyllä uskon jossain määrin siihen, että jotkut unet ovat merkityksellisiä.

Juu niinhän se taitaa olla...aika merkityksetön uni koska neuvo nyt ei ollut kovin järkevä:D

Yhteistyössä